- Taxes-Refund -

מערכת CRM –  כל מה שרציתם לדעת

כאשר מדברים על ניהול קשרי לקוחות (Customer Relationship Management או בקיצור: CRM) כאמצעי לשימור על קשר עם הלקוחות הקיימים ואפשרות להגדלת כמות הלקוחות על ידי פניה יעילה אליהם באופן ספציפי. כדי לגרום לזה לקרות, אנחנו ממליצים להשתמש בתוכנת CRM – התוכנה מאפשרת גישה למסד הנתונים של החברה בקלות ומאפשרת לנהל את לקוחותיכם באופן שיגרום לחברה שלכם לצמוח ולצבור לקוחות.

 

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

בדקו זכאות ב- 30 שניות ⭣

אז מהי מערכת CRM

מערכת CRM היא למעשה מערכת אשר משמשת ארגונים וחברות רבות ושונות ומאפשרת להם לנהל באופן אפקטיבי את קשרי הלקוחות שלהם. כלומר, המיקוד הוא על האינטראקציה בין החברה ללקוחותיה – הלקוחות והמשתמשים אשר בקשר עם הארגון לצורך רכישת המוצר או השירות שהראשונה משווקת. בשביל שתוכנת CRM תהיה יעילה, על החברה להכיר את הלקוחות שלה ולהבין מדוע הם פונים אליה, מה הצרכים שלהם ומה הציפיות שלהם לגבי המוצרים, שירותים ודברים אחרים.

 

מחשב נייד

למה מערכת CRM משמשת

למערכת CRM מספר שימושים בהם נרצה להתמקד במאמר:

 

1.     אפשרות ניהול קשר

אפשר ליצור קשר ישירות עם הלקוח – הדבר כולל את כתובת הדואר האלקטרוני והפרטים הקיימים במסד הנתונים שלכם עליו. באמצעות כל, ניתן לברר מהם המוצרים והשירותים המתאימים ביותר עבור הלקוח ואף ליצור איתו קשר באופן קבוע כדי לאפשר לייצר מערכת יחסים אשר תהא ערכית עבור שני הצדדים.

 

2.     פונקציות לניהול משימות

אחד מפונקציות הטובות יותר, לדעתנו, היא שהמערכת מספקת לוח זמנים לפעילות העסקית אשר הארגון מוביל. כך, למעשה, ניתן לתכנן ולהתכונן לקראת אירועים בעלי משמעות כגון קמפיינים שיווקיים או פעילויות אחרות אשר רלוונטיות למכירות והגדלת ההכנסות של החברה. כך, החברה פועלת בצורה מסודרת וניתן להגדיר משימות בצורה טובה וברורה יותר.

 

3.     פונקציית החזרי מס

פעמים רבות מנוכים מהשכר של עובדים ניכויי מס הכנסה בסכומים הגבוהים יותר מאלו שנדרשו לשלם בפועל. ניתן למנות מספר סיבות לכך, כשהמרכזית היא אומדן שגוי של הניכוי השנתי, מכיוון שחישוב המס נעשה באופן שנתי ולא חודשי פר משכורת. יצוין שפעמים רבות לא כוללים בחישוב מס נתונים לגבי הטבות והנחות ולכן החישוב הסופי אינו משקף את הסכום האמיתי, אשר לרוב יהא נמוך יותר. למעשה רבים מכם עשויים לראות שבסוף השנה שילמתם סכום גבוה יותר, ואתם זכאים להחזר מס. במערכת CRM יש מודול תשלומים על הרכישות של לקוחות, אשר בעזרתו ניתן לקבל מסמכים להחזר מס.

 

4.     פונקציית אנליזה

ניתן לצפות באנליזה על הלקוחות הקיימים ובאמצעות כך להבין נתונים רלוונטיים שיסייעו לשיפור הקשרים עימם. כך למשל, ניתן לבדוק האם הם חדשים או ישנים או מה מידת השימוש שלהם. כך, אפשר לתכנן אסטרטגיות מדויקות להבאת לקוחות חדשים ושימורם בהמשך.

 

לסיכום

מערכת CRM היא מערכת חשובה אשר קיימת במרבית הארגונים והחברות במשק. אנחנו ממליצים להסתכל על הפונקציות שציינו ולהיעזר בהם – הדבר צפוי לשפר את תפקוד העסק בו אתם עובדים. בהצלחה!

מסכים

 

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה