- Taxes-Refund -

חזרתם מרומא? כך תקבלו כסף בחזרה

לאחר שהות חופשה ברומא, שבטח הייתה עמוסה בחוויות נופים ותמונות. בעוד הנכם שוהים בשדה התעופה, אפשר עוד חוויה אחת אחרונה, חוויה מיוחדת מאין כמותה, והיא החזר על השופינג במספר צעדים פשוט.

 

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

בדקו זכאות ב- 30 שניות ⭣

לקנות בעונה ולשלם מחיר של סוף עונה

כולם אוהבים שופינג, וכשיש סיילים וסוף עונה כולם רצים בהמוניהם לקניונים, בניסיון להשיג את אחוזי ההנחה הגבוהים ביותר, ע"י החזר מע"מ ברומא נוכל לבחור את המוצרים הנבחרים בעונה, ולקבל עליהם אחוזי הנחה ממש כמו בסוף עונה.

 

דולרים

קודם כל להירגע

דבר ראשון חשוב לדעת שיש בין 2 אחוז ל8 אחוז מהאוכלוסייה הסובלים מהתמכרות לקניות. וחלק מהאשמים בזה הם הסיילים! תחושת הרווח אם נקנה וההפסד אם לא נקנה, דומה ממש להתמכרות להימורים. ולכן הכתבה שלפניכם לא נועדה שתסתובבו בקניונים כאחוזי אמוק, אלא רק אם כבר החלטתם לרכוש את המוצרים כדאי שתדעו איך לקבל החזרי טקס פרי ברומא ששווים המון כסף.

 

לערוך קניות עם דרכון

מלבד ההמלצה הברורה להסתובב בכל מקום בחו"ל עם דרכון כדי שתוכלו להזדהות, לצורך קבלת ההחזר הדרכון הוא חובה כיון שלא תוכלו לקבל החזר מע"מ ללא שתציגו למוכרת את הדרכון, לצורך מילוי הפרטים שלכם.

 

לערוך את הקניות בחנות אחת ובקבלה אחת

בכדי לקבל החזר מע”מ ברומא לא נוכל לצרף קבלות ממספר חנויות, אלא צריך לרכוש בחנות אחת בשווי 155 יורו ומעלה, ולכן כדאי מראש לתכנן את הקניות, כדי שנוכל לבחור חנות שיהיה בה את כל המוצרים שתרכשו וכך תוכלו לקנל החזר.

 

ההחזר ניתן על מוצרים מסוימים

ההחזר לא ניתן עבור כל קבלה, אלא רק עבור מוצרי ביגוד, קוסמטיקה, ואלקטרוניקה. כאשר תרכשו בחנויות הנ"ל יש לבקש מהמוכרת שתמלא טופס טקס פרי, כדאי לשים לב שהיא ממלאה את הפרטים בצורה מדויקת, וחותמת עם החותמת של החנות.

 

לארוז את החפצים הללו במקום נגיש

בעת קבלת ההחזר, יתכן ופקיד המס יבקש לראות את המוצר שאותו רכשתם, במיוחד אם בקשת ההחזר היא על קניות בסכומים גדולים, כמו טלפון ומוצרי אלקטרוניקה, ולכן בעת האריזה כדאי להניח את החפצים הללו במקום נגיש, כדי שתוכלו להוציא אותם ב"שלוף".

 

לא להגיע בדקה האחרונה לשדה תעופה

בכדי שתהיו בטוחים לגבי ההחזר, חשוב מאוד להגיע בנחת לשדה ולא בלחץ בדקה האחרונה, כך שגם אם יהיה תור בבידוק או בעמדת הצ'ק אין, עדיין תוכלו לגשת לעמדת ההחזר ולקבל את כספכם בחזרה.

 

יש לגשת לעמדת הטקס פרי ולבקש החזר

בשדה יש עמדה מיוחדת לtax free יש לגשת לשם עם הדרכון, והטפסים שמילאו לכם בחנות, יחד עם המוצרים הנרכשים, אם יש שם פקיד תוכלו לבקש החזר במומן או באשראי, ואם אין פקיד ישנה תיבה שממלאים את הפרטים ומקבלים החזר באשראי.

 

לסיכום

לצורך קניית מוצרים בתחילת העונה במחיר של סוף עונה, ע"י קבלת החזר המע"מ, יש צורך בקצת סבלנות, קצת התאמצות וקצת תכנון מראש, אבל שווה!

מחשבון

 

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה