- Taxes-Refund -

למי מגיעים החזרי מס?

באם אתם נמצאים במסע אל עבר ההבנה האם גם לכם מגיעים החזרי מס, אך לא ממש מצליחים למצוא תשובה, בוודאי תשמחו לדעת שאנו מבינים ללבכם.

במהלך מאמר זה נפרוט בפניכם באופן חלקי רשימה של הזכאים ליהנות מאותם החזרים מיוחלים. חשוב להדגיש כי הרשימה המלאה הינה ארוכה לאין שיעור מזאת המפורטת בפניכם, קריאה מהנה:

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

בדקו זכאות ב- 30 שניות ⭣

"החזרי מס הם כסף שממתין לעובדים, אשר במהלך שנת המס שילמו מס הכנסה בסכום שעלה על הנדרש."

החזרי מס – מי הם הזכאים?

שכירים

רבים אינם יודעים זאת אך גם שכירים, לצד עצמאיים, זכאים לקבל החזרי מס (אנו בטוחים שהנתון הפתיע אתכם). נתון מפתיע עוד יותר, תקשיבו טוב, הוא בכך כי מעל 8.5 מיליארד ש"ח בדמות החזרים לשכירים שוכבים להם ללא דורש.

למי מגיעים החזרי מס

אתם שואלים את עצמכם מהי הסיבה לכך? ובכן, כנראה ומדובר בחוסר הרצון של רבים להיכנס לדין ודברים עם רשויות המס. אם תשאלו אותנו, מדובר על סיבה מטופשת בעליל, כזאת שאינה מצדיקה ויתור על כספים המגיעים לכם כחוק. בנוסף לרוב אנו לא יודעים מי זכאי להחזרי מס ולמה.

העסקה במספר מקומות עבודה במהלך השנה, או החלפה של מקום עבודה, נחשבת לסיבה פופולרית במיוחד בגינה שכירים  מוצאים עצמם זכאים ליהנות מהחזרי מס.

הסיבה לכך היא כי מערכת המס במדינה נמצאת תחת ההנחה כי הכנסתו של אדם, שכיר, הינה יציבה לאורך השנה – ובאם הדבר לא כך, מתקבל חוסר התאמה בין המס אשר נגבה לזה אשר היה צריך להיגבות. במילים אחרות שכירים תתעוררו – מגיע לכם החזרי מס.

חיילים

המדינה, ובמטרה לאפשר התחלת חיים נוחה יותר, מאפשרת לצעירים אשר השתחררו משירות צבאי ליהנות מהחזרי מס משמעותיים.

חשוב להדגיש כי ההטבה חלה גם על מתנדבי השירות הלאומי. נתון משמעותי ורלוונטי הינו העובדה כי ניתן לדרוש את ההטבה עד לשש שנים לאחור (כלומר נכון ליום כתיבת מאמר זה, עד לשנת 2012).

בעלי מוגבלות רפואית

המדינה מעניקה הטבות ייחודיות בדמות החזרי מס לסובלים ממגוון בעיות רפואיות ולמשפחותיהם. הסיבה לכך מובנת, והינה במטרה להקל על ההתמודדות המורכבת, במיוחד כאשר אחד מההורים (או שניהם במקרים מסוימים) נאלצים לטפל בילדים באופן צמוד – סיטואציה המלווה בהתמודדות כלכלית מורכבת.

אזורי פריפריה

אזורים אלו הידועים גם כ-"אזורי עדיפות לאומית" מקנים לגרים בהם גם כן הטבות מס רבות ומגוונות ובהן גם החזרי מס לשכירים ועוד. על מנת לבדוק האם אתם אכן מתגוררים במסגרת אזורים אלו, יש לבדוק זאת באתר הממשלתי המתאים (אך אנו מניחים שאתם כבר מודעים לנושא).

חשוב להדגיש, כפי שנאמר לעיל, כי הרשימה שלהלן הינה חלקית בלבד. מנעד הזכאים לקבלת החזרי מס הוא רב הרבה יותר ועל מנת לצפות במלוא הרשימה יש להיכנס לאתר רשות המיסים ולבדוק האם אתם עומדים בקריטריונים הנדרשים.

 

האם מגיע גם לי?

כאן הדרך בה תבחרו לפעול תלויה בכם, ובכם בלבד. תוכלו כמובן לעבור על בליל המידע המצוי בשפע ברחבי האינטרנט ולנסות ולהבין האם אתם נופלים במסגרת הזכאים להטבה. עם זאת, בידכם כמובן לשכור את שירותיה של חברה המתמחה בתחום.

ניתן למצוא מנעד גדול של חברות המציעות שירותי החזרי מס. נכון, מדובר בשירות בתשלום, אך ייתכן והשקעתכם תשתלם כפליים ותזכו להחזרי מס משמעותיים.

המלצת כותבי מאמר זה היא לא להתעצל! קראתם את הנתונים בעצמכם, מעל 8.5 מיליארד ש"ח בדמות החזרי מס לשכירים שוכבים להם ללא כל דורש רק מפאת "הפחד" להתעסק עם רשויות המס.

באם אינם בטוחים האם אתם נמצאים במסגרת הזכאים או לא, עשו מעשה ובדקו את הנושא. על מנת לבחון את הנושא באופן מלא ולהסיר ספק באשר לחוסר הוודאות שלכם, יש לפנות למרכז המידע ברשות המיסים.

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

שנת מס

השאלה מה היא שנת המס הנוכחית חוזרת על עצמה לעיתים קרובות ומשותפת לשכירים, עצמאיים, בעלי עסקים, נציגים חברות וארגונים פרטיים

קרא עוד »
החזר מס שלילי

מה זה החזר מס שלילי? מענק בגובה 4,000 ש"ח הניתן לעובדים שהכנסתם נמוכה (שכירים ועצמאים) לאחר שהגישו בקשה ועמדו בתנאי

קרא עוד »
חברת החזרי מס

לישראלים רבים יש זכאות להחזר מס, כל אחד ואחת מסיבותיו שלו. הנה כמה דוגמאות לאנשים שיכולים להיות זכאים להחזרי מס

קרא עוד »
×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה