- Taxes-Refund -

איך לבדוק אם מגיע לכם כסף שלא ידעתם

תשלומי המס במדינת ישראל גבוהים בהחלט, ואחת הבעיות הרווחות היא העובדה שכולנו צריכים להתמודד מול רשויות שונות בתשלומים הללו. העובדה הזו גורמת במקרים רבים לכך שנגבה מכם כסף שלא כדין, מה שאומר שאתם זכאים להחזר שלו. חשוב שתדעו שיכול להיות שמדובר בלא מעט כסף, ואנחנו כאן כדי לעזור לכם להבין האם מגיע לכם כסף שלא ידעתם.

 

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

בדקו זכאות ב- 30 שניות ⭣

החזרי מס

החזרי מס הם כספים שאותם המדינה מעניקה לאזרח בגין גביית מס שנעשתה ממנו בצורה לא מוצדקת. הגבייה הזו יכולה להיות קשורה הן למס הכנסה והן לביטוח לאומי, ובשני המקרים חשוב שתהיו מודעים לכך שטעויות רבות מתרחשות. למרבה הצער הרשויות לא טורחות לבדוק את עצמן, מה שאומר שאחריות להחזרי המס מוטלת דווקא עליכם.

ישנם כמה דברים שיכולים לגרום לכך שיגיעו לכם החזרי מס, ואנחנו כאן כדי לספר לכם על הדברים המרכזיים שכדאי שתבדקו לפני שאתם ממשיכים לתחנה הבאה.

כסף

 

  1. שינוי בסטטוס

הדבר הראשון שיכול לזכות אתכם בהחזרי מס הוא שינוי במצב מסוים בחיים שלכם. השינוי הזה יכול להיות קשור לעבודה, מצב משפחתי, מקום מגורים ועוד. גם שינויים שאתם בטוחים שלא יזכו אתכם בכסף, לעיתים יכולים להפתיע ולכן בכל מקרה של ספק כדאי לבדוק. זכרו, אף אחד לא הפסיד כלום מבדיקת זכאות עבור החזרי מס, וזה גם לא אמור לקחת לכם יותר מידי זמן.

 

  1. גבייה חריגה

לאור הטעויות הרבות שיש בגביית מיסים, חשוב לבדוק מידי פעם ששיעורי המס שנגבים מכם סבירים. ניתן למצוא בקלות ברשת מידע שיאפשר לכם לחשב כמה מס בדיוק אתם אמורים לשלם, לרבות תשלומי ביטוח לאומי. בדקו מידי פעם שזה התשלום שנגבה מכם בסוף כל חודש, ובכל מקרה של חריגה הגישו בקשה לקבל פירוט לגבי סיבת החריגה.

 

  1. פציעה או אירוע שדורש פיצויים

אירוע של פציעה במקום העבודה וכיו"ב מזכה אתכם בפיצויים שיכולים להגיע גם בצורה של הטבות מס שונות. אם עברתם אירוע שמזכה אתכם בפיצויים או שלא מאפשר לכם לעבוד לזמן מה, סיכוי סביר שמגיעות לכם הקלות שונות בתשלומי המס. בדקו היטב מול הרשויות שלא ממשיכים לגבות מכם מיסים ולהתעלם ממה שעברתם.

 

  1. ייעוץ עם איש מקצוע

אחד הדברים החשובים ביותר בכל עניין המיסוי הוא להיות בקשר צמוד עם איש מקצוע שיעזור לכם להבין האם מגיעים לכם החזרים או לא. איש מקצוע יוכל לסקור במהירות את הניירת שלכם, להבין מהי מדרגת המס שבה אתם נמצאים ובהתאם לזה לראות האם כמות המס שנגבית מכם צודקת או שמא מגיע לכם החזר מס.

 

לסיכום

החזרי מס הם עניין נפוץ למדי בשל טעויות גבייה לא מעטות שמתרחשות. בדקו מידי פעם ששיעורי המס שנגבים מכם הם אלו שצריכים להיות וכמובן התייעצו עם אנשי מקצוע למניעת תקלות.

שטרות

 

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה