- Taxes-Refund -

קבלת החזרי מס המגיעים לכם – המדריך המלא

החזרי מס, בעיני רבים, הם כמו "מתנה" שהמדינה מעניקה בסופה של השנה, כאשר האמת היא שונה לחלוטין וקבלת החזרי מס המגיעים לכם היא זכות לגיטימית שלכם ושל עובדים רבים בישראל. ההחזרים מהווים את ההפרש בין ניכויי המס שבוצעו לבין אלו שאמורים היו להתבצע, ועבור רבים הסכומים יכולים להגיע לאלפי שקלים מדי שנה.

על אף הבירוקרטיה הכרוכה בהשבת הכסף הזה לחשבון הבנק, כמובן שמוטב לעשות את המאמץ ולקבל את ההחזרים, מאשר לתת להם "לשכב" בקופת המדינה ללא דורש.

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

בדקו זכאות ב- 30 שניות ⭣

"החזרי מס הם כסף שממתין לעובדים, אשר במהלך שנת המס שילמו מס הכנסה בסכום שעלה על הנדרש."

קבלת החזרי מס המגיעים לכם: כמה כסף מקבלים?

העניין הזה תלוי בעיקר בגובה המשכורת של העובד, כיוון שזהו הגורם המשפיע על הגובה המדויק של המס המנוכה ממנה. הנחות והקלות בתשלומי המס יכולות "להזיז" כלפי מעלה או כלפי מטה את הניכוי, ומכאן שבמידה והן לא מנוצלות במלואן – ייתכנו הפרשים בין הניכוי בפועל לבין מה שנדרש באמת מן העובד לשלם.

קבלת החזרי מס המגיעים לכם – המדריך המלא

במידה וגיליתם שבמהלך אחת משש השנים האחרונות, הייתם זכאים להנחה או לנקודות זיכוי במס ולא מימשתם את זכותכם לקבלן, תוכלו להגיש בקשה להחזר – בקשה נפרדת עבור כל שנת מס. את הסכום שיהיה באפשרותכם לקבל בחזרה לחשבון, תוכלו לחשב באמצעות המחשבונים הווירטואליים שתמצאו בכמה אתרים העוסקים בכך ברשת. עם זאת הסכום שיופיע יהווה אומדן בלבד, ואת הגובה המדויק של ההחזר תוכלו לדעת רק כאשר הכסף עצמו יתקבל בחשבון הבנק שלכם.

מי יכול לקבל את ההחזרים?

כל מי שזכאי לקבל החזרי מס יוכל לקבלם, ובלבד שיגיש בקשה רשמית לכך וימלא את כל הטפסים הנדרשים, ובנוסף יצרף אישורים מתאימים שיזכו אותו בנקודות הזיכוי או בהקלות במס הרלוונטיות עבורו. מי שיזדרז ו"יעלה על הטעות" בחישוב המס עוד במהלך השנה, יוכל לבקש ממעסיקו לטפל בעניין והנושא יתוקן באמצעות החזר ישירות לתלוש המשכורת, ללא הצורך להגיש בקשה רשמית.

חשוב להבין שמקרה כזה יכול להיות רלוונטי רק במהלך שנת מס, ובמידה ובנוסף לשנה הנוכחית אתם מעוניינים לקבל החזרים על אחת מבין שש השנים האחרונות  – תצטרכו בכל זאת להגיש בקשה ספציפית, כולל כל האישורים המתאימים, לגבי השנים שחלפו.

 

האם ישנה חובה להגיש את הבקשה באמצעות רואה חשבון?

כל החומר הדרוש לכם על מנת להבין לעומק את נושא המיסים בישראל, כולל טפסים שניתן להוריד ישירות אל המחשב האישי – נמצאים ברשת ונגישים לכל אדם. המדינה שמה בחשיבות עליונה את המודעות לנושא הזכויות של העובדים, ומכאן שמי שזקוק לכך, יכול לקבל סיוע של שלב-אחר-שלב עד להגשת הבקשה הרשמית להחזר.

עם זאת, ייתכן וסיוע מקצועי של רואה חשבון או עורך דין העוסקים באופן שוטף בענייני מיסים, יכול לעזור למיצוי הזכויות של מי שנמצא כזכאי לקבל החזרי מס. אין חובה של הסתייעות בבעל מקצוע אולם כדאי לשקול את העניין, במיוחד במידה ומדובר בחוסר וודאות בנוגע למקרה פרטי, או לרצון למצות את הזכויות של השנים שכבר חלפו, כאשר מציאת האישורים המתאימים הופך למאתגר.

במידה ומגיע לכם לקבל החזר, ותצרפו את כל הנדרש לבקשתכם הרשמית, הכסף יתקבל בתוך מספר חודשים לחשבון הבנק שלכם. בנוסף לכך, עריכת סדר בעניין המיסים ימנע טעויות דומות בעתיד, ויגרום לכם "לפקוח את העיניים" היטב בנוגע לניכויי המס במשכורות העתידיות שלכם.

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

שנת מס

השאלה מה היא שנת המס הנוכחית חוזרת על עצמה לעיתים קרובות ומשותפת לשכירים, עצמאיים, בעלי עסקים, נציגים חברות וארגונים פרטיים

קרא עוד »
החזר מס שלילי

מה זה החזר מס שלילי? מענק בגובה 4,000 ש"ח הניתן לעובדים שהכנסתם נמוכה (שכירים ועצמאים) לאחר שהגישו בקשה ועמדו בתנאי

קרא עוד »
חברת החזרי מס

לישראלים רבים יש זכאות להחזר מס, כל אחד ואחת מסיבותיו שלו. הנה כמה דוגמאות לאנשים שיכולים להיות זכאים להחזרי מס

קרא עוד »
×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה