- Taxes-Refund -

מתי מומלץ לבצע תכנון פרישה?

היום יותר ויותר שומעים על הצורך בתכנון פרישה. ככל שתכנון הפרישה נעשה בזמן מוקדם יותר, כך הפרישה תהיה משתלמת יותר. אין סיבה להגיע לגיל פרישה ולגלות שאין ממה להתפרנס. חז"ל כבר כתבו "סוף מעשה במחשבה תחילה" בדיוק זו המטרה של תכנון פרישה, לצבור חיסכון לימי הפרישה לאחר היציאה לפנסיה.

 

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

בדקו זכאות ב- 30 שניות ⭣

מהו תכנון פרישה?

אם אתם עובדים כשכירים ואפילו כעצמאים, אתם מודעים לחובתכם להפריש עבור קרן הפנסיה שלכם. בתור שכירים ההפרשה תרד באופן אוטומטי על ידי המעסיק וכך תוכלו לראות בתלוש השכר שלכם, הפרשה לפנסיה. ככל שאנחנו חוסכים יותר, בצורה נכונה יותר, כך נגיע לגיל פרישה עם חיסכון גדול יותר. מסיבה זו חשוב לתכנן את חיסכון הפרישה בצורה נכונה ולהשקיע אותה במקומות נכונים.

תכנון פרישה הוא תהליך בו החוסך מנהל את התקציב שלו בצורה מאוזנת, הוא מחשב את גובה ההוצאות וההכנסות השוטפות בגילו, הוא מחשב מה הצפי לגובה ההכנסות כשיגיע לגיל פרישה בהתאם לפנסיה שהוא מפריש וכך הוא ממקסם את הכספים שהוא חוסך לתקופת הפרישה, מתוך מטרה להגיע מתוכנן כלכלית כמה שיותר לתקופת המאתגרת הזו. תכנון זה מתבצע בהכוונת יועץ פיננסי מוסמך לתכנון פרישה.

מחשבון

 

למה צריך לתכנן את הפרישה?

מדובר בשאלה רווחת המצביעה שהשואל אותה הוא עדיין צעיר בשנים. כבר מגיל 30 חייבים לתכנן את הפרישה ולהבין שגם אם היום אני מפריש מהשכר שלי פנסיה, אני חייב לבדוק את גובה השכר המבוטח לפנסיה. משכורות המבוססות על בונוס לדוגמא, לא בהכרח יפרישו מהן כספי פנסיה גם על כספי הבונוס. בצורה כזו עובד יכול למצוא את עצמו מגיע לגיל פרישה כשהוא חושב שהשכר ממנו הפרישו לו את הפנסיה הוא שכר גבוה יותר, אך האמת תתגלה לו בסופו של דבר והוא יראה שכר מבוטח נמוך בהרבה.

אין סיבה להגיע לגיל פרישה ולהתחיל  לחשוב מה לעשות כדי להנות משלווה כלכלית. כדי שלא תמצאו את עצמכם נאלצים לצאת לעבוד כדי לכלכל את ביתכם בכבוד בזמן הפרישה, חשוב שתתכננו את הפרישה שלכם מהר ככל הניתן.

 

בגיל פרישה ההוצאות גובהות

גובה ההוצאות עולה עם השנים. בגיל פרישה גובה ההכנסה יורד במקרה ולא בוצע תכנון פרישה מקצועי ונכון. יחד עם זאת, ההוצאות לא שוקטות, יש הוצאות על טיפולים רפואיים, יש נכדים והרצון לרכוש מוצרים מפנקים רק עולה. יחד עם זאת, כולנו נחשפנו לסיפורי מבוגרים המספרים כי הם לא מדליקים חימום בחורף מכיוון שההכנסות שלה לא מספיקות לתשלום חשבון חשמל מנופח… כדי שאתם תהיו במצב טוב יותר בהרבה, חשוב שתתכננו את הפרישה כבר מגיל 30, אם לא לפני כן.

 

איך מבצעים תכנון פרישה?

בתהליך תכנון פרישה משקללים את גובה הההכנסות וההוצאות הצפויות בגיל הפרישה. משלימים את הפערים החסרים ומגדילים את גודל החיסכון בהתאם לכך. פנו ליועץ מקצועי מומחה שיעשה זאת עבורכם.

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה