- Taxes-Refund -

יש לכם היעדר תביעות ביטוח? חוסכים דרך הר הביטוח

לא קל להתנהל בעולם הביטוחים ולצאת מזה מבלי לשלם ללא סיבה. על פי מחקרים שבוצעו, כ-50% מכלל הישראלים משלמים שלא לצורך על פוליסות ביטוח כפולות. אתר הר הביטוח, שהוקם ביוזמת רשות ההון ומשרד האוצר, מסייע לאזרחים רבים לבחון את מצב הביטוחים שלהם על מנת להימנע מתשלומים מיותרים.

אחד היתרונות הבולטים של הר הביטוח הוא שליפת נתונים הקשורים להיעדר תביעות ביטוח, מה שעשוי להוזיל את מחירי הביטוחים המשולמים בכל חודש. במאמר זה נשפוך עוד אור על הנושא.

בדיקת הר הביטוח - אנו מתחייבים להוזיל את תשלומי הביטוח בעד 50%
מלאו את הטופס הבא והתחילו לחסוך בתשלומי הביטוח >>>

רוצים לבדוק אם יש אפשרות להוזלה?
או מלאו את הטופס הבא

 

מה עומד מאחורי ההיגיון בביטוח?

על מנת להבין לעומק כיצד ניתן לחסוך כסף דרך היעדר תביעות ביטוח, יש להבין את הרעיון שבבסיס הביטוח. בעולם הביטוח, הלקוח מבטח את עצמו בסכומים זעומים יחסית, של מאות שקלים בודדים מדי חודש, סכומים שבטלים בשישים לעומת הסכומים אותם ייאלץ אותו לקוח להוציא במקרה ביטוחי כזה או אחר. מן הצד השני, חברת הביטוח מבטחת את רוכשי פוליסת הביטוח ומכסה את הוצאות המקרה בו מבוטחים המבוטחים.

כל ביטוח מחושב על פי מצבו הרפואי של המבוטח, לצד התחשבות בהיסטוריה הרפואית שלו, שקובעת במידה לא מבוטלת את גובה התשלום החודשי. ההיסטוריה של המבוטח מתייחסת גם לשאלה האם הוא הפעיל או לא הפעיל את הביטוח בעברו. באם לא הפעיל, אז מדובר באדם בעל היעדר תביעות ביטוח. יש לכם היעדר תביעות ביטוח? חוסכים דרך הר הביטוח.

 

מהו אתר הר הביטוח?

כאמור, הר הביטוח הינו אתר המציע שירות ללא תשלום של בדיקת מצב הביטוח של כל אדם המחזיק בפוליסות ביטוח כלשהן. מטרת העל של הר הביטוח היא יצירת ועידוד תחרות ושקיפות בעולם הביטוח בין החברות השונות, המנצלות לא אחת את היעדר הידע בעולמות הביטוח לטובתן במהלך ההתקשרות עם הלקוחות שלהן.

הר הביטוח מקצר את התהליכים שעד לפני כמה שנים נעשו אל מול חברת הביטוח, על ידי בדיקה פשוטה למדי הכוללת הזנת פרטים אישיים בסיסיים. מלבד איתור וביטול כפל ביטוחים, הדרך הנוספת של הר הביטוח לחסכון כספי משמעותי היא סוגיית היעדר תביעות ביטוח.

 

מסמך היעדר תביעות ביטוח

מסמך היעדר תביעות ביטוח, הוא מסמך המגיע אחת לשנה בדרך כלל, ועל אף שנראה תמים לכאורה, הוא עשוי לחסוך כסף רב. במסמך זה, הנוגע בעיקר לעולם ביטוחי הרכב, אחד הביטוחים הנפוצים ביותר במדינה (בוודאי במדינה בה כמעט לכל משק בית יש לפחות שני רכבים), מתבצע ניהול סיכונים של חברת הביטוח בהתאם להיסטוריית הביטוח של המבוטח.

כשום שהוגשו תביעות לביטוח, כך תתייקר הפרמיה (מחיר הפוליסה) ותעלה לבעל הפוליסה יותר כסף. מסמך היעדר תביעות ביטוח, מעיד כי לא הוגשו תביעות הקשורות לבעל הפוליסה נגד חברת הביטוח, במהלך השלוש השנים האחרונות.

את המסמך יש לצרף לבקשה לחידוש ביטוח הרכב, והמשמעות היא שניתן לקבל הנחות משמעותיות בגובה הביטוח שיתבקש בעל הביטוח לשלם עבור הפוליסה הבאה, ואפילו יכלול הטבות בגובה דמי ההשתתפות העצמית במקרה של תאונה.

 

היעדר תביעות דרך הר הביטוח

אז איך כל זה מתקשר לאתר הר הביטוח? בקלות. במידה ואכן הוחלט לבצע בדיקה של כל הביטוחים בהר הביטוח, ניתן להפיק דו"ח תחת הקטגוריה של ביטוחי רכב.

בדו"ח זה יש להזין את הפרטים של כל הרכבים עליהם משולמים הביטוחים, לרבות מסמך היעדר תביעות ביטוח שיאשר כי אכן לא הוגשו תביעות לחברת הביטוח בשנה החולפת, על מנת לקבל את ההטבות המגיעות לכם. המסמך יוכיח שהמבוטח בעל עבר נקי ויוזיל משמעותית את מחיר הפוליסה הבאה שלו בחברת הביטוח.

 

במיוחד עבור אלו שמשלמים לחינם

אתר הר הביטוח נועד בדיוק עבור אותם אנשים שבמשך שנים קיבלו על עצמם את התשלומים הגבוהים שנגזרו עליהם, מבלי לברר אפילו למה הם משלמים על כך. כפל ביטוחים ובעיקר סוגיית ביטוחי הרכב, בדרך כלל סוג הביטוח היקר ביותר, במיוחד במדינת ישראל, הם בדיוק המטרה שלשמה הוקם אתר הר הביטוח.

לאור העובדה שהיסטוריית התביעות היא הגורם המכריע ביותר בגובה תשלום ביטוח הרכב, אין להקל ראש בהנחות המגיעות לאותם נהגים אחראיים שלא היו צריכים להגיש תביעה לחברת הביטוח שלהם בשלוש השנים שקדמו לחידוש ביטוח הרכב. ניתן להפיק בקלות את מסמך היעדר תביעות ביטוח באתר הר הביטוח ולהנות מהטבות משמעותיות. יש לכם היעדר תביעות ביטוח? חוסכים כסף דרך הר הביטוח.

 

מתי בכלל כדאי לתבוע את חברת הביטוח?

מדובר בשאלה שאין לה תשובה חד משמעית. מדובר כמובן בהיקף הפגיעה, בנפש ובעיקר בגוף. גורם נוסף במשוואה הוא כמובן היכולת לעמוד בעלות התיקונים שעשויים להגיע לאלפי שקלים, אם לא יותר. בדרך כלל ישנו סכום שמעבר לו, כבר לא משתלם לא לתבוע את החברה.

חשוב לזכור, אדם המגיע למצב בו הוא מגיש תביעה שלישית בתקופה של שלוש שנים, עלולה "לזכות" אותו באי חידוש הפוליסה, מקרה קיצוני למדי שיקשה מאוד על אותו מבוטח לשעבר, למצוא חברה אחרת שתסכים לבטח אותו, לאור ההיסטוריה הבעייתית שלו. במקרה כזה, כל תאונה או פגיעה תצא מכיסו הפרטי של אדם, מה שעלול להוביל לפגיעה כלכלית אנושה בחלק מהמקרים.

 

היעדר תביעות ביטוח- תעודת הצטיינות

כמו שלא הייתם זורקים למגירה צדדית את תעודת ההצטיינות שלכם, כך גם לא כדאי לאבד מסמך חשוב כמו מסמך היעדר תביעות ביטוח. ניתן להפיקו בקלות באתר הר הביטוח ולהגיע לחיסכון משמעותי בביטוח הרכב שלכם. אם אכן לא הוגשה תביעה לחברת הביטוח בשנה או בשלוש השנים האחרונות, תבעו את מה שמגיע לכם- הנחה בדמי ההשתתפות העצמית והוזלה של מחיר ביטוח הרכב לשנה הבאה. אל תוותרו על מה ששלכם.

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

אתר הר הביטוח

עולם הביטוחים נראה לרבים בציבור הישראלי כבלתי מוכר ומעורפל. כולנו מקבלים בכל כמה זמן שיחות טלפון בהן חברות הביטוח שלנו

קרא עוד »
בחירת ביטוח מתאים

במסגרת התנהלות פיננסית נכונה, בחירה מתאימה של ביטוחים היא פעולה חשובה במיוחד. בכל חודש, אנחנו מוצאים סכום כסף לא מבוטל

קרא עוד »
×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה