- Taxes-Refund -

החזר מס בגין תואר שני

אם לפני שנים להיות בעל תואר ראשון זה היה מספיק, הרי שהיום בחברה המודרני שבה אנחנו חיים, זה כבר לא לגמרי עונה על הציפיות. כלומר, אם הציפיות שלכם כוללות עבודה מעניינת, קידום ושכר תואם, בהחלט יכול להיות שאחרי התואר הראשון שתעשו תדרשו גם לעשות תואר שני. עם זאת, חיי סטודנט הינם מאבק כלכלי תמידי ולכן חשוב שתקראו אודות החזר מס בגין תואר שני ומהי חשיבותו.

למעשה יש הרבה מאוד מקומות עבודה שבהם אם לאדם יש גם תואר שני, השכר שלו עולה, אז למה לוותר על כך? ישנם עוד מניעים שגורמים לאנשים ללמוד תואר שני, כמו עניין, רצון להיות בעלי תעודות ועוד.

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

בדקו זכאות ב- 30 שניות ⭣

מה שבטוח זה שלא משנה מדוע בחרתם לעשות גם תואר שני, כי בכל מקרה מגיעים לכם עליו החזרי מס. למעשה, מי שעובד בתור שכיר ויש לו תואר שני זכאי לקבל חצי נקודה של זיכוי במס למשך שנתיים שלמות. זה נשמע לכם מעט?

זה לא שווה בעיניכם בכלל את ההתעסקות בעניין? אם כך, כדאי שתבינו: כל חצי נקודת זיכוי מתורגמת בסופו של דבר לכסף וזה אומר שתוכלו לקבל לא מעט החזרים על עצם העובדה שיש לכם תואר שני. אין שום סיבה שבגללה אתם צריכים לשלם מיסים גבוהים יותר מהנדרש ולכן בהחלט חשוב לדעת שאפשרות ההחזר קיימת.

החזר מס בגין תואר שני

"החזרי מס הם כסף שממתין לעובדים, אשר במהלך שנת המס שילמו מס הכנסה בסכום שעלה על הנדרש."

החזר מס בגין תואר שני – איך מקבלים?

בין אם אתם חושבים שמגיעים לכם החזרי מס בגין תואר שני ובין אם מגיעים לכם החזרים כאלה בגלל כל סיבה אחרת, יש כמה פעולות שתוכלו לעשות.

ראשית, יש לכם אפשרות לעשות בירור אונליין בכוחות עצמכם ולראות האם אתם שייכים לקטגוריה כזו או אחרת של אנשים שמגיעים להם החזרי מס. שנית, תוכלו לפנות כמובן ישירות אל רשות המיסים ולברר מולה האם אתם עונים על הדרישות ואיך מבקשים את החזרי המס.

בדרך כלל, בין אם מגיעים לכם החזרי מס בגין תואר שני ובין אם מגיעים לכם החזרים בגין סיבה אחרת, יש למלא בקשות ולצרף אי אילו טפסים. לא מדובר על עניין מורכב מידי ואת כל המידע ניתן לקבל ישירות מרשות המיסים, כך שחבל יהיה לוותר על הכספים שמגיעים לכם.

יתרה מכך, קחו בחשבון שאתם יכולים גם לקבל החזרי מס בצורה רטרואקטיבית ברוב המקרים. תוהים מה זה אומר? פשוט מאוד: שאפילו אם ידעתם על העניין הזה ואפילו אם לא הגשתם בזמן את הבקשה להחזרי מס, עדיין תוכלו לעשות זאת גם אם חלפו מספר שנים.

יש מקרים שבהם המגבלה היא על שש שנים אחורה אך יש גם מקרים שבהם המגבלה היא של פחות שנים ולכן בכל זאת צריך להיות עם היד על הדופק בנושא.

 

האם עדיף לקבל שירות מקצועי בכל מה שקשור להחזרי מס?

בתחום של החזרי מס יש מקרים מורכבים יותר ומקרים מורכבים פחות. לכן תמיד עולה השאלה בקרב מי שרוצה לבקש החזרים, האם ניתן וכדאי לעשות זאת לבד או שעדיף לפנות אל אנשי מקצוע מובילים.

כדאי לזכור שבין אם אתם רוצים להגיש בקשה להחזרי מס בגין תואר שני ובין אם הבקשה תוגש בגין טיפול בקרוב משפחה סיעודי – אתם לא באמת לבד.

יש לא מעט גורמים שעוסקים בענף הזה ושיכולים לסייע לכם, כמו לדוגמא: רואי חשבון, חברות שההתמחות שלהן היא החזרי מס ואפילו יועצי מס שונים. לכן, אם אתם עסוקים, טרודים או שפשוט כל מה שקשור לבירוקרטיה מעורר בכם חרדה, אין טעם שתתמודדו עם העניין לבד.

למרות שאתם יכולים לפנות אל פקיד שומת המס בקלות ולקבל ממנו את כל המידע הדרוש לכם, אתם גם יכולים לפנות אל אדם שיעשה עבורכם את העבודה. מה שכן, אם אתם חושבים לפנות אל רואה חשבון שיוכל לדאוג עבורכם לכל הנושא של החזרי המס שאולי מגיעים לכם, כדאי שתבדקו אל מי אתם מתקשרים.

האם הוא אדם מנוסה? מקצועי? והאם יש גם מי שיוכל להמליץ עליו באוזניכם? חשוב שתעשו כמה שיותר בירורים לגבי העניין כי אם יש משהו בטוח, זה שעדיף להפקיד את הטיפול בכל העניינים שלכם רק בידי מי שבאמת יש לו ניסיון וידע.

בסופו של דבר, כאשר הכסף של החזרי המס יועבר לחשבונכם, אתם תראו שההתעקשות שלכם הייתה במקום כי זה כסף שפשוט מגיע לכם מהמדינה.

כל שכיר אשר מחזיק בידיו השכלה ברמת תואר שני, בכל תחום ונושא אשר יהיו, זכאי לקבלת חצי נקודת מס במשך שנתיים שלמות. על שחצי נקודת מס עלולה להישמע מעט מאוד, מדובר על כסף שנצבר, ובסופן של השנתיים יכול להגיע אף לסכומים של מאות אם לא אלפי שקלים.

על מנת לקבל החזרי מס בסוף שנת המס, בגין החזקה בתור שני בכל נושא באשר הוא, ישנם שני שלבים עיקריים שעליכם לעבור. תחילה, עליכם לברר בוודאות כי אתם שייכים לקבוצת האנשים הזכאים על פי חוק להטבה במיסוי. זאת, ניתן לברר מול מס הכנסה. לאחר מכן, עליכם להגיש טפסים המצהירים על בקשתכם לקבלת ההחזרים הדרושים לכם.

בהחלט. מס הכנסה מעניק את האפשרות להגיש בקשות רטרואקטיביות, קרי לאחר מעשה, בגין זכאות להחזרי מס עבור החזקה בתואר שני במהלך עבודתכם. בקשות אלו, ניתנות לביצוע גם לאחר מספר שנים!

חברות ייעוץ מס מקצועיות, מספק סיוע מקיף בכל הקשו למימוש וקבלת נקודות זיכוי המס המגיעות לכם בתור עובדים בעלי תואר שני. על כן, כל שעליכם לעשות הוא לפנות לחברות אלו.

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה