- Taxes-Refund -

ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה – שווה לעשות?

הקורונה הסתיימה ויחד איתה סוף סוף נפתחו השמיים ואנחנו יכולים לחזור לבילוי האהוב על כולנו, טיסה לחו"ל. לא משנה מה היעד שבחרתם ולכמה זמן אתם מתכננים לשהות בחו"ל, אחד הדברים שכדאי לכם להכיר לפני תכנון החופשה הוא ביטוח על ביטול הטיסה. אם אתם לא יודעים על מה בדיוק מדובר, אנחנו כאן כדי לתת תשובות לכל השאלות שלכם.

 

בדיקת הר הביטוח - אנו מתחייבים להוזיל את תשלומי הביטוח בעד 50%
מלאו את הטופס הבא והתחילו לחסוך בתשלומי הביטוח >>>

רוצים לבדוק אם יש אפשרות להוזלה?
או מלאו את הטופס הבא

ביטוח ביטול טיסה

ביטוח ביטול טיסה כפי שניתן להבין מהשם שלו, הוא ביטוח שנועד לכסות מקרים שבהם הטיסה שלכם בוטלה. בדרך כלל הביטוח נועד עבור מקרים שבהם הביטול מגיע מהצד שלכם, והוא מאפשר לכם לבטל את הטיסה בלי להפסיד את הכסף שכבר שילמתם עליה, או זה שאתם צריכים לשלם.

כמובן, בביטוח על ביטל טיסה הכיסוי אינו רק על עלות הטיסה בלבד אלא על רכיבים רבים בחופשה. הזמנות של אטרקציות בתי מלון וכיו"ב, גם הן מכוסות כמובן ע"י הביטוח הזה וכך אתם יכולים לתכנן מראש את הטיול שלכם בראש שקט.

 

למי מתאים ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה?

הביטוח הזה כמובן מתאים לכל מי שטס לחו"ל, אולם יש כמה מקרים שבהם הביטוח הזה נחוץ במיוחד:

 

טיסה ליעד אקזוטי או טיסה בעלות גבוהה במיוחד

טיסה ליעד אקזוטי היא בדרך כלל טיסה שעולה הרבה יותר כסף מאשר טיסה ליעד קלאסי וקרוב. בנוסף, ישנם יעדים שאליהם הטיסה תמיד יקרה יותר כמו ארה"ב או סין. במקרים הללו הביטוח הזה מומלץ במיוחד כיון שבמקרה של ביטול הטיסה מדובר על הפסד משמעותי. כדי להיות בטוחים שגם אם תבטלו את הכרטיס לא תפסידו אלפי שקלים, כדאי לכם לעשות ביטוח ביטול טיסה.

 

חופשה עם הרבה אטרקציות/הזמנות

לא פעם אנחנו מוצאים את עצמנו בחופשה ספונטנית עם בת הזוג, חופשה זולה שבדרך כלל נערכת ביעד קרוב. עם זאת, ישנם מקרים שבהם אנחנו מתכננים טיסה עבור מספר משתתפים רב, ובנוסף אנחנו מתכננים את כל האטרקציות מראש. במקרים הללו מדובר על חופשה יקרה במיוחד, ואתם חייבים לבטח את עצמכם למקרה של ביטול החופשה.

 

טיסה שמתוכננת לעוד הרבה זמן

לא פעם אנחנו מעוניינים לתכנן חופשה מראש, אולם כמובן שבמציאות היומיומית דברים עלולים להתחדש ואנחנו עלולים למצוא את עצמנו בפני ביטולים לא צפויים. תקופת הקורונה לימדה את כולנו עד כמה הכל יכול להשתנות ברגע, וכדי שלא תצטרכו לפחד שתפסידו את הכסף שלכם בגלל טיסה שנערכת בעוד הרבה זמן, פשוט תעשו ביטוח למקרה של ביטול הטיסה מכל סיבה שהיא.

 

עלות הביטוח

כמו בכל ביטוח שאנחנו עושים, גם ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה עולה כמובן כסף. כדי להבין כמה כסף בדיוק יעלה לכם הביטוח, חשוב לדעת שהדבר תלוי בשאלה מה בדיוק אתם מבטחים. ככל שפוליסת הביטוח תכלול מרכיבים רבים יותר מהחופשה שלכם, כנראה שהעלות שלה תהיה בהתאם.

חשוב לזכור שכמו בכל ביטוח, יש גם דמי השתתפות עצמית במקרה של ביטול. כך שמלבד העלות של הפוליסה, במקרה של ביטול החופשה אחוז מסוים מהכסף לא יינתן לכם בחזרה, ואת ההפסד הזה תצטרכו לספוג בעצמכם.

 

השוואת מחירים

כאשר אתם ניגשים לבחירה של ספק ביטוח, חשוב לבצע השוואה בין הפוליסות השונות שמוצעות לכם. הדבר החשוב ביותר שאליו אתם צריכים לב הוא לא רק המחיר אלא גם מה היקף הכיסוי של הפוליסה. נסו לבחור פוליסה שמבטחת אתכם בפני כמה שיותר מקרים, וכמובן כזו שמכסה כמה שיותר חלקים מהחופשה שלכם, ורק אז תשוו בין המחירים שהחברות השונות מציעות לכם.

כאמור, בכל ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה יש כמובן דמי השתתפות עצמית. כאשר אתם בוחנים את עלות הפוליסה שהחברות השונות מציעות לכם, אל תשכחו לבדוק מהו בדיוק הגובה של דמי ההשתתפות העצמית, וחשבו את המחיר שתשלמו רק אחרי שהנתון הזה נמצא בידכם. כך תוכלו להיות בטוחים שקיבלתם את פוליסת הביטח המתאימה.

 

זמן הביטוח

עניין נוסף שיש לתת עליו את הדעת הוא הזמן שבו ניתן לעשות את הביטול וכמובן הזמן שבו הוא תקף. ראשית כל, את הביטוח מומלץ לעשות כמה שיותר זמן לפני שאתם מתכננים את הטיסה שלכם. בצורה הזו תוכלו כמובן לבחור בצורה מוקפדת פוליסה שמתאימה לכם בלי להיות בלחץ למצוא חברה שתסכים לבטח אתכם.

בנוסף, חשוב לוודא מה הזמן האחרון שבו ניתן להפעיל את הביטוח. בדרך כלל, עד 12 שעות מזמן הטיסה נחשב לזמן סביר שיזכה אתכם בהחזר חלקי על הטיסה שלכם. מעבר לזמן הזה יהיה לכם קשה יותר למצוא חברה שתבטח אתכם.

 

איפה מבצעים ביטוח ביטול טיסה

את ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה ניתן לבצע בחברות הביטוח הגדולות או בחברות שמתמחות בביטוחי נסיעות לחו"ל. הדבר החשוב ביותר הוא לדאוג לכך שמדובר על חברה אמינה שמספקת את השירות הזה באופן קבוע, כדי שבמקרה שבו תצטרכו להפעיל את הביטוח שלכם, תוכלו לקבל מענה מתאים ויעיל.

כדאי לקבל המלצות מחברים או בני משפחה שטסו לאחרונה לחו"ל כדי לקבל מידע על החברות המובילות. כמו בכל דבר, גם בשוק הביטוח היזהרו מחברות שמציעות לכם פוליסה שנמוכה בצורה משמעותית המחיר המקובל עבור ביטוחים מהסוג הזה.

 

לסיכום

ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה הוא ביטוח שנועד לכסות מקרים של ביטול חופשה. הביטוח הזה נועד בעיקר למקרים שבהם הזמנתם חופשה בעלות גבוהה, בין אם בשל יעד או החופשה או אפילו בגלל מספר רב של אטרקציות. הביטוח מאפשר לכם לבטל את החופשה במקרה הצורך, בלי לספוג בעצמכם את ההפסד הכלכלי המשמעותי שכרוך בביטולים מהסוג הזה.

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

אתר הר הביטוח

עולם הביטוחים נראה לרבים בציבור הישראלי כבלתי מוכר ומעורפל. כולנו מקבלים בכל כמה זמן שיחות טלפון בהן חברות הביטוח שלנו

קרא עוד »
בחירת ביטוח מתאים

במסגרת התנהלות פיננסית נכונה, בחירה מתאימה של ביטוחים היא פעולה חשובה במיוחד. בכל חודש, אנחנו מוצאים סכום כסף לא מבוטל

קרא עוד »
×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה