- Taxes-Refund -

מהם החזרי מס?

ברוכים הבאים למאמר המידע המלא בנושא החזרי מס, כן יש דבר כזה. אמנם התרגלנו לאורך השנים לשלם (ולשלם עוד קצת) לרשויות המס, דעו לכם כי ייתכן וקיימת האפשרות שרשויות המס חייבות דווקא לכם כסף! אתם נושמים? יופי.

נתחיל בזה שנאמר שישנם למעשה שני סוגים של החזרי מס; החזרים לעצמאיים והחזרים לשכירים. על העובדה כי לעצמאיים מגיעים החזרים בטח שמעתם, אבל מה לגבי שכירים? בעוד אינם מחויבים להגיש דו"חות למס הכנסה בסוף שנת המס (המושג המקצועי המתאר שנת עבודה בת 12 חודשים), רבים מהשכירים כלל לא מודעים כן כי כדאי להם לעשות כן.

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

בדקו זכאות ב- 30 שניות ⭣

"החזרי מס הם כסף שממתין לעובדים, אשר במהלך שנת המס שילמו מס הכנסה בסכום שעלה על הנדרש."

החזרי מס

נחזור רגע לעניין השכירים. נתון מאוד חשוב לעניין הוא העובדה כי ניתן להגיש את בקשה ההחזר למשרדי רשות המיסים עד שש שנים לאחור (כלומר, נכון ליום כתיבת מאמר זה, עד לשנת 2012). אם כן, מדוע רבים כל כך מהשכירים בוחרים שלא לעשות כן? הסיבה לרב נעוצה בחוסר מודעות לנושא, וכן חוסר רצון להתעסק עם רשויות המיסים (סיבה לא הגיונית בעליל).

מהם החזרי מס

על מה ולמה החזרי מס לשכירים, שכירים רבים זכאים לקבל החזרי מס מסיבות מגוונות. באופן כללי ניתן לומר כי בסיסה של הזכאות מתבטאת בעובדה כי חישוב המס השנתי מתבסס על העובדה כי השכיר הועסק במהלך כל חודשי שנת המס, ורק בעבודה אחת. על כן, ובאם תחרגו מכך, ייתכן ותהיו זכאים לקבל את אותם החזרים.

לדוגמא, אחת מן הסיבות הפופולריות ביותר בגינן מוצאים עצמם רבים כל כך כזכאים לקבל החזרים היא עבודה לא רציפה. מבלי לסבך אתכם יתר על המידה, באם החלפתם עבודה במהלך השנה האחרונה, מהרו לבדוק את זכאותכם.

 

מהם החזרי מס ראשית

מה אני יכול לעשות כדאי לברר?

יופי, גרמנו לכם להתעניין. אז יש לכם כמה אפשרויות במטרה לבחון מי זכאי החזרי מס ולמה, בין אם אתם עצמאיים ובין אם אתם שכירים. האפשרות הראשונה העומדת בפניכם היא כמובן בדיקה עצמית של הנושא.

ברחבי האינטרנט יש מידע כמעט בלתי מוגבל בנושא, אך הכמות הכה רבה שלו יכולה גם לבלבל, אנחנו יודעים. ובכל זאת, באם תתעקשו לעשות כן, תגלו מה אנשים לא יודעים על החזרי מס, ובנוסף מלאכת בירור זכאותכם להחזרי מס הינה מורכבת למדי וכוללת איסוף של טפסים מסוגים שונים לצד מסמכים נדרשים. שלא תבינו אותנו לא נכון, זו בהחלט מלאכה שהינה בהישג יד, אך ההחלטה נתונה בידכם.

מן הצד השני, תוכלו לבחור לשכור את שירותיה של חברה המתמחה בנושא, ולהשיב את השקט ללבכם. בחירה באופציה זו הינה מועדפת לדעתם של כותבי מאמר זה, שכן הבדיקה נעשית על ידי מומחים בעלי רקע בכלכלה הבקיאים בהליך. באם אתם דואגים מעניין התשלום, דעו כי מרב החברות עובדות במודל של "לא זכית – לא שילמת", כך שרק באם נמצאתם זכאים לקבל החזרי מס, תידרשו לשלם לחברה.

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

שנת מס

השאלה מה היא שנת המס הנוכחית חוזרת על עצמה לעיתים קרובות ומשותפת לשכירים, עצמאיים, בעלי עסקים, נציגים חברות וארגונים פרטיים

קרא עוד »
החזר מס שלילי

מה זה החזר מס שלילי? מענק בגובה 4,000 ש"ח הניתן לעובדים שהכנסתם נמוכה (שכירים ועצמאים) לאחר שהגישו בקשה ועמדו בתנאי

קרא עוד »
חברת החזרי מס

לישראלים רבים יש זכאות להחזר מס, כל אחד ואחת מסיבותיו שלו. הנה כמה דוגמאות לאנשים שיכולים להיות זכאים להחזרי מס

קרא עוד »
×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה