- Taxes-Refund -

מה קורה כשלווה המשכנתא נפטר?

החיים בעולם המודרני לא צפויים ואומנם תוחלת החיים עולה באופן כללי, לעיתים עשויים אנשים צעירים ובריאים ללקות לפתע במגוון רחב של מחלות או להיקלע לרוע המזל לתאונה קשה שתקטע את חייהם בטרם עת. לעיתים קרובות, עבור הקרובים של אותם אנשים השאלה מה יעלה בגורל המשכנתא לא תראה מהותית אחרי אירוע טראגי שכזה, יחד עם זאת, חשוב מאוד להבין מה קורה עם תשלומי המשכנתא במידה ולווה המשכנתא נפטר. המאמר הבא יסביר לכם את כל מה שחשוב לדעת בנושא.

הבנק דואג לא לקחת סיכונים מיותרים

בשביל רבים מאיתנו הסיטואציה בה אדם צעיר בגיל העבודה נפטר לא נראית כאפשרות ממשית שיש להתחשב בה בעת ההתנהלות היומיומית שלנו. הבנקים לעומת זאת, מקפידים להיערך מבעוד מועד לכל תרחיש אפשרי על מנת להבטיח שהם אכן יקבלו חזרה את הכסף שהם לוו ללקוחותיהם השונים.

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

בדקו זכאות ב- 30 שניות ⭣

כדי לעשות זאת הבנקים עורכים מגוון בדיקות רקע על כל אדם שמבקש לקבל הלוואה מהבנק ומציבים שלל תנאים שיש לעמוד בהם על מנת להיות זכאים להלוואה. הבדיקות והתנאים הללו נרחבים במיוחד כאשר מדובר בהלוואה כמו הלוואת משכנתא, הלוואה גדולה במיוחד אשר מתפרשת על פרק זמן ארוך של מספר שנים.  כך למשל כדי לקבל הלוואת משכנתא לצורך קניית נכס על הלווי יהיה לספק דוגמאות לתלושי שכר אחרונים ולעשות סוגים שונים של ביטוחים על מנת לקבל את ההלוואה.

 

אילו ביטוחים בנקים יבקשו כתנאי לקבלת משכנתא ומה המשמעות של ביטוחים אלו

ביטוח המשכנתא הוא הביטוח אשר יבטיח כי הבנק יקבל חזרה את הכסף שלווה ללקוח לצורך קניית הנכס ולכן, על מנת לקבל משכנתא, לרוב הבנק יבקש שהלווה יעשה ביטוח משכנתא. ביטוח משכנתא מורכב למעשה משני חלקים.

לחלק הראשון אין משמעות בהקשר של לווה שנפטר, מדובר בחלק של ביטוח הנכס. הנכס מבוטח כיוון שעד שהלווה לא יסיים לשלם את ההלוואה, הערובה לכך שהבנק אכן יקבל את כספו בחזרה הוא הנכס עצמו. על כן, הבנק מחייב שהנכס יבוטח למקרה שיגרם לו נזק כלשהוא שיפגע בערכו.

החלק השני של ביטוח המשכנתא הוא החלק של ביטוח החיים. זהו החלק שמבטיח שהבנק יקבל את הכסף שלווה חזרה במידה ולווה הכספים יפטר חלילה. במקרה שהלווה נפטר, על חברת הביטוח יהיה להשלים את יתר התשלומים שנותרו עד להחזרת ההלוואה במלואה לבנק.

 

מה קורה במידה וביטוח החיים של הלווה לא בתוקף?

במידה ולווה הכספים נפטר לאחר שפג תוקפו של מרכיב ביטוח החיים בביטוח המשכנתא ואין היורשים יכולים להמשיך ולשלם את התשלומים שנותרו, רשאי הבנק למכור את הנכס. מהכסף שהתקבל ממכירת הנכס הבנק ידאג לקחת את יתרת הסכום אשר מגיעה לו ולהחזיר את יתרת הסכום ליורשיו של הלווה.

אם ברצונכם להוסיף לקרוא עוד כתבות על נושאים פיננסיים חשובים כגון משכנתאות ומה שביניהן היכנסו ותוכלו להנות ממגוון נרחב של כתבות מועילות ומעניינות.

 

בית

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה