- Taxes-Refund -

מהי משכנתא הפוכה?

מתקרבים לגיל 60? 

אם במידה אתם, אחד מבני משפחתכם או מכר ותיק העומד לחצות את גיל  – 60 אשר אתם מכירים ויודעים כי אותו אדם זקוק לסיוע כלכלי מכל סיבה שלא תהיה, ישנה משכנתא שאתם חייבים להכיר. אותה משכנתא נקראת משכנתא הפוכה והיא עשויה לסייע רבות בעיקר עבור אנשים אשר חצו את גיל – 60. במאמר הבא נעלה את כל הפרטים הרלוונטים וכל מה שחייבים לדעת על משכנתא זו לעומק.

מה היא משכנתא הפוכה?

משכנתא הפוכה הינה למעשה סוג של הלוואה הניתנת על ידי גוף פיננסי מסוים כמו בנק אך ורק עבור אנשים אשר חצו את גיל – 60. הגיל הינו פרמטר אשר עשוי להשתנות בהתאם לבנק, ישנם בנקים אשר אצלהם הדרישה הינה עבור בני – 65 ומעלה ולכן הגיל תלוי בנק אך לרוב יעמוד על – 60. מעבר למספר הגיל, ישנו תנאי הכרחי נוסף שיש לעמוד בו כדי לקבל משכנתא הפוכה והוא: שיהיה קיים נכס בעל ערך לראשות הלווה. במילים אחרות, שני תנאים הכרחיים שיש לעמוד בהם על מנת לקבל הלוואה מסוג משכנתא הפוכה הם למעשה לחצות את גיל – 60 ולהחזיק בנכס מסוים בעל ערך.

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

בדקו זכאות ב- 30 שניות ⭣

 

מטרות המשכנתא. 

משכנתא הפוכה מאפשרת לאנשי הגיל השלישי גישה מהירה לסכום כסף נזיל אשר עשוי לסייע ולתת מענה מיידי ומהיר עבור אנשים הזקוקים לכך ולכל צורך. שימוש בכסף יכול לבוא לידי ביטוי בכך שבזכות המשכנתא ניתן לשמור על איכות חיים מסוימת לדוגמא, ועוד מגוון מטרות שונות אשר ניתן לממש בזכותה של משכנתא זו.

כסף ומחשבון

 

חסרונותיה של המשכנתא.

לכאורה משכנתא הפוכה נשמעת נהדרת ואף עדיפה על משכנתא רגילה אך ישנו חיסרון משמעותי למשכנתא זו והוא גובה הריבית המצטברת שיש לשלם. גובה הריבית במשכנתא הפוכה הינו גבוהה יותר מאשר משכנתא רגילה, בנוסף ישנו צורך בעורך דין על מנת לממש את ההלוואה ולכן יתרה על הריבית קיים גם שכר טרחה עבור עורך הדין.

 

כיצד ניתן לחשב את גובה הריבית?

ישנה דרך מאוד מומלצת לחישוב מהיר, יעיל ומדויק של גובה הריבית, ניתן לעשות חישוב זה באמצעות מחשבון משכנתא הפוכה. מכניסים מספר פרמטרים פשוטים והמחשבון מציג את סכום הריבית שיש לשלם.

 

איפה עושים החישוב?

קיים אתר מחשבונים אשר פתוח ונגיש לכולם. באתר מצויין אלו פרמטרים יש להכניס כדי לדעת את סכום הריבית. תוך שניות בודדות מציג המחשבון את התוצאה על הצג כולל שינויים אשר עלולים להשפיע על הסכום.

 

לסיכום.

משכנתא הפוכה יכולה להוות פתרון לבעיות רבות אשר קיימות לאנשים בני – 60 ומעלה המחזיקים בנכס מסוים הרשום על שמם. בעזרת חישוב מהיר של המשכנתא, בעזרת מחשבון משכנתא הפוכה אשר ניתן למצוא באתר מחשבונים. נוכל לדעת בוודאות מה יהיה גובה הריבית ובכך להתגבר על החיסרון המרכזי שיש במשכנתא זו, חיסרון הריבית הגבוהה.

 

מפתחות ובית

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה