- Taxes-Refund -

כל מה שצריך לדעת על החזרי מס לשכירים

שכירים רבים אינם מודעים לכך שמגיעים להם החזרי מס במהלך השנים ולאחר ההתיישנות (6 שנים אחורה) הם עלולים לאבד את זכותם לקבל אותם. המאמר יציג את כל מה שחשוב וצריך לדעת על כך.

 

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

בדקו זכאות ב- 30 שניות ⭣

לממש את הזכויות שלכם

החזר מס לשכירים לא נעשה דרך מקום העבודה למרות שההתחשבנות בכל חודש עם מס הכנסה מוצגת בתלוש המשכורת. במידה ושכירים מוצאים טעויות בחישוב המס המעביד יכול לטפל בכך במהלך שנת המס. יחד עם זאת, כשמדובר על עודפים שהצטברו לאורך שנות המס עקב סיבות שונות, ההחזר צריך להיתבע על ידי השכיר באופן עצמאי מרשויות המס. כל אדם רשאי לקבל את החזרי המס אך הוא צריך לדרוש אותם.

 

מטבעות

כיצד תובעים החזרי מס?

בין אם מדובר על החזר מס לשכירים באשקלון ובין אם על יישובים אחרים, הדרך הטובה ביותר לבדוק אם מגיע לשכירים החזרים ולתבוע אותם, היא באמצעות פנייה לחברה אמינה ורצינית שתבדוק עבורכם את הזכאות. אומנם ניתן להגיש טפסים באופן עצמאי למס הכנסה, אך מומלץ למצות את העניין עד תום ולפנות לסיוע מקצועי. בדרך כלל בדיקה כזו אינה עולה כסף ולכן היא כדאית.

 

הסיבות לזכאות של החזרי מס

ישנן לא מעט סיבות לכך שמס הכנסה חייב לכם כסף. כאשר תשלום המס לשכיר מחושב על פי ההכנסה השנתית משערים את סכום המשכורת השנתית ומשם מורידים את אחוזי המס הנדרשים. למרות זאת, יכולות להיות סיבות להפסקת עבודה כמו פיטורין, חופשת לידה, יציאה לחל"ת, שינוי מקום העבודה, הוספת מקום עבודה ואי ביצוע תיאום מס, שינויים במצב המשפחתי, שחרור מצה"ל, עולה חדש, תרומות של כספים, משיכת קופת גמל או קבלת פנסיה, מגורים באזור עם עדיפות לאומית וכיוצא בזה. כל אלו אינם נלקחים בחשבון בחישוב המס השנתי ולכן רשות המיסים ממשיכה לקזז את המס.

 

ההבדלים בין שכירים לעצמאים

בעוד שלעצמאים יש רואה חשבון או יועץ מס המגישים עבורם את הדו"ח השנתי למס הכנסה על מנת לקבל החזרי מס, לשכירים אין אפשרות להגיש דו"ח שנתי אלא אם הם עושים זאת לבד או באמצעות חברה מקצועית פרטית. לכן חשוב לבדוק את הזכאות במיוחד אם ישנם שינויים במקום העבודה או בחיים האישיים. כלומר, אם למשל אישה הופכת לאם חד הורית, אדם שנפצע או חלה או עובד בשני מקומות עבודה במקביל וכד'.

 

כמה מגיע לכם?

את סכום החזר המס לא ניתן לקבוע ללא בדיקה מעמיקה, אך סביר להניח שמדובר באלפי שקלים כאשר יש לכך סיבות טובות. אם מדובר בהחזר של שנים הכסף אף צובר ריביות ולכן מדובר על סכומים משמעותיים. לסיכום, אם אתם שכירים אל תהססו לבדוק את הזכאות שלכם להחזר מס ועשו זאת בצורה מסודרת עם חברה מקצועית.

מחשבון

 

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה