- Taxes-Refund -

איך מקבלים החזרי מס?

הליך הגשת בקשה לקבל החזרי מס יכול להיות מייגע, במידה. בשוק ישנו מגוון גדול של אפשרויות מהן תוכלו לבחור על מנת לבחון את זכאותכם; בין אם באופן עצמאי ובין אם על ידי שכירת שירותיה של חברה לשם כך.

בכדי לקבל החזר מס אתם צריכים להגיש בתור התחלה את טופס 135 שהוא הטופס הראשון שאותו צריך למלא לבקשה להחזר מס. בהתאם לסיבה בגינה מוגשת הבקשה ובכפוף להוראות הטופס, יש להגיש מסמכים נוספים. כך למשל, עבור בקשה לקבלת החזר מס בגין תשלום מזונות, יש לצרף לבקשה הסכם מזונות חתום או פסק דין המעיד על תשלום מזונות. טופס נוסף אותו יש להגיש הינו טופס 106 אותו מקבל העובד מהמעסיק, ובו מפורטות כלל ההכנסות וההפרשות השנתיות עבור העובד. את הטפסים יש להגיש לפקיד שומת המס המקומי על ידי הגעה פיזית ללשכה. למרות שבאופן עקרוני לא ניתן להגיש את הבקשה דרך האינטרנט, אצלנו בtaxes-refund ניתן להגיש את הבקשה גם און ליין.

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

בדקו זכאות ב- 30 שניות ⭣

בנוסף לכל אלו יש לצרף לבקשה צילום צ'ק או אסמכתא בנקאית המאמתת את פרטי החשבון של מגיש הבקשה כך שבמקרה ומס הכנסה יקבל את הבקשה יועבר הכסף ישירות לחשבונו של מגיש הבקשה ללא עיכוב נוסף.

את ההחזר ניתן לקבל עד שש שנים לאחר שנת הגשת הבקשה, כך שנכון לשנת 2023 ניתן להגיש בקשה עבור שנת 2017 והילך, כאשר עבור כל שנת מס קלנדרית יש להגיש את המסמכים הרלוונטיים בטופס נפרד.

איך מקבלים החזרי מס

במהלך מאמר זה נפרוט בפניכם את האפשרויות העומדות בפניכם. נתחיל עם נתון מעניין, הידעתם כי גם לשכירים ייתכן ומגיעים לכם החזרי מס? ומוכנים לעוד אחד? על פי נתונים שהתפרסמו לאחרונה על ידי משרד האוצר, סך סכום החזרי המס לשכירים ששוכב על רצפת האוצר, ללא כל דורש, עומד על מעל 8.5 מיליארד ש"ח, כן – 8,500,000,000 ₪.

"החזרי מס הם כסף שממתין לעובדים, אשר במהלך שנת המס שילמו מס הכנסה בסכום שעלה על הנדרש."

אם כן, איך מקבלים החזרי מס?

  • החזרי מס באופן עצמאי: כפי שאמרנו, יש לכם את האפשרות לעשות את מלוא המלאכה בעצמכם. מדובר כאן על עבודה קשה באופן מסוים, שכן עליכם להכין את מלוא המסמכים הנדרשים, הטפסים וכמובן גם למלא את הבקשה. תלוי במורכבות הבקשה, ניתן להעריך כי תהיו צריכים לפנות לשם כך החל ממספר שעות ועד למספר ימים בודדים.
איך מקבלים החזרי מס?
איך מקבלים החזרי מס?
  • שכירת שירותיו של רואה חשבון יועץ מס: כמו כן, גם זאת אופציה המצויה בפניכם. כאן תידרשו לשלם סכום התחלתי בגובה של מספר מאות שקלים, אך זוהי אינה ההוצאה הסופית מולה תעמדו. באם אכן תזכו לקבל החזרי מס, תידרשו לשלם בחזרה ליועץ בדמות אחוזים מן הסכום שהתקבל, לרב בין 10-30%.
  • שכירת שירותיה של חברה: באפשרות זו בוחרים רבים בזכות היתרונות הרבים המתלווים לה. היתרון הגדול ביותר הטמון בשכירת שירותיה של חברה (חשוב לוודא כי זהו אכן המודל במסגרתה פועלת) מסוג זה הוא "לא זכית – לא שילמת". בדיוק כי שצוין לעיל בעת שכירתו של רואה חשבון או יועץ, רק ללא עלות פתיחת התיק. בנוסף לכך, ישנם יתרונות נוספים ובין השאר השימוש במערכת מחשוב ייחודית הפועלת ברישיון רשות המיסים, בידה להעריך באופן מדויק ביותר את מידת זכאותכם לקבל החזרים.

ברחבי האינטרנט ניתן למצוא כלים חינמיים לשם בדיקת זכאותכם ובהם גם מחשבון החזרי מס. השימוש במחשבון אמנם יכול לספק אינדיקציה למידת סיכוייכם להימצא כזכאים, אך אין להסתמך עליו לשם כך. על מנת לקבל את התשובה האמינה ביותר, יש להגיש בקשה מסודרת, בין אם עצמאית ובין אם באמצעות חברה, למשרדי רשות המיסים. חשוב לא להתעצל ולבדוק את זכאותכם, במיוחד באם אתם שכירים. מדובר על בדיקה שאורכת 90 ימים ויכולה לחשוף החזרים בגובה אלפי שקלים.

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

שנת מס

השאלה מה היא שנת המס הנוכחית חוזרת על עצמה לעיתים קרובות ומשותפת לשכירים, עצמאיים, בעלי עסקים, נציגים חברות וארגונים פרטיים

קרא עוד »
החזר מס שלילי

מה זה החזר מס שלילי? מענק בגובה 4,000 ש"ח הניתן לעובדים שהכנסתם נמוכה (שכירים ועצמאים) לאחר שהגישו בקשה ועמדו בתנאי

קרא עוד »
חברת החזרי מס

לישראלים רבים יש זכאות להחזר מס, כל אחד ואחת מסיבותיו שלו. הנה כמה דוגמאות לאנשים שיכולים להיות זכאים להחזרי מס

קרא עוד »
×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה