- Taxes-Refund -

איך לבצע תיאום מס? – לשנת 2024

תיאום מס הוא תהליך שנועד לאפשר לאנשים אשר עובדים ביותר ממקום עבודה אחד או כאלו שהחליפו מקום עבודה, לחסוך בעלויות מול מס הכנסה. אפשר לבצע תיאום מס באופן מקוון על ידי הזנת מספר תיק ניכויים של כל אחד מהמעסיקים, אצל פקיד השומה באמצעות מילוי טופס 116 או על ידי מייצג רואה חשבון על ידי מילוי טופס 117. המקרים בהם מומלץ לבצע תיאום מס הם אם עובדים ב-2 מקומות עבודה ואצל 2 מעסיקים ומעלה, אם עובדים רק בחלק מהשנה ואם יוצאים לגמלאות ומקבלים משכורת בנוסף לפנסיה.

אי ביצוע תיאום מס עלול להביא לתשלום מס של 47% על ההכנסה הנוספת שלא תואמה.

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

בדקו זכאות ב- 30 שניות ⭣

אל דאגה – המדריך שלפניכם יסייע לכם לעשות סדר בתהליך של תאום מס ולהבין כיצד באפשרותכם לחסוך במס הכנסה גם אם תטפלו בתיאום המס בכוחות עצמכם.

למה נועד הליך תיאום מס ומי צריך לבצע אותו?

הליך תיאום מס נועד לסייע למי שעובד ביותר ממקום עבודה אחד בישראל, לא עבד בחלק מן השנה, או עבר בין מקומות עבודה שונים במהלך שנת המס, לצמצם את התשלומים שהוא משלם למס הכנסה. כדי להבין את חשיבותו של ביצוע תהליך לתיאום מס, יש להבין קודם כל את האופן שבו עובדת שיטת המיסוי בישראל.

איך לבצע תיאום מס – המדריך המלא

ביצוע הליך תיאום באופן מקוון (באינטרנט)

שירות חדש של רשות המיסים מאפשר לשכירים שצריכים לבצע תיאום מס ללא צורך לצאת מהבית, כל ההליך דיגיטלי ללא צורך להגיע למשרדי מס הכנסה.
לחץ לעריכת תיאום מס באינטרנט>>

מה צריך להביא לתיאום מס באינטרנט?

תהליך תיאום המס באינטרנט מחייב רישום וזיהוי, אותם ניתן לאמת באמצעות כרטיס חכם או פרטים אישיים כגון תאריך הוצאת תעודת זהות או מספר דרכון. לאחר הזיהוי, המערכת מנחה את המשתמש בשלבים להשלמת תיאום מס. למשתמשים יש גם אפשרות לאשר נציג לבצע את תיאום המס בשמם. שירות מקוון זה ניתן ללא תשלום.

איך לבצע תיאום מס?

ביצוע תיאום מס לא חייב להיות מורכב! מדובר בהליך בסיסי יחסית, שבמסגרתו תידרשו למלא טופסי מס הכנסה (טופס 116) בהם תדווחו על מצב ההעסקה שלכם דרך שני מעסיקים שונים (בצירוף אסמכתאות רלוונטיות כגון תלושי שכר מהמעסיקים השונים). דיווח זה יאפשר למס הכנסה לגבות מכם תשלומי מס שוטפים על פי מדרגת המס אליה אתם מגיעים בחישוב כולל של הכנסותיכם מ 2 מקומות העבודה גם יחד, במקום מצב ברירת המחדל בו תידרשו לשלם על מקום העבודה השני מס בשעור של 50% (בכפוף למדרגת המס הגבוהה ביותר). על ידי ביצוע תיאום מס מראש עם תחילת העסקתכם במקום עבודה שני או עם תחילתה של שנת המס, תוכלו למעשה להמנע מתשלומי מס מיותרים כל חודש. ישנה עוד דרך לביצוע תיאום מס והיא על ידי הגשה של דוח שנתי המפרט את כל הכנסותיכם במהלך שנת המס. דוח זה יוגש בסוף שנת המס עבור שנת המס שקדמה לו ובמסגרתו יתבצע חישוב רטרואקטיבי של שעור המס המדויק שעליכם לשלם כנגד הכנסותיכם. בביצוע תיאום מס באמצעות הדוח השנתי, לעתים קרובות מגלים כי קיימים הפרשים בין שיעור המס ששולם במהלך השנה לגובה תשלומי המס בחישוב שנתי, ואז דואג מס הכנסה לזכות אתכם על אותו ההפרש בתוספת ריבית והצמדה, מה שידוע בתור החזרי מס.

מתי עושים תיאום מס באינטרנט ומתי זה לא אפשרי?

ישנם מקרים שבהם לא ניתן לבצע תיאום מס באינטרנט:

  • אם ההכנסה מהשכר עולה על 297,180 שקל בשנה מכל המעסיקים, לא ניתן לעשות תיאום מס באינטרנט.
  • אם הגעתם לגיל פרישה לפני 2012 ואתם חייבים במס על כל ההכנסות שלכם, תיאום מקוון אינו אפשרי.
  • אם כבר תיאמתם את המס השנה, לא תוכלו לעשות זאת שוב באינטרנט.

איך עושים תיאום מס אם אין תלוש שכר?

לבקשה יש לצרף תלוש שכר עדכני מכל אחד ממקומות העבודה שלכם. אם זה עתה מתחילים לעבוד במקום עבודה ועדיין לא הגיע תלוש שכר, עדיין ניתן לפנות לפקיד השומה ללא התלוש, אך יש להסביר בבירור מדוע אין את התלוש. יש לספק גם את הפרטים המלאים, לרבות שם מלא, מספר תעודת זהות וכתובת מגורים.

החשיבות של תיאום מס שתי עבודות באמצעות מייצג

אם תרצו, תוכלו להסמיך נציג מוסמך, כגון רואה חשבון או יועץ מס, לבצע עבורכם תיאום מס. הם ידרשו את תלושי המשכורת שלך ואת הפרטים הדרושים, והם יגישו עבורך את המסמכים לשמאי.

מאיזה סכום צריך לעשות תיאום מס ומאיזה סכום עושים החזר מס?

חשוב להבין את ההבדל בין החזר מס לתיאום מס. מדובר בשתי מערכות נפרדות בעלות מטרות ושיטות טיפול שונות: החזר מס הוא הליך המאפשר לך לקבל זיכוי בגין פעולות מסוימות המוגדרות בחוק כזכאיות להחזר מהכנסתך. כך למשל במקרים של תשלום מס שבח או עקב בעיה רפואית, ניתן להגיש בקשה להחזר מס ולקבל ניכוי נקודות. לעומת זאת, תיאום מס הוא הליך של התאמת אחוזי מס במצבים הכרוכים בריבוי הכנסות, ובכך להפחית את סכום המס הכולל.

כיצד נקבע שיעור המיסים שאנו משלמים למס הכנסה?

מדינת ישראל גובה מיסים מאזרחיה בהתבסס על שיטת מיסוי פרוגרסיבית, שמשמעה היא שאחוז מס ההכנסה שהאזרח משלם על הכנסותיו עולה ככל שהכנסתו של אותו אדם גבוהה יותר. החלק הפרוגרסיבי של השיטה בא לידי ביטוי באופן שבו לוקחים את החלק החייב בתשלומי מס בהכנסה של האזרח, ומחלקים אותו למדרגות מס החייבות בשעורי מס משתנים.

רשות המיסים בישראל גובה מכם תשלומי מס הכנסה על פי מדרגת המס שאתם נמצאים בה בקיזוז נקודות זיכוי שלהן אתם זכאים על פי קריטריונים שונים הקבועים בחוק. מדרגות המס בישראל מתעדכנות משנה לשנה ומס ההכנסה אותו תשלמו לרשות המיסים יקבע בפועל על פי גובה הכנסתכם השנתית. הקונספט שמאחורי שיטת מדרגות המס הוא שאחוז מס ההכנסה בו יחויב משלם המיסים אמור לגדול בהתאמה לגודל ההכנסה של אותו אדם, במקביל לשמירה על כך שגידול בשכר הברוטו יבוא לידי ביטוי גם ברווח גדול יותר בנטו. בהקשר זה ראוי לציין כי רשות המיסים מכירה בהבדל בין הכנסות המתקבלות כתוצר של יגיעה אישית (עבודה שמבצע אדם בתמורה לשכר) ובין הכנסות שאינן מיגיעה אישית (כמו הכנסות מנדל"ן למשל). כלומר, ישנן מדרגות מס שונות עם אחוזי מס שונים להכנסות הנוצרות מיגיעה אישית וכאלו שנוצרות ממקור שונה שאינו מיגיעה אישית.

מדוע כדאי לי לבצע תיאום מס?

הניכוי של מס ההכנסה מתבצע למעשה על סמך אומדן של סכום ההכנסה השנתית המשוער של העובד. בהנתן העובדה שחישוב המס מתבצע על בסיס סכומן של כל ההכנסות לאורך השנה, ניתן לבצע חישוב מדויק של שיעור המס שיש לגבות מן בעל ההכנסה רק לאחר תום שנת המס. אולם בפועל, את תשלומי מס ההכנסה מנכים מעסיקים מהשכר שלכם במקור, כלומר על ידי חישוב של המס השנתי המשוער וניכוי תשלומים קבועים שלו מהמשכורת החודשית שמשולמת לכם. אז היכן מתחילה הבעיה, אתם ודאי תוהים? באותם המקרים בהם אתם עובדים ביותר ממקום עבודה אחד, או במקרה בו עברתם ממעסיק אחד למשנהו במהלך שנת המס, או במקרה בו לא עבדתם בחלק מן השנה – היינו, תקופות אבטלה. בכל אחד מן התרחישים הללו, עלול להיווצר מצב בו החישוב שהמעביד שלכם ביצע היה גבוה משמעותית מהשכר שהכנסתם לחשבונכם הלכה למעשה, ובהתאם לכך – שילמתם מס גדול בהרבה ממה שאתם חייבים בו על פי הכנסתכם בפועל.

מי צריך להגיש בקשה לתיאום מס?

במידה ואתם משתייכים לאחת מן הקבוצות שלהלן, יתכן מאוד כי שיעור המס שנוכה ממשכורתכם אינו משקף כהלכה את הכנסתכם השנתית. אלו הם התרחישים הנפוצים יותר בהם מומלץ ביותר להגיש בקשה לביצוע של תיאום מס:

אנשים שעובדים בתור שכירים אצל יותר ממעסיק אחד

על פי שעורי מדרגות מס הכנסה לשנת 2024, מדרגת המס הראשונה עומדת על שיעור מס של 10%. מדרגת מס זו תקפה עד להכנסה שנתית בת 81,480 ש"ח ובראיה חודשית (ההכנסה השנתית שלכם בחלוקה ל 12 חודשים) – עד הכנסה של 6,790 ש"ח. החל מהכנסה בת 6,791 ש"ח לחודש ועד 9,731 ש"ח – מדרגת המס כבר עומדת על 14%, וכן הלאה – עד שמגיעים למדרגת המס האחרונה בשיעור של 50%. כלומר, כל עוד הכנסותיכם נמצאות בטווח של המדרגה הראשונה מתוך מדרגות המס, תידרשו לתשלום של מס הכנסה בגובה 10%, ועם הגיעכם למדרגת המס השניה, תידרשו לשלם מס הכנסה בשיעור 14% יותר על החלק היחסי שבין מדרגת המס הראשונה לשניה – וכן הלאה. אם ברצונכם להבין באופן מדויק יותר איך עובדת שיטת מדרגות המס, שימו לב לדוגמה שלהלן:

אדם ששכרו עומד על סכום בן 5,000 ש"ח בברוטו, ידרש לשלם מס הכנסה בסכום של 500 ש"ח. מן הראוי להזכיר שישנן נקודות זיכוי שבדרך כלל יעניקו למרבית תושבי ישראל פטור מתשלום מס הכנסה עד לשכר חודשי של 5000 או 6000 ש"ח, אולם לצורכי ההמחשה, נסקור מצב בו אותו אדם עובד במקביל במקום נוסף ובו הוא משתכר 4000 ש"ח נוספים מדי חודש. שכרו הכולל של אותו עובד המשולם לו מ 2 מקומות העבודה יחדיו, יגיע במקרה זה ל 9,000 ש"ח ברמה החודשית, ופירושו של דבר הוא שאדם זה מגיע אל מדרגת המס השניה בה שיעור המס עומד על 14%. במצב כזה יצטרך אותו אדם לשלם בהתאם למדרגות המס (10% מתוך שכרו במדרגת המס ראשונה ואז 14% מתוך החלק היחסי של השכר במדרגת המס השניה) סכום של כ – 1000 ש"ח.

מסכום זה תקוזז לרוב הטבת מס עבור נקודות זיכוי בת כ – 500 ש"ח. כלומר תשלום המס של אותו אדם יעמוד על כ 500 ש"ח בסך הכל. אולם בפועל, במקרה בו לא ביצע אותו עובד הליך של תיאום מס בין שני מקומות העבודה, המעביד השני יהיה מוכרח להפחית משכרו של העובדה את שיעור המס המירבי שעומד על 50%. משמעו של דבר הוא שמתוך השכר של ה 4000 שקלים יחויב העובד במס הכנסה בסכום של 2,000 ! זאת למרות שמדרגת המס אליה הגיע היא בכלל 14%, ואותו אדם יכל לשלם סכום של כ 500 ש"ח בסך הכל. מדובר בהפרש משמעותי לכל הדעות וגם רשות המיסים מודעת לכך. לפיכך ניתנת לעובדים שכירים האפשרות לבצע תיאום מס עם התחלת העבודה אצל מעסיק נוסף על המעסיק הקיים או עם תחילת שנת המס.

 

אנשים שהחליפו מעסיקים במהלך שנת המס

המשכורת המשולמת לעובד בשני מקומות עבודה שונים בדרך כלל תהיה שונה ממקום למקום. לפיכך במצב של מעבר בין עבודות, אתם עשויים למצוא את עצמכם משלמים מס הכנסה בשיעור רב יותר ממה שהייתם אמורים לשלם בפועל. על מנת ששיעור המס שאתם משלמים יחושב על סמך שקלול של גובה המשכורות שלכם במקומות השונים בהם עבדתם בשנת המס הנתונה, ולא רק על סמך המשכורת הגבוהה מבין המשכורות שהרווחתם – יש לבצע תיאום מס. הצורך בתיאום מס מקבל משנה תוקף במצב בו המעבר בין המעסיקים השונים בוצע לאחר תקופה של אבטלה אשר במהלכה העובד לא עבד ולא קיבל שכר. החישוב השנתי של ההכנסות צריך לקחת גם את הנתון הזה בחשבון ושיעור המס צריך להתקזז בהתאם.

אנשים שלא עבדו במשך חלק מן השנה

כפי שצוין בסעיף הקודם, חבות המס של הנישום בשנה בה היה מובטל לאורך חלק מן התקופה, בהכרח תהיה פחותה ממצב בו עבד לאורך כל התקופה. עם זאת, המעסיק שלכם יבצע ניכוי מס ממשכורתכם בהתבסס על השכר החודשי שהוא משלם לכם, כאילו עבדתם בשכר זה לאורך כל שנת המס. כתוצאה מכך, תשלמו בפועל מס הכנסה על שכר שנתי גבוה ממה שהשתכרתם בפועל.

  1. אנשים שיש להם עסק עצמאי במקביל להיותם שכירים.
  2. אנשים המקבלים קצבת פרישה במקביל לקבלת משכורת.
  3. אנשים שמקבלים הכנסות מיגיעה אישית (משכורת או שכר עבודה) לצד הכנסות שאינן מיגיעה אישית (למשל: דמי שכירות על נכסים שבבעלותם, או תמלוגים על שימוש בקניין רוחני).

איך עורכים תיאום מס לעוסק פטור?

עוסק פטור הרשום ברשות המסים אינו צריך לבצע תיאום מס להכנסה מעסק, שכן דוח הכנסה שנתי מוגש לחישובי מס סופיים. אם יחיד הוא גם סוחר פטור וגם שכיר אצל מעסיק יחיד, תיאום מס הופך למיותר. אנשים עם מספר מקורות הכנסה יכולים לבצע תיאום מס כדי להימנע מתשלום מיסים במשך כל שנת המס.

הגשת תיאום מס לאורך שנת המס

ניתן לבצע התאמות מס בכל עת במהלך שנת המס, בתנאי ששנת המס לא הסתיימה. לאחר תום שנת המס לא ניתן לבצע התאמות. עם זאת, אם לעובדים נוכה משכרם שיעור מס גבוה יותר מזה המגיע כדין, הם יכולים להגיש בקשה להחזר מס עד שש שנים לאחר תום שנת המס.

ביצוע תיאום מס והתוקף שלו

התיאום יכול להתחיל בתחילת שנת המס, עוד לפני קבלת השכר הראשון ממקומות עבודה, על ידי ציון מספר תיק הניכויים של כל מעסיק. לשכירים שביצעו תיאום מס בשנת המס הקודמת וממשיכים לעבוד באותם מקומות עבודה, תיאום המס נשאר בתוקף זמנית לחודשים ינואר ופברואר של השנה החדשה. אם לא תבוצע תיאום מס חדש, כל המעסיקים ינכו מס הכנסה מכל משכורתם בשיעור המרבי (47%), כולל ניכוי רטרואקטיבי לחודשים ינואר ופברואר, החל ממרץ.

 

באילו ערוצים ניתן להגיש בקשה לתיאום מס?

קיימים ארבעה אפיקים מרכזיים דרכם תוכל להגיש את הבקשה שלכם לתיאום מס:

הגשה של בקשה לתיאום מס דרך אתר האינטרנט של רשות המיסים

ביצוע תיאום מס אונליין היא אפשרות נוחה ביותר שהפכה זמינה בשנים האחרונות וכדאי בהחלט לעשות בה שימוש כדי לחסוך זמן, מאמץ והתעסקות ביורוקרטית מול רשות המיסים. המערכת לתיאום מס שקיימת כיום באתר רשות המיסים לשימושכם, מציעה למשתמשיה הסברים מפורטים לגבי תהליך מילוי טופסי הבקשה לתיאום מס והסברים אלו מייתרים לחלוטין את הצורך בידע קודם בתחום המיסוי. לאחר שתדאגו למלא את כל הפרטים הרלוונטיים בטפסי הבקשה לתיאום מס בערוץ הדיגיטלי, המערכת האינטרנטית לתיאומי מס כבר תדאג להציג לכם את גובה תשלומי המס שיהיה עליכם לשלם דרך המעסיק השני שלכם. לאחר מכן תנפיק לכם המערכת אישור של ניכוי מס במקור עבור שני המעסיקים שלכם.

את האישור הזה תידרשו להגיש לכל אחד מן המעסיקים שלכם והם בתורם ידאגו להשלים את הליך תיאום המס. חשוב לקחת בחשבון כי אישור ניכוי המס במקור שתקבלו מאתר האינטרנט של רשות המיסים, יהיה בתוקף למשך שנה בלבד (החל מתחילת חודש ינואר ועד סוף דצמבר). נכון למועד כתיבת מדריך זה, עריכת תיאום מס באינטרנט תהא אפשרית עבורכם במידה ואתם מקבלים קצבת פרישה (כלומר תשלומי פנסיה) או לחילופין – אם יש לכם הכנסה שנתית מיגיעה אישית מסוג שכר עבודה או משכורת, והיא אינה חורגת מסכום כולל של 316,536 ₪ לשנה מכל המעסיקים שלכם גם יחד.

עבור אלו מביניכם שאינם נופלים תחת אחד מן הקריטריונים הללו ולכן לא יכולים לבצע את תיאום מס דרך האינטרנט, קיימת האפשרות להגיש בקשה לתיאום מס באופן ישיר – מול פקיד שומה של מס הכנסה.

הגשה של בקשה לתיאום מס ישירות לפקיד שומה

קיימים מקרים בהם העובד או הפורש ירצו לבצע תיאום מס בערוץ האינטרנטי אך יגלו כי המערכת באתר רשות המיסים אינה יודעת לבצע תיאום מס אוטומטי בהתחשב בנתוניהם האישיים. כלומר, מקרים בהם יש לשקלל הקלות מס או אילוצים פרטניים, כגון: נקודות זיכוי על בסיס מקום הישוב של המבקש, זיכוי על בסיס נכות או עיוורון, זיכויים לעולים חדשים או תושבים חוזרים, צורך בהחלת הטבות מס להן אתם זכאים, כמו למשל זיכויים כנגד תרומות למלכ"רים ועמותות רשומות, זיכויים לחיילים משוחררים, נקודות זיכוי לבעלי השכלה אקדמית, או תשלומי מזונות, פטורים הרלוונטיים לתשלומי הפנסיה שלכם, ועוד.

עבור אלו מביניכם שמעוניינים לבצע תיאום מס אך אין להם אפשרות לבצעו באמצעות המערכת האינטרנטית של מס הכנסה עדיין קיימת האפשרות לביצוע תיאום מס באופן פרונטלי. אל תחששו מהאפשרות של הגשת בקשה לתיאום מס דרך פקיד שומה. זה אמנם עשוי להשמע לכם כמו תסבוכת ביורוקרטית, להגיש בקשה של תיאום מס על ידי הגעה פיזית אל משרדי מס הכנסה, אך בפועל סביר להניח שתוכלו לטפל עצמאית בנושא בפרק זמן סביר ביותר של כ 15 דקות, קצה לקצה.

 

הגשה של בקשה לתיאום מס דרך אחד המעסיקים שלכם

כאשר אתם מחליטים לבצע תיאום מס בין מקומות העבודה השונים שאתם מועסקים בהם, עליכם לוודא כי אותו המעסיק שמשלם לכם את השכר הגבוה יותר יהיה גם המעסיק שיוגדר בתור מקום העבודה העיקרי שלכם, וכן לבדוק כי אתם מקבלים את מירב נקודות הזיכוי להן אתם זכאים במסגרת המשכורת שמקום העבודה העיקרי משלם לכם. באשר למעסיק הנוסף – אותו עליכם להגדיר בתור המעסיק המשני שלכם ומולו לבצע את תיאום המס לשכירים ללא נקודות זיכוי.

הגשה של בקשה לתיאום מס בעזרת מייצג

באפשרותכם לבצע תיאום מס גם באמצעות גורם מקצועי מוסמך כגון יועץ מס או רואה חשבון, שיוכלו להגיש את הבקשה לתיאום מס עבורכם בתמורה לעמלה כנגד מתן השירות. על מנת לבצע תיאומי מס עבורכם, יזדקק הגורם המייצג לו נתתם את ההרשאה, לפרטים האישיים שלכם, מספרי תיקי ניכויים של כל המעסיקים המשלמים לכם משכורות, תלושי השכר מכל המעסיקים שלכם, ו / או תלושי קצבאות מכל משלמי הקצבאות שלכם, ובמידה ויש לכם הכנסות מסוגים אחרים – תצטרכו לספק למייצג שלכם גם אישורים על קיומן. של כל מקומות העבודה בהם עבדתם בשנת המס החולפת. את כל אלו יוכל המייצג שלכם להגיש עבורכם לרשויות המס בישראל וברגע שיתקבלו אישורי תיאום המס מפקיד השומה, כל מה שתצטרכו אתם לעשות הוא לעבירם להמשך טיפול אצל המעסיקים שלכם.

תיאום מס
מה חשוב לזכור כשמבצעים תיאום מס? דעו את זכויותיכם!

בבואכם לבצע תיאום מס חשוב לקחת בחשבון את הנקודות שלהלן:
ראשית, תיאומי מס תקפים אך ורק לפרק זמן של שנה. משמעות הדבר הינה כי יש להגיש מחדש בקשה לתיאום מס מדי שנה, בהנחה ואתם עומדים בקריטריונים שסקרנו במסגרת מאמר זה. חשוב גם לזכור כי במידה ולא הגשתם את הבקשה לתיאום מס בתחילת שנת המס, וכתוצאה מכך נוכה מהשכר שקיבלתם מס בשיעור המירבי, עדיין עומדת לרשותכם האפשרות לעשות תיאום מס גם בשלב מאוחר יותר של שנת המס ואת האישורים להעביר לטיפול המעסיקים שלכם כדי שיחשבו לכם מחדש את חבות המס וידאגו לכם לקבלת החזרי מס עבור ההפרשים.

עם זאת, זכרו כי לאחר שנסתיימה שנת המס, לא תהיה לכם אפשרות להגיש בקשה לתיאום מס עבור השנים שחלפו, כך שבמידה ושילמתם מס גבוה מכפי שהייתם אמורים לשלם – הדרך היחידה שלכם לקבל החזרי מס תהיה על ידי הגשה של דוח שנתי. שימו לב: הגשת הדוח השנתי לצורך קבלת החזרי מס על שנים קודמות תהיה אפשרית עבורכם רק למשך ששת השנים שלאחר שנת המס עבורה אתם מעונינים לקבל החזרי מס.

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

שנת מס

השאלה מה היא שנת המס הנוכחית חוזרת על עצמה לעיתים קרובות ומשותפת לשכירים, עצמאיים, בעלי עסקים, נציגים חברות וארגונים פרטיים

קרא עוד »
החזר מס שלילי

מה זה החזר מס שלילי? מענק בגובה 4,000 ש"ח הניתן לעובדים שהכנסתם נמוכה (שכירים ועצמאים) לאחר שהגישו בקשה ועמדו בתנאי

קרא עוד »
חברת החזרי מס

לישראלים רבים יש זכאות להחזר מס, כל אחד ואחת מסיבותיו שלו. הנה כמה דוגמאות לאנשים שיכולים להיות זכאים להחזרי מס

קרא עוד »
×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה