- Taxes-Refund -

הר הביטוח – לעשות סדר

עולם הביטוחים הוא סבוך וכדי להבין בסוגי הפוליסות ומחירי הפרמיות יש לעיתים צורך ללמוד את העניין באופן יסודי. אך לפני שנרשמים לקורס, כדאי לדעת שיש דרכים לעשות סדר מסוים בעולם הביטוח הפרטי שלנו מבלי להרגיש אבודים. הנה המדריך המלא.

 

בדיקת הר הביטוח - אנו מתחייבים להוזיל את תשלומי הביטוח בעד 50%
מלאו את הטופס הבא והתחילו לחסוך בתשלומי הביטוח >>>

רוצים לבדוק אם יש אפשרות להוזלה?
או מלאו את הטופס הבא

הר הביטוח – הקידמה כבר כאן

אם בעבר השתמשנו בפקסים ואף הגענו עד למשרדי סוכנות הביטוח על מנת לקבל את הפוליסה שתיתן לנו להרגיש בטוחים, היום העניין הרבה יותר פשוט. בלחיצת כפתור אנחנו יכולים לחתום על פוליסה בכל חברה שמכבדת את עצמה. מה קורה אם רוצים לעשות קצת סדר ולברר האם קיים ביטוח מסוים, ובאיזה חברה הוא נמצא? אתר הר הביטוח מרכז את כל המידע הקשור בביטוחים, החל מהפשוטים ביותר וכלה במורכבים ביותר.

 

למי יש גישה לאתר הר הביטוח?

המידע באתר הר הביטוח נגיש אך ורק לאדם המבוטח. הכניסה אליו מותנית בהכנסת מספר תעודת זהות ותאריך הנפקת התעודה, מידע שקיים בדרך כלל רק אצל אותו אדם. במידה ורוצים לקבל סיוע כל שהוא, או שרוצים להגיש סיוע כל שהוא לבן משפחה שמתקשה לדוגמא, יש צורך להעביר את הפרטים הנ"ל. כך ניתן להיות בטוחים שהגישה לאתר שמורה ומאובטחת.

 

יש ברשותי את המידע – מה עכשיו?

נכנסנו לאתר הר הביטוח, ראינו את כל המידע, איך ממשיכים מכאן? ובכן, תלוי מה חיפשנו ומה מצאנו. במקרים מסוימים כל מה שחיפשנו היה מידע פשוט כמו איפה נמצאים הביטוחים, מי החברה שמבטחת וכו'. במקרים מסוימים נגלה שישנם ביטוחים שחסרים לנו וישנם ביטוחים שאנחנו משלמים עליהם פעמיים.

 

איך אדע אם צריך לבצע שינויי?

שינויים נעשים אצל כל אחד בהתאם לצרכיו. ישנם מקרים בהם נוח לנו שרוב הפוליסות יהיו מרוכזות החברת ביטוח אחת, וישנם כאלו שיעדיפו לשלם פחות גם אם העניין כרוך בפיזור הפוליסות על פני חברות ביטוח מרובות. יש פעמים שנגלה שהסעיפים והאותיות הקטנות פחות מתאימות לצרכים שלנו ויש לשנות את הפוליסה או להחליף את החברה, הכל בהתאמה אישית.

 

כפל ביטוחים – מה זה אומר?

במידה וראינו באתר הר הביטוח שיש ביטוח שנמצא פעמיים, או במילים אחרות, כפל ביטוחים, זהו סימן טוב שצריך להתחיל לעשות סדר. כפל ביטוחים יכול לנבוע מכל מיני מצבים בהם ניסינו לעשות סדר בעולם הביטוח ובעצם מה שקרה הוא שנוצר אי סדר גדול יותר. השימוש באתר הר הביטוח יכול לשקף לנו בצורה מסוימת, מה היו התוצאות של כל מה שניסינו לסדר עד כה.

 

כפל ביטוחים- מה עושים?

במידה וישנו כפל ביטוחים ופוליסה מסוימת נמצאת ברשותנו בשתי חברות ביטוח שונות, כל הנדרש מאיתנו זה לבטל את אחת הפוליסות ולהשאיר את השנייה. הפוליסה שתישאר ברשותנו, מן הסתם, תהיה זאת שמתאימה לנו יותר מבחינת מחיר ותכולת הפוליסה.

את ביטול הפוליסה המיותרת ניתן לעשות בשיחת טלפון פשוטה או לעיתים גם בלחיצת כפתור. יתכן ונצטרך להסביר לנציג מחברת הביטוח מדוע אנו רוצים לבטל את הפוליסה, מאחר וחברות ביטוח פעמים רבות רוצות להשאיר לקוחות ותיקים אצלם במאגר.

 

מה עוד אפשר לגלות באתר הר הביטוח?

לעיתים מתגלה הדבר ההפוך – ביטוח מסוים, שעד עכשיו היינו בטוחים לגמרי שאנחנו משלמים עליו, בעצם לא קיים ברשותנו. גם כאן, כאשר מצב זה מתגלה, זה זמן טוב לעשות סדר בדברים. כמעט בכל תחום בו נרצה לקבל כיסוי ביטוחי, הזמן הנכון ביותר להתחיל לשלם על הפוליסה הוא עכשיו. יתרה מכך, בביטוח בבריאות וביטוח חיים, מחיר הפוליסה נקבע בהתאם לגיל ולמצב הבריאותי וככל שנתעכב עם העניין, יתכן וההמתנה תעלה לנו ביוקר.

 

איך אפשר להיעזר במישהו מקצועי?

את השינויים אפשר לעשות באופן עצמאי לגמרי, פשוט להתקשר לחברת הביטוח, ולבקש להוסיף, לבטל או לשנות חלקים מהפוליסה. אבל לעיתים יש תחושה שסיוע ממישהו שמבין קצת יותר מאיתנו בעולם הביטוח יכול להיות פה יתרון ולחסוך כסף, זמן וכאב ראש.

במקרים כאלה, אפשר להיעזר בסוכן ביטוח של חברה מסוימת שיכול להסביר לנו דבר או שניים שאנחנו לא מבינים בעולם הביטוח, אך ההצעות שלו עבור מוצרי הביטוח מוגבלים רק באלו הקיימים בחברת הביטוח בה הוא עובד. אפשרות נוספת היא קבלת עזרה מקצועית מסוכן ביטוח אובייקטיבי אשר יכול להציע מוצרי ביטוח מגוונים יותר, מחברות ביטוח רבות הנמצאות בשוק, אך כאן יתכן והשירות יהיה מעט יותר יקר.

 

יתרונות וחסרונות של קבלת סיוע מקצועי

את המידע הבסיסי של עולם הביטוח שלנו אנחנו יכולים לקבל בעצמינו באתר הר הביטוח, ולאחר מכן, למסור אותו לגורם מקצועי שיוכל לעזור לנו לעשות סדר בדברים. היתרונות – כמו בכל תחום בחיים, אנשי מקצוע מבינים מצוין במקצוע שלהם ולכן יכולים להמליץ לנו על שינויים שביצוע שלהם יחסוך לנו כסף או לחלופין ייתן לנו כיסוי טוב יותר בעת הצורך.

סוכני הביטוח גם יודעים מה הם המוצרים המוצעים בשוק הביטוח ויודעים להתאים אישית לכל אדם לפי צרכיו. החסרונות – קבלת סיוע מקצועי תמיד תהיה מלווה בתשלום נוסף על הסיוע. אם זה תשלום חד פעמי או הקדשת אחוזים מסוימים מהתשלום החודשי עבור הפרמיה לסוכן הביטוח.

בנוסף, סוכני ביטוח לעיתים באים מראש עם אג'נדה מסוימת בתחום הביטוח שלא תמיד תתאים לנו. כך או כך, תמיד כדאי להתייעץ עם מספר גורמים ולקבל המלצות ובכך להרגיש מעט יותר בטוחים.

 

איך אפשר לקבל המלצות?

המלצות ניתן לקבל ברשת בשפע, אך לא תמיד הם יהיו אמינות. כאשר פונים למכרים כמו חברים קרובים, קולגות לעבודה או בני משפחה, ההמלצות על פי חוויותיהם האישיות, פעמים רבות אמינות הרבה יותר ונותנות תמונה ברורה הרבה יותר.

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

אתר הר הביטוח

עולם הביטוחים נראה לרבים בציבור הישראלי כבלתי מוכר ומעורפל. כולנו מקבלים בכל כמה זמן שיחות טלפון בהן חברות הביטוח שלנו

קרא עוד »
בחירת ביטוח מתאים

במסגרת התנהלות פיננסית נכונה, בחירה מתאימה של ביטוחים היא פעולה חשובה במיוחד. בכל חודש, אנחנו מוצאים סכום כסף לא מבוטל

קרא עוד »
×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה