- Taxes-Refund -

האם ביטוח בניין משותף הוא ביטוח מומלץ?

ביטוח בניין משותף הוא ביטוח שרבים לא מכירים אותו. אבל מי שמכיר אותו, לא מוותר עליו. מגורים בבניין ללא ביטוח ומגורים בבניין משותף בעל ביטוח, הם שונים. אין מנוס מכך. רכישת ביטוח בניין משותף היא מומלצת, במיוחד בבניינים בהם מספר הדיירים הוא קטן מידי הוא להפך, כל כך גדול שיהיה קשה לגייס כסף מכולם בעת הצורך. כאן ריכזנו עבורכם מידע על ביטוח בניין משותף, מוזמנים להכיר אותו ולהבין למה הוא כל כך מומלץ.

 

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

בדקו זכאות ב- 30 שניות ⭣

מה זה ביטוח בניין משותף?

מדובר בביטוח המבטח את כל המבנה המשותף, על כל חלקיו, חדר מדרגות, מעלית, מקלט, תשתיות ועוד. ביטוח זה כולל ביטוח מבנה וביטוח תכולה יחד עם הרחבות נוספות המבטחות מקרים מסויימים כמו רעידת אדמה, שריפה, נזקי מים, צד ג' ועוד. כאשר קורה נזק המצריך תיקון לאחד מחלקי הבניין המשותף, חברת הביטוח בו נרכשה פוליסת ביטוח בניין משותף תממן את עלויות התיקון הנדרש. כך במקרה של פיצוץ בצנרת לדוגמא, דיירי הבניין לא יצטרכו לשלם הון עתק מכיסם לתיקונו. החברה תשלם והם יוכלו ליהנות משקט כלכלי.

יחד עם זאת, ביטוח בניין משותף מעניק כיסוי גם לנזקים שנגרמו לאחרים מפני המבנה המשותף. זה יכול להיות ילד שהחליק במדרגות ושבר את רגלו או אפילו נפילה פשוטה שהובילה לפציעה בחצר הבניין. מקרים כאלו עלולים לחשוף את דיירי הבניין לתביעות ענק בגין נזקי גוף שנגרמו.  ביטוח בניין משותף מכסה מקרים כאלו ולכן המלצה על ביטוח בניין משותף ניתנת שוב ושוב.

מבנה מבוטח

 

למה צריך ביטוח בניין משותף?

כל ביטוח עולה כסף מידי חודש. אם כך, רבים שואלים, למה לרכוש ביטוח שיחייב אותנו? התשובה היא פשוטה: על רכישת ביטוח משלמים סכום סמלי ותו לא. לעומת זאת, מקרה ביטוחי יכול לעלות יקר פי כמה ממחיר הרכישה הסמלי…

כדי ליהנות מרוגע כלכלי ומסדר בבניין וועדי בית רבים פועלים לרכישת ביטוח משותף לבניין שלהם. כל וועד בית מכיר את המורכבות של גיוס הכספים שכל שכן. יש שכנים שמשלמים מיייד ויש שכנים שעד שמקבלים מהם את הכסף, מצב הבניין עלול להחמיר עוד יותר… במקרה ביטוחי בבניין בעל ביטוח, השכנים לא יצטרכו לשלם הון עתק מכיסם וכך עבודת השיפוץ (במקרה הצורך) לא תתעכב. יהיה לה מימון מיידי מהחברה המבטחת. מה יותר פשוט מזה.

 

ביטוח בניין משותף הוא מומלץ

כפי שסיכמנו כאן, ניתן להבין כי מדובר בביטוח סופר מומלץ. אין סיבה לוותר עליו. אם אתם נמנים על וועד הבית של הבניין בו אתם גרים, כדאי שתשתפו בכך את שאר דיירי הבניין. אין סיבה לוותר על ביטוח חיוני כל כך ולאחר מכן לבכות על הוויתור שנעשה. חכם עיניו בראשו. חשבו על כל הנתונים מראש.

מפתחות

 

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה