- Taxes-Refund -

דו"ח נתוני אשראי – מה הוא ומה חשוב לדעת עליו

חושבים לעבור לבית גדול יותר? רוצים לקבל משכנתא? חולמים על חופשה מפנקת? צריכים הלוואה למטרה כזו או אחרת? אולי לא ידעתם, אבל מה שיקבע את גודל ההלוואה, הריביות ותנאי ההחזר הוא דירוג האשראי שלכם. דירוג האשראי נקבע לפי דו"ח נתוני האשראי שלכם. אז מהו בדיוק דו"ח נתוני אשראי ומה חשוב שתעו עליו?

 

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

בדקו זכאות ב- 30 שניות ⭣

דו"ח נתוני אשראי

דוח נתוני אשראי כולל בתוכו בצורה מרוכזת ומפורטת את הפעילות הכלכלית שלכם בשנים האחרונות. הדוח הוא מעין הצהרה שכוללת בתוכה את פירוט תשלומי האשראי שלכם, הלוואות, מעסיקים וכל הכנסה והוצאה אחרת. הדוח משקלל את כלל הפעילות הכלכלית שלכם, שעל פיה נקבע דירוג האשראי. כל פעולה יכולה לשנות את דירוג האשראי

 

מכשיר חיוב

איך תוכלו לקבל דוח אשראי?

כל אזרח בישראל זכאי לקבל דו"ח אשראי אחד בשנה מכל אחת מלשכות האשראי העיקריות. בישראל קיימות שלושה לשכות אשראי עיקריות שמנוהלות על ידי חוק דיווח האשראי. כל מה שצריך לעשות כדי לקבל את הדו"ח הוא לפנות לאחת מהלשכות: BDI, DB CREDIT או קו מנחה ולבקש את הדו"ח. קבלת הדו"ח אינה מותנית בתשלום.

 

למה דוח אשראי חשוב?

דוח אשראי, שעל פיו נקבע דירוג האשראי, יקבע מהם הסיכויים שלכם לקבל משכנתא, הלוואה או מימון. הדוח יכול להשפיע גם על גובה הריבית ועל תנאי ההחזר. ככל שדירוג האשראי שלכם יהיה טוב יותר, תוכלו לקבל ריביות נמוכות יותר ותנאי החזר נוחים יותר. בין אם מדובר בהלוואה בנקאית ובין אם בהלוואה חוץ בנקאית, דירוג האשראי חשוב ובעל השפעה קריטית.

 

האם כדאי למחוק דו"ח נתוני אשראי?

לא רק שלא כדאי למחוק את דו"ח נתוני האשראי, תגבילו את עצמכם מאוד אם תבחרו לעשות זאת. ללא דירוג אשראי, לא תוכלו לקבל הלוואה או מימון מכל סוג שהוא. במקרה שלא הבנתם את משמעות העניין ומחקתם את היסטוריית נתוני האשראי, רק מקצוענים יוכלו לעזור לכם. פנו לחברה מקצועית שתטפל בנושא בצורה הטובה ביותר.

 

לסיכום

דו"ח נתוני אשראי הוא דו"ח שכולל בתוכו את כלל ההיסטוריה הכלכלית שלכם. על פי הדוח נקבע דירוג האשראי שישפיע על יכולת האשראי שלכם. דירוג האשראי ישפיע על האפשרות שלכם לקבל הלוואה, משכנתא או מימון. תוכלו לקבל את הדוח בקלות ולשקול את ההתנהלות הכלכלית שלכם בעתיד כדי לשפר את דירוג האשראי. בכל מקרה, המקצוענים פה בשבילכם.

כרטיסים

 

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה