- Taxes-Refund -

5 מטרות מעולות להלוואה חוץ בנקאית לכל מטרה

גופים רבים מציעים הלוואות חוץ בנקאיות ואף מפרסמים את עצמם באמצעי התקשורת השונים. זה נראה מאוד אטרקטיבי ולעיתים גם נחוץ והישראלים מגיבים בהתאם – לפי סקרים שונים, נראה שכרבע מהישראלים נוהגים להיעזר בהלוואות חוץ בנקאיות מפעם לפעם.

מדיניות הכלכלה החופשית הנהוגה בישראל, יצרה תחרות בין החברות השונות, המציעות תנאים נוחים, כדי לשמור על אטרקטיביות בתוך התחרות ומנגד, הבנקים הוגבלו על ידי המדינה ונאסר עליהם לאפשר ללקוחותיהם חריגה, מה שיצר ביקוש להלוואות מגורמים אחרים.

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

בדקו זכאות ב- 30 שניות ⭣

אז למרות שאפשר לקחת הלוואה חוץ בנקאית לכל מטרה, איך תבחרו הלוואה מתאימה ומהן המטרות המתאימות ביותר להלוואה חוץ בנקאית?

 

דולרים

5 סיבות טובות לקחת הלוואה חוץ בנקאית

אם בעבר הלוואות שלא דרך הבנק, ניתנו על ידי גופים מפוקפקים ומסוכנים, במסגרת השוק השחור, או האפור ובתנאים דרקוניים, הרי שכיום שוק ההלוואות החוץ בנקאיות הוא מוסדר, פועלות בו חברות מוכרות ונכבדות והן מציעות קבלת הלוואות חוץ בנקאיות לכל מטרה – רכישת רכב, שיפוץ הבית, מימון לימודים ועוד.

 

אז מהן המטרות המומלצות ללקיחת הלוואה חוץ בנקאית?

1. לימודים

אם אתם מחפשים מימון ללימודי מקצוע, או תואר, הסבה מקצועית, או כל תחום לימודים אחר שיכול להזניק אתכם לשוק העבודה, להפוך אתכם לבעלי עסקים מצליחים ובאופן כללי לשפר את מצבכם הכלכלי – הרי שהלוואה חוץ בנקאית יכולה לבוא לעזרתכם ולאפשר לכם להתקדם בחיים.

2. שיפוץ נכס

אם יש בבעלותכם נכס נדל"ן – דירה, או עסק, שאתם רוצים לשפץ, כדי להעלות את ערכו ולהפוך אותו לרווחי בעת המכירה, או לאפשר לכם להעלות את דמי השכירות, הלוואה חוץ בנקאית יכולה לאפשר את המהלך המבורך הזה ולהגדיל את ההכנסות שלכם.

 

3. רכישת רכב חדש

בין אם כדי להקל עליכם להגיע לעבודה, או ללימודים ובין אם לאפשר לכם להחליף למקום עבודה משתלם, או מתאים יותר עבורכם. אם זו המטרה שעומדת לנגד עיניכם, בניגוד לרכישת רכב לצורך שדרוג חיצוני, הרי שהלוואה חוץ בנקאית עשויה להיות הדרך שלכם לשיפור איכות החיים.

 

4. כיסוי המינוס

הבנקים ידועים לשמצה בשל הריביות הגבוהות שהם לוקחים על מינוס (מה שנקרא בשפה מכובסת "מסגרת אשראי"), כל שכן אם אתם בחריגה ולקיחת הלוואה חוץ בנקאית יכולה לסייע לכם לסגור את החוב הזה מול הבנק ולאפשר לכם להתחיל מחדש, ללא צבירת ריביות גבוהות.

 

5. תשלום חובות

אם אתם נמצאים במצב לא נעים מול נושים למיניהם ורוצים לפתוח דף חדש, להחזיר את החובות ולפרוש את כל הסכום להלוואה בתנאים נוחים, עם החזרים חודשיים קבועים ושפויים – ייתכן שהלוואה חוץ בנקאית תפתור לכם את הבעיה.

 

לסיכום

כל מצב שבו הלוואה חוץ בנקאית עשויה לחסוך לכם כסף, לעצור את גורמי המתח בחיים ואפילו לסייע לכם בהגדלת הרווחים – הוא מצב מבורך, שבו לקיחת הלוואה היא צעד רצוי – בתנאי שיש לכם יכולת החזר חודשית ואת התבונה שלא להיכנס למצב של חובות נוספים מיותרים.

מגדלים של כסף ושעון

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה