- Taxes-Refund -

מה ההבדל בין רכישת דירה להשקעה לבין דירה למגורים

החלטתם שאתם רוצים להיות בעלים של נכס? נמאס לכם מהסיפורים של כל החברים הכי טובים שלכם על משכנתאות וקניית דירות וגם אתם רוצים להיכנס לעניינים? אם כך, אין ספק שאתם צודקים, כי כמה שנים עוד תמשיכו לשלם שכר דירה? מה שכן, חשוב לעצור ולפני הכול להבין מהו ההבדל האמתי בין רכישת דירה להשקעה ובין רכישת דירה למגורים.

הגדירו את המטרה שלכם

אם אתם חושבים על רכישת דירה, הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא להגדיר את המטרה. אין כל טעם להתחיל לראות דירות שונות להשקעה אם למעשה אתם מחפשים מקום שתרצו לגור בו, ולהפך. לעומת זאת, אם תדעו לאיזה כיוון אתם הולכים, בחירת הדירה הנכונה לכם תהיה מהירה ופשוטה יותר.

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

בדקו זכאות ב- 30 שניות ⭣

 

אל תנסו לדמיין את עצמכם גרים בנכס

אם הבחירה שלכם היא דירה להשקעה, אחד מהדברים הכי משמעותיים שאתם צריכים, זה להפסיק לחשוב האם אתם בעצמכם הייתם שוכרים את הדירה או לא. הנקודה היא לא האם אתם רואים את עצמכם גרים בדירת שלושה חדרים כשיש לכם ארבעה ילדים, אלא האם תוכלו להשכיר אותה בקלות לאחרים. לכן, אם הכיוון שלכם הוא לרכוש דירה להשקעה, הנקודה היא לבדוק את הסביבה ואת פוטנציאל ההשכרה שלה. למשל, האם הדירה ממוקמת על יד אוניברסיטה או מכללה, כך שתמיד תוכלו להשכיר אותה לסטודנטים?

קניית נכס

 

התעלמו מרמת הגימור

אנשים שרוצים לקנות דירה לעצמם, כלומר למגורים, רוצים לקנות בדרך כלל דירות ברמת גימור מושלמת. עד שעושים את הצעד המרגש הזה בחיים, ברור שנרצה לחיות בדירה שדומה לדירת החלומות שלנו. לעומת זאת, אם מדובר על דירה להשקעה, כל זה לא רלוונטי, כי מה שחשוב זה שהדירה תהיה בסך הכול פונקציונאלית עבור מי ששוכר אותה.

 

המקור שממנו יגיע הכסף להחזרי המשכנתא

עוד הבדל מהותי בין דירה להשקעה ובין דירה למגורים, זו הידיעה מאיפה יגיע הכסף להחזרי המשכנתא. אם אתם קונים דירה להשכרה, אתם תלויים בדרך כלל בדמי השכירות שישלמו לכם הדיירים, שכן עם הסכום הזה תשלמו לבנק. לעומת זאת, אם אתם קונים דירה למגורים, סביר להניח שהכסף להחזרי המשכנתא יגיע ישירות מהמשכורות החודשיות שלכם.

לסיכום, אין ספק שרכישת דירה בישראל זה לא עניין פשוט, וזה נכון בין אם מדובר על דירה להשכרה ובין אם מדובר על דירה למגורים. רובנו כן נצטרך לפנות אל הבנק, לבקש ממנו משכנתא ולהתמודד עם התחייבות כלכלית שתלווה אותנו לאורך שנים. יחד עם זאת, אם תשכילו לבחור את הדירה הנכונה, בהחלט תיהנו מההשקעה שלכם בעתיד. לכן חשוב לא לוותר על רכישת דירה בישראל, בין אם זה למגורים ובין אם זה להשקעה, ורק כדאי לעשות זאת בצורה מחושבת ובסיוע המומחים בתחום.

 

לחיצת יד

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה