- Taxes-Refund -

הר הביטוח של משרד האוצר

אתר הר הביטוח הוקם על ידי רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון, אך הוא כפוף למשרד האוצר. במאמר הבא נסביר מה התמורה שניתן להפיק מתוך הר הביטוח של משרד האוצר ואיך משתמשים בו נכון כדי לחסוך בהוצאות – בלי להתפשר על סוג הכיסויים שקיימים בפוליסת הביטוח.

הר הביטוח של משרד האוצר הוא חדשות מעולות לכל מי שרוצים לשלם פחות ולקבל יותר. באמצעות האתר הזה ניתן לקבל בצורה מסודרת את כל המידע על פוליסות ביטוח שונות, מכל חברות הביטוח ובאופן אמין ומעודכן. האתר מאובטח ברמה גבוהה מאוד, עומדים מאחוריו בעלי מקצוע מיומנים והוא גם מעוצב בצורה אינטואיטיבית על מנת שיהיה נעים ונוח לגלוש בו.

בדיקת הר הביטוח - אנו מתחייבים להוזיל את תשלומי הביטוח בעד 50%
מלאו את הטופס הבא והתחילו לחסוך בתשלומי הביטוח >>>

רוצים לבדוק אם יש אפשרות להוזלה?
או מלאו את הטופס הבא

מטרת העל מבחינת הר הביטוח של משרד האוצר היא לאגד את המידע הביטוחי לטובת ציבור המבוטחים. עצם הנגשת המידע היא כבר פתרון מעולה לכל מי שרוצים לדעת איזה פוליסות ביטוח יש על שמם, היכן הם מבוטחים, האם יש כפל ביטוחי שהם משלמים עליו סתם, מתי הם יכולים להפעיל את חברת הביטוח כדי להגיש תביעה וכן הלאה.

חוץ מזה, המשמעות היא שניתן להזין אל הר הביטוח של משרד האוצר נתונים גם עלינו וגם על קרובי משפחה שנפטרו – כמו הורים מבוגרים.

 

למה כדאי להשתמש באתר הר הביטוח של משרד האוצר?

מבחינה פרקטית, הר הביטוח של משרד האוצר הוא אתר חינמי לחלוטין. לא צריך לשלם כדי להשתמש בו והמידע לא משמש למטרות מסחריות. אם מתלבטים לגבי שימוש באתר, העניין החינמי משחק תפקיד חשוב ויכול להכריע את הכף. היות והאתר הוא חינם לחלוטין, אין באמת מקום להתלבטות לגבי הזנת נתונים אל הר הביטוח של משרד האוצר.

חוץ מזה, גם היכולת לאגד את כל פוליסות הביטוח וכתבי השירות בחברות הביטוח השונות כולל הפרמיה המשולמת במקום אחד היא עניין קריטי. כל אחד ואחת מאיתנו צריכים להישאר עם אצבע על הדופק לגבי פוליסות ביטוח שיש על שמם, אז מזל שיש גם אתרים כגון הר הביטוח של משרד האוצר שבהם אפשר לקבל את המידע הזה מהר ובלחיצת כפתור אחת בלבד.

 

מה התועלת הכלכלית של הר הביטוח של משרד האוצר?

אי אפשר לדבר על היתרונות השונים באתר כמו הר הביטוח של משרד האוצר בלי להזכיר את התועלת הכלכלית. בראש ובראשונה, זה ככל הנראה הכלי היעיל ביותר עבור מי שרוצים לברר האם הם משלמים על ביטוחים כפולים. אבל מעבר לכך, האתר מתריע בפני כפל ביטוחי וכך הוא מצמצם עוד יותר את המאמץ שכל אחד או אחת מאיתנו צריכים לעשות בשביל לחסוך בהוצאות.

העניין הוא שהתרעה על כפל ביטוחי ולאחר מכן פעולה מול חברת ביטוח רלוונטית בכלל לא פוגעים בכיסויים שלנו. במובן הזה, הר הביטוח של משרד האוצר עוזר לנו לחסוך בהוצאות ומעניק לנו תועלת כלכלית בלי שנצטרך להתפשר על התנאים ועל מטריית ההגנה שנקבל בקרות האירוע הביטוחי עצמו.

 

הר הביטוח של משרד האוצר – גם כדי לקבל מידע על העבר הביטוחי

לדעת רבים מהמשתמשים, גולת הכותרת באתר הר הביטוח של משרד האוצר היא היכולת לקבל מידע על העבר הביטוחי בענף רכב רכוש. אז אמנם לא מדובר על ביטוחי חובה, אבל כן מדובר על אחד הביטוחים הכי יקרים עבור משק הבית הישראלי.

האתר מאפשר הצגת העבר הביטוחי בענף רכב רכוש כדי שנוכל לדעת האם הפרמיה שאנחנו משלמים מגלמת את הסיכון שלוקחת על עצמה חברת הביטוח. אם לדוגמא נראה שהעבר הביטוחי שלנו לא בהכרח עולה בקנה אחד עם גובה הפרמיה, נוכל לפנות אל חברת הביטוח ולדרוש הוזלה במחיר.

במידה והתשובה תהיה שלילית, המידע מתוך אתר הר הביטוח של משרד האוצר יאפשר לנו לפנות אל חברות ביטוח מתחרות כדי להשיג פוליסה דומה בתנאים טובים יותר.

 

איך מעבירים לחברות הביטוח את המידע מתוך הר הביטוח של משרד האוצר?

הר הביטוח של משרד האוצר מזרז את התהליך של צירוף לביטוח חדש. בשביל לעשות את זה, הוא מציע אפשרות משלוח בצורה ישירה של טופס העבר הביטוחי. העברת המידע מתבצעת באופן מהיר, ישיר ומאובטח והיא לא דורשת שום סוג של רקע טכני או מעורבות מסובכת מצד המבוטחים.

באתר הר הביטוח של משרד האוצר מאפשרים לציבור המבוטחים לשפר את ההתנהלות שלהם מול חברות הביטוח השונות. זהו אתר מרשים מבחינת היכולת שלו לתת לציבור ערך מוסף ולכן הוא זוכה להצלחה גם בקרב אנשים פרטיים, גם בקרב בעלי עסקים שיש להם כמה פוליסות ביטוח שונות בתוקף וגם בקרב סוכני הביטוח עצמם.

 

כך עובדים עם הר הביטוח של משרד האוצר

רמת אבטחה גבוהה לא באה על חשבון נגישות מרשימה באתר הר הביטוח של משרד האוצר. בשביל להשתמש באתר, כל שנדרש הוא להזין פרטים מסוימים ואישיים ולאחר מכן לתת למערכת לעשות את העבודה בצורה אוטומטית. בגלל שהאתר עושה סדר בתיק הביטוחי ובחינם, הוא מאפשר להשוות בין עבר ביטוחי וניתן להיעזר בו כדי לזהות בכל רגע נתון את הרכב התיק הביטוחי המעודכן.

כמובן שאתר הר הביטוח של משרד האוצר הוא רק חלק מתוך רשימת כלים ארוכה יותר העומדת לרשות הציבור הרחב. על קצה המזלג, ניתן להזכיר לצד הר הביטוח של משרד האוצר גם את המחשבונים שמאפשרים לדעת כמה אנחנו אמורים לשלם על ביטוח רכב חובה, ביטוח דירה, ביטוח חיים או ביטוח בריאות.

בתחומים אחרים, באתרי משרד האוצר קיימת גם התייחסות אל מדדי שירות ויש את אתר הר הכסף שמרכז מידע על פנסיות, ביטוח חיים ואפילו חשבונות בנק שונים.

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

אתר הר הביטוח

עולם הביטוחים נראה לרבים בציבור הישראלי כבלתי מוכר ומעורפל. כולנו מקבלים בכל כמה זמן שיחות טלפון בהן חברות הביטוח שלנו

קרא עוד »
בחירת ביטוח מתאים

במסגרת התנהלות פיננסית נכונה, בחירה מתאימה של ביטוחים היא פעולה חשובה במיוחד. בכל חודש, אנחנו מוצאים סכום כסף לא מבוטל

קרא עוד »
×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה