- Taxes-Refund -

בדיקת פוליסות ביטוח – כמו שצריך

תחום הביטוחים יכול לעיתים לבלבל את מי שאינו שוחה בתחום, ישנה תחושה שהכסף נוזל מבין האצבעות, התשלום עבור פוליסות ביטוח, לעיתים כפול ואף יותר מזה, והניסיון לעשות סדר בדברים לפעמים מייאש את מי שמנסה. אז איך בודקים את פוליסות הביטוח כמו שצריך?

פוליסות ביטוח הן דבר חשוב, והחיים בלעדיהן עלולים להיות מסוכנים. ישנם ביטוחים בהם כל אדם מבוטח וישנם ביטוחים המותאמים אישית לפי אורח החיים אצל אותו אדם. כך או כך בדיקת פוליסות ביטוח כמו שצריך היא פעולה הצריכה להתבצע אחת לתקופה אצל כל אחד.

בדיקת הר הביטוח - אנו מתחייבים להוזיל את תשלומי הביטוח בעד 50%
מלאו את הטופס הבא והתחילו לחסוך בתשלומי הביטוח >>>

רוצים לבדוק אם יש אפשרות להוזלה?
או מלאו את הטופס הבא

 

ביטוחים בסיסיים הקיימים אצל כל אחד

הביטוחים הבסיסיים הקיימים אצל כל אדם הם ביטוח בריאות, ביטוח חיים ובמידה והבית ברשותנו, גם ביטוח משכנתא. בכל אחד מהביטוחים האלה, ישנן רמות שונות של דרגת הביטוח וההחזר אותו נקבל במידה ונצטרך. אך כל הביטוחים הללו הכרחיים לנו והחיים בלעדיהם עלולים להיות מאד לא משתלמים, ברגע שנצטרך להשתמש באחד הביטוחים והוא אינו קיים, עלולה להיווצר בעיה כלכלית גדולה מאד ואף בלתי ניתנת להתמודדות.

 

האותיות הקטנות – למה הן חשובות?

ביטוח בריאות יכול לכלול אובדן כושר עבודה, ביטוח סיעודי ויכול גם לכסות מקרים קלים הרבה יותר, הכל פונקציה של תשלום עבור הפוליסה. ביטוח חיים מציין בתוכו באילו מקרים בהם המוטבים של המבוטח יקבלו את כספי הביטוח ובאילו לא, וגם כאן, המקרים תלויים בפוליסה עליה אנחנו משלמים.

האותיות הקטנות, או הסעיפים הרשומים בחוזה עליו אנחנו חותמים בעת קביעת טיב הפוליסה, חשובים לנו בעיקר כי ישנה אפשרות אמיתית שבהמשך החיים נדרש להשתמש בפוליסה הזאת.

 

ביטוחים פרטיים – חובה או רשות?

איך יודעים על מה כדאי לשלם ואיפה אפשר לחסוך? בדיקה פשוטה בהר הביטוח תאפשר לנו לבצע בדיקת פוליסות ביטוח כמו שצריך, ותיתן לנו תמונה כוללת על הביטוחים עליהם אנחנו משלמים.

לאחר שהבנו באילו מקרים אנחנו מבוטחים ובאילו מקרים לא, אנחנו יכולים להחליט האם הפוליסות הקיימות מספיקות לנו או שאנחנו מעוניינים לרכוש עוד פוליסות ולשלם על ביטוחים פרטיים נוספים. שיקול הדעת הוא שלנו, החיים הם שלנו, וההחלטה בידינו.

 

איך אפשר לבצע בדיקת פוליסות ביטוח – כמו שצריך?

בדיקה של מצב הביטוחים שלנו יכולה להתבצע באמצעות אתר 'הר הביטוח'. באתר הזה אפשר בהכנסת פרטים אישיים כמו מספר תעודת זהות ותאריך הנפקת התעודה, לראות אילו פוליסות קיימות ואילו לא. על מה אנחנו משלמים פעמיים ועל מה אין לנו צורך לשלם בכלל.

בדיקה כזאת מקיפה של כל הביטוחים עליהם אנחנו משלמים מומלצת לביצוע אחת לתקופה, על מנת לחסוך תשלום מיותר על פוליסות שאין לנו בהם עניין, ולחלופין, לוודא שאנחנו מכוסים בכל הכיסויים הדרושים לנו.

 

איש מקצוע בתחום הביטוח – מה הוא מבין יותר ממני?

נכנסנו לאתר הר הביטוח, ראינו את המצב, וכעת מה? עכשיו זה הזמן להחליט אם אנחנו מרוצים ממה שגילינו או שעלינו לבצע שינויים. איך נדע? אנחנו מכירים את החיים של עצמינו יותר טוב מכולם, זה בהחלט נכון, אך האם אנחנו יודעים מה הם המקרים הנפוצים בהם הציבור הישראלי, או הציבור בכלל מזדקק לביטוח?

האם אנחנו מצליחים להבין אילו פוליסות דרושות לנו ואילו מיותרות? במידה וכן, בהחלט אפשר לפעול לבד. במידה ואנחנו מרגישים שהמשימה גדולה עלינו, אפשר להיעזר באנשי מקצוע המבינים בעולם הביטוח ויכולים לסייע בהבנת המצב.

 

מיהם אנשי המקצוע המבינים בביטוח?

סוכני ביטוח יכולים לבצע לנו בדיקת פוליסות ביטוח כמו שצריך, לפעמים בצורה יותר מקצועית ממה שהיינו יכולים לבצע לבד ולפעמים באותה רמה, אך הידע שלהם בתחום רחב יותר. הם יוכלו, לאחר כניסה לאזור האישי שלנו באתר הר הביטוח, לתת לנו מידע והמלצות לגבי פוליסות שחסרות לנו ואנו לא מכוסים בתחום מסוים ולגבי פוליסות המופיעות פעמיים ויסיעו לנו לחסוך כסף בצמצום פוליסות כפולות.

לאחר קבלת המידע מהם, אנחנו יכולים לפעול איתם יד ביד, ואנחנו יכולים לפעול באופן עצמאי. אם אנחנו מרגישים שאנחנו יכולים להתמודד עם העניין לבד, הדבר אפשרי, אך לפעמים השירות שהם נותנים הוא מקצועי והידיעה הזאת מקנה לנו שקט נפשי.

 

איך בוחרים חברה שבה מרגישים בטוחים?

סוכני הביטוח לעיתים באים מטעם חברת ביטוח מסוימת ולפעמים פועלים בצורה עצמאית. כך או כך, בבחירת הפוליסה נצטרך לחתום הסכם עם חברת ביטוח מסוימת. איך נדע איזה חברה טובה לנו ואיזה חברה עושה עלינו קופה?

האמת, ששם החברה פחות משנה לנו, ישנן חברות שכנמצאות כבר שנים רבות בשוק וישנן חברות שהן חדשות בתחום. מה שחשוב לנו בתור האדם הפרטי, הוא איזה כיסוי הן מציעות תמורת איזה סכום. לעיתים ביטוחים נראים לנו זולים ומשתלמים אבל הם כלל לא כאלה, בקריאה של ההסכם כולו, אנחנו מגלים שהפוליסה לא מקיפה מספיק ולא תשרת אותנו בעת הצורך.

 

ובכל זאת, איך יודעים שבחרנו נכון?

כמו כל בחירה בחיים, ישנה את האינטואיציה האנושית, שתעזור לנו לדעת האם אנחנו בכיוון, וישנן המלצות מהסביבה. המלצות ניתן לקבל בדרכים מגוונות, מאחר וביטוח נרכש על ידי כל אדם. אנחנו יכולים לקבל המלצות מאנשים הנמצאים בסביבת העבודה שלנו ואפילו עובדים איתנו באותו מקום – מבני משפחה שהיו מרוצים מסוכן הביטוח שלהם או משירות שקיבלו מחברת ביטוח מסוימת בעת הצורך.

גם חברים יכולים לתת המלצות. לעיתים יש בקרב החברה שלנו סוכני ביטוח שאנחנו מכירים ויכולים לתת לנו סיוע בסיסי בהבנת המצב, ללא תשלום, ולהמליץ על פוליסות מסוימות. כך או כך, חשוב מאד לדעת שבסופו של דבר מדובר בחיים שלנו, ומי שיחליט את ההחלטות הסופיות הם אנחנו.

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

אתר הר הביטוח

עולם הביטוחים נראה לרבים בציבור הישראלי כבלתי מוכר ומעורפל. כולנו מקבלים בכל כמה זמן שיחות טלפון בהן חברות הביטוח שלנו

קרא עוד »
בחירת ביטוח מתאים

במסגרת התנהלות פיננסית נכונה, בחירה מתאימה של ביטוחים היא פעולה חשובה במיוחד. בכל חודש, אנחנו מוצאים סכום כסף לא מבוטל

קרא עוד »
×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה