- Taxes-Refund -

בדיקת ביטוחים אונליין

רבים מאיתנו מבינים את החשיבות הרבה שיש לבדיקת הביטוחים שלנו. עם זאת, לא תמיד יש לנו את הזמן לבצע השוואת ביטוחים כמו שצריך, בעיקר כאשר הדבר כרוך בשיחות טלפון ארוכות ובזמני המתנה משתנים. אנחנו כאן כדי לעזור לכם להבין כיצד ניתן לבצע בדיקת ביטוחים אונליין בלי להיות תלויים באף אחד, וכך לקבל בצורה מהירה את המידע הנדרש.

 

בדיקת הר הביטוח - אנו מתחייבים להוזיל את תשלומי הביטוח בעד 50%
מלאו את הטופס הבא והתחילו לחסוך בתשלומי הביטוח >>>

רוצים לבדוק אם יש אפשרות להוזלה?
או מלאו את הטופס הבא

בדיקת ביטוחים

בדיקת ביטוחים היא בדיקה שנועדה לאפשר לנו לקבל את הביטוחים הזולים ביותר בכל תחום. כל אחד מאיתנו מחזיק בביטוחים רבים והעלות החודשית של כל הביטוחים מגיעה לכדי נתח משמעותי מההכנסה. אנחנו כאן כדי לומר לכם שבעזרת בדיקות קצרות שנערכות אונליין, תוכלו להשוות בין הביטוחים השונים שבהם אתם מחזיקים ולהיות בטוחים שאתם לא משלמים סתם על הביטוח שלכם.

בדיקת בטוחים נועדה לסייע לכם למצוא ביטוח זול עד כמה שניתן, וכמובן מקיף ברמה הגבוהה היותר. בכל תחום שבו יש ביטוח, חשוב שתשימו את המטרה הזו מול העיניים שלכם. כדי לעשות את זה כמה שיותר יעיל, כדי לכם לעשות את זה אונליין.

 

למה לבצע בדיקת ביטוחים אונליין

הביטוחים הרבים שבהם אנחנו מחזיקים עוסקים בנושאים שונים. לכל ביטוח יש את התחום שהוא מכסה ולכן לא תמיד קל להבין מה בדיוק הביטוח המשתלם ביותר. בבדיקת ביטוחים אונליין נוכל לקבל באופן מהיר סקירה על המחירים של הביטוחים השונים ונבין האם המחיר שאנחנו משלמים על הביטוחים השונים הוא מחיר סביר או לא.

 

איך לבצע את הבדיקה

כאשר אתם מבצעים בדיקת ביטוחים אונליין אתם יכולים קודם כל לערוך רשימה מסודרת של כל הביטוחים שבהם אתם מחזיקים. כל אחד מאיתנו מחזיק בביטוחים רבים, וחשוב קודם כל לוודא שאנחנו מודעים לכל אחד מהביטוחים הללו. לעיתים עלול להיווצר מצב שבו יש לנו מספר ביטוחים שנותנים כיסוי לדברים דומים, חשוב להימנע ממצב כזה כיון שהוא פשוט הוצאה מיותרת.

לאחר מכן תוכלו להבין בעצמכם מהן הפוליסות השונות שאותן החברות מציעות וכך להבין מה בדיוק היקף הכיסוי שבו אתם מעוניינים. השלב האחרון הוא כמובן זה שכולל את השוואת המחירים בין הפוליסות השונות. כאשר אתם מבצעים את בדיקת ביטוחים אונליין, אתם יכולים לקבל את כל המידע ולהשוות אותו בצורה נוחה.

עבור כל ביטוח תוכלו לקבל כמות מידע רבה, וכמובן להיות חשופים לכל ההצעות שחברות הביטוח מפרסמות באתרים שלהם. בבדיקת ביטוחים אונליין גם תוכלו להיחשף לאפשרויות חדשות, שלא בטוח שהייתם מודעים אליהם אם לא הייתם מבצעים את הבדיקה בצורה המדוקדקת.

הקפידו לעבוד על כל ביטוח בפני עצמו, כיון שלעיתים חברה שמציעה מחיר אטרקטיבי עבור ביטוח מסוים, תציע פוליסה לא משתלמת עבור ביטוח אחר. הקפידו עבור כל ביטוח לאסוף את ההצעות האטרקטיביות וכך בסופו של דבר תקבלו תמונה מקיפה על סל הביטוחים האפשרי שגיבשתם.

 

ממה להיזהר כאשר עורכים בדיקת ביטוחים אונליין

כאשר אתם עורכים בדיקה, חשוב לדעת שאת המידע שאתם מקבלים החברות עצמם מפיקות, ולכן חשוב להתייחס גם לאותיות הקטנות. לא פעם החברות יבליטו דווקא את המחיר הנמוך של הפוליסה, אולם חשוב להיות מודעים לכך שלעיתים מחיר נמוך מצביע על פוליסה בהיקף מתאים. זכרו שלמחיר יש משמעות, אולם חשוב יותר לדעת מה הפוליסה מכסה.

הקפידו לבחור את הביטוחים שלכם בעיקר על פי ההיקף שלהם, ורק לאחר מכן תתחשבו במחיר של הביטוח. לעיתים הבדל קטן במחיר יכול להוביל לכך שדווקא במקרה הצורך הפוליסה שלכם לא תכסה תרחיש מסוים שבו אתם נמצאים. קראו בצורה מדוקדקת את הפוליסה כדי להימנע מטעויות שבסופו של דבר יכולות לעלות לכם ביוקר בעת הצורך.

 

מחיר נמוך בצורה משמעותית

בבדיקת ביטוחים אונליין ניתן להבין מהר מאוד מה סדר הגודל המקובל עבור פוליסה מסוימת. אחרי שהבנתם את הנתון הזה, כדאי להיזהר מחברות שמציעות מחיר שנמוך בצורה משמעותית מהמחיר הממוצע בשוק. מחיר כזה צריך להדליק אצלכם נורה אדומה, ולעיתים מסתתרת מאחוריו פוליסה לא טובה.

 

על מה אסור לוותר בבדיקת ביטוחים אונליין

גם אחרי שביצעתם את בדיקת הביטוחים כמו שצריך, חשוב לזכור שלעיתים שיחת טלפון קטנה יכולה לחסוך לכם הרבה מאוד כסף. כמובן שהבדיקה הראשונית יכולה להיעשות אונליין, ואף רצוי לעשות כך, אולם חשוב אחר כך לדבר עם נציג של החברה או עם סוכן ביטוח כדי לקבל מענה מתאים ולהיות בטוחים שלא פספסתם אף נתון חשוב.

 

התייעצות עם איש מקצוע

דווקא בגלל שאתם מבצעים בדיקת ביטוחים אונליין, חשוב לדבר עם איש מקצוע כדי לקבל את הדגשים הנכונים, ולהבין בדיוק על מה להסתכל. בסופו של דבר החברות רוצות למשוך כמה שיותר לקוחות אליהן, וכדי שלא תפלו בפח, חשוב להבין מה הנקודות החשובות ומאלו נקודות ניתן דווקא להתעלם. שיחה קצרה עם איש מקצוע יכולה לחסוך לכם הרבה מאוד זמן וכסף.

 

המלצות

גם אם ביצעם בדיקה מקיפה, חשוב להיות קשובים להמלצות של אנשי מקצוע וחברים. בררו היטב על חברות הביטוח שדרכן אתם רוצים לנהל את הביטוחים שלכם. על אף החשיבות הרבה שיש למחיר שאותו אתם משלמים על הביטוח, אתם צריכים גם שתהיה לכם את האפשרות במקרה הצורך לקבל מענה מתאים, ואת זה תוכלו לדעת רק בעזרת המלצות.

 

לסיכום

בדיקת ביטוחים אונליין מאפשרת לכם להגיע למידע רב על ביטוחים ולקבל השוואה טובה בין חברות בצורה מהירה. בבדיקה אונליין תוכלו להיחשף לפוליסות השונות שהחברות מציעות ולבחור מתוכן את הפוליסה המשתלמת ביותר. בצורה הזו תוכלו להיות בטוחים שאתם משלמים על הביטוחים שלכם את המחיר הנמוך ביותר יחד עם כיסוי נרחב למגוון תרחישים.

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

אתר הר הביטוח

עולם הביטוחים נראה לרבים בציבור הישראלי כבלתי מוכר ומעורפל. כולנו מקבלים בכל כמה זמן שיחות טלפון בהן חברות הביטוח שלנו

קרא עוד »
בחירת ביטוח מתאים

במסגרת התנהלות פיננסית נכונה, בחירה מתאימה של ביטוחים היא פעולה חשובה במיוחד. בכל חודש, אנחנו מוצאים סכום כסף לא מבוטל

קרא עוד »
×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה