- Taxes-Refund -

הלוואות – לא רק מהבנקים

ניתן לקבל הלוואה ממגוון גופים ולא רק מהבנקים, לרבות מחברות האשראי, חברות הפנסיה והביטוח, כמו גם מגופים פרטיים חוץ בנקאיים נוספים. כל הלוואה ניתנת בתנאים שונים לגבי גודל ההלוואה, אורך תקופת ההחזר ובתנאי ריבית שונים. הריבית היא למעשה המחיר שאתם משלמים עבור ההלוואה בטווח הארוך. במאמר זה נתמקד בהלוואות לא מהבנקים ונעמוד על ההבדלים בין הלוואה מהבנק להלוואות חוץ בנקאיות.

 

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

בדקו זכאות ב- 30 שניות ⭣

גובה הריבית

הלוואה בנקאית לרוב ניתנת בריבית נמוכה יחסית מאשר זו של חברות האשראי וגופים חוץ בנקאיים אחרים מכיוון שהבנק יכול להעריך יותר טוב את רמת הסיכון. הדבר מתייחס להלוואה מהסניף כאשר הלוואה גם מהבנק עשויה להיות בריבית גבוהה.

 

מחשבון

הלוואה חוץ בנקאית

גם בהלוואה חוץ בנקאית ניתן למצוא מגוון של תנאי הלוואה וריבית. גובה הריבית נגזר מרמת הסיכון שהגוף המלווה לוקח על עצמו בהתאם לדירוג האשראי של הלווה. ככל שניתנים ערבויות או ביטחונות לפירעון ההלוואה, כך רמת הסיכון עשויה לרדת. הלוואה הניתנת כנגד חיסכון פנסיוני או קרן השתלמות יכולה לעיתים להינתן בתנאי ריבית טובים מכיוון שהסיכון נמוך יותר.

 

תשלומים וריבית

באופן עקרוני, ככל שתקופת ההלוואה ארוכה יותר כך הריבית תהיה גבוהה יותר על ההלוואה. לכן במידת האפשר, כדאי לקחת הלוואה במספר החזרים קטן, תוך התחשבות ביכולת ההחזר לכל אורך תקופת ההלוואה. על מנת לקחת הלוואה מהירה אונליין מגופים חוץ בנקאיים, לרוב אין צורך להעמיד ערבויות וניתן לקבל  אישור עקרוני להלוואה תוך מספר ימים בלבד.

לאחר קבלת האישור, הכסף מועבר לחשבון ובחלק מהמקרים ניתן אף לקבל את הסכום במזומן במידת הצורך. את אופן ההחזר לגוף החוץ בנקאי ניתן לקבוע באמצעות החזר חודשי בכרטיס אשראי או בהוראת קבע מהחשבון בהתאם לבחירת הלקוח. היתרון של הלוואה חוץ בנקאית מהירה בדיגיטל הוא שהדבר בדרך כלל אינו כרוך בהמתנה ארוכה או בהגעה פיזית אל הסניף.

 

רק מגופים בפיקוח

חשוב לקחת הלוואה מגופי חוץ בנקאים הפועלים עם היתר משרד האוצר בלבד. כל גוף המציע הלוואה בדיגיטל, בין אם מדובר בחברות האשראי, בבנקים או בחברות מימון פרטית חייב לפעול במסגרת הרגולציה על שוק ההון ובהתאם לחוק. ההלוואה מחייבת תהליך של חיתום, תוך הפקת דירוג האשראי של הלקוח. ככל שדירוג האשראי הינו גבוה יותר כך ניתן לקבל תנאים טובים.

 

סיכום הלוואות חוץ בנקאיות

לסיכום הנושא, במאמר זה עסקנו בנושא של הלוואת חוץ בנקאיות. כפי שציינו ניתן לקבל הלוואות ממגוון גופים לרבות חברות האשראי, הביטוח והפנסיה, כמו גם מחברות מימון במגזר הפרטי. כל הלוואה יש לקחת בכובד ראש תוך השגת תנאי הריבית הטובים ביותר. כפי שציינו, תנאי ההלוואה תלויים בדירוג האשראי של הלקוח ובאופן פריסת ההחזר על ההלוואה.

שטרות

 

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה