- Taxes-Refund -

הר הביטוח – ביטוח ילדים

חשיבות קיומם של פוליסות הביטוח השונות אינה מוטלת בספק ועל כך נוכל ללמוד מעצם העובדה שישנם מספר פוליסות ביטוח שהמדינה מחייבת את כולנו לעשות ואף מבטחת באופן אוטומטי, כמו במקרה של הילדים שלנו הנמצאים במסגרת מערכת החינוך בישראל. כדי לעשות סדר בביטוחים והתאמה מיטבית לצרכים, הכירו את הר הביטוח – ביטוח ילדים.

 

בדיקת הר הביטוח - אנו מתחייבים להוזיל את תשלומי הביטוח בעד 50%
מלאו את הטופס הבא והתחילו לחסוך בתשלומי הביטוח >>>

רוצים לבדוק אם יש אפשרות להוזלה?
או מלאו את הטופס הבא

ביטוחים וילדים

עולם הביטוחים הוא עולם רחב ומגוון ונועד לספק לנו רשת ביטחון כלכלית עם התרחשותם של מקרים פתאומיים ובלתי צפויים, כך שאנשים רבים רוכשים פוליסות ביטוח בהתאם לצרכים האישיים והמשפחתיים שלהם, כאשר אחד הביטוחים המשמעותיים והחשובים במיוחד הוא עבור הילדים היקרים שלנו.

למעשה, הילדים שלנו שנמצאים במסגרת חינוכית של משרד החינוך, מבוטחים באופן אוטומטי בכיסוי תאונות אישיות, המעניק בין השאר כיסוי למקרים בהם הילדים נפגעו, נפצעו או נזקקו לטיפול רפואי וזאת אף מעבר לזמן בו הם נמצאים במסגרת החינוכית. יחד עם זאת, ישנם לא מעט הורים שבוחרים לרכוש בנוסף גם ביטוחים פרטיים, המעניקים כיסויים נרחבים יותר.

 

אילו סוגי פוליסות ביטוח לילדים קיימות?

תאונות אישיות

כפי שהזכרנו, כל תלמיד הלומד באחת מהמסגרות החינוכיות של משרד החינוך, מבוטח באופן אוטומטי בביטוח תאונות אישיות, המעניק כיסוי ביטוחי גם מחוץ למסגרת החינוכית ולעיתים אף בחו"ל. תוקפו של הביטוח פג לאחר שלוש שנים מיום התאונה או מיום הגיעו לגיל 18 – המאוחר מבין השניים.

 

קופות החולים

סוג נוסף של "ביטוח", אם ניתן לכנות אותו כך, הוא סל השירותים הבסיסי שקופות החולים השונות מעניקות לילדים המשתייכים אליהם, כאשר במסגרת כיסויים אלו יכוסו בדיקות, טיפולים אשפוזים ועוד.

 

ביטוח בריאות פרטי

כדי לספק הגנה ביטוחית ורשת ביטחון כלכלית למצבים ואירועים פתאומיים ובלתי צפויים שיכולים להתרחש לילדים שלנו, אנשים רבים רוכשים ביטוחי בריאות פרטיים, המעניקים מעטפת ביטוחית מלאה וכיסויים נרחבים במיוחד.

 

ביטוח סיעודי

אמנם מצב סיעודי נקשר אצל רבים מאיתנו לגילאים מבוגרים יותר, אך לצערנו, המציאות מראה כי מדובר במצב שיכול בהחלט להתרחש באופן טראגי גם בגילאים צעירים. באמצעות ביטוח סיעודי, רכישת ביטוח סיעודי עוד בגיל צעיר, תבטיח לנו שמירה על פרמיה נמוכה וצבירת ערכי סילוק גבוהים, גם במקרה של ביטול הפוליסה.

 

היכן נמצאות פוליסות הביטוח של הילדים שלנו?

בין אם מדובר בפוליסות המעניקות כיסוי בסיסי ובין אם בפוליסות ביטוח פרטיות שנועדו לתת מעטפת הגנה ביטוחית נרחבת יותר, חשוב בהחלט שנדע היכן נמצאות פוליסות הביטוח של הילדים שלנו, הן בכדי שנוכל לממש אותן בהתרחש אירוע ביטוחי והן כדי שנוכל לערוך השוואה עניינית בין הפוליסות השונות, הן מבחינת הפרמיה והן מבחינת התנאים והכיסויים הקיימים.

אך לצד חשיבות זו שאינה מוטלת בספק, הורים רבים לא תמיד מודעים לביטוחים הקיימים לילדיהם והיכן הם נמצאים, לרבות הכיסויים הביטוחיים המרכיבים את הפוליסה והתשלום החודשי שהם משלמים בגינה. למעשה, לכל אי הסדר הזה יש פתרון אחד פשוט ויעיל במיוחד, הר הביטוח – ביטוח ילדים.

 

מהו הר הביטוח – ביטוח ילדים?

מגוון פוליסות הביטוח והחשיבות של המודעות לקיומן בכלל ולתנאים השונים של הפוליסות בפרט, הביאה את משרד האוצר להקים את אתר הר הביטוח, המרכז תחתיו את כלל פוליסות הביטוח הפעילות שקיימות על השם שלנו.

האפשרות לראות את כל הכיסויים הביטוחיים שלנו במקום אחד, באופן מרוכז ומסודר, תוך הצגת מידע תמציתי ואפשרות לערוך השוואה בין חברות הביטוח השונות, חסכו לאנשים רבים את הצורך לבזבז זמן רב בחיפוש אחר הפוליסות שלהם וכן לבצע השוואה ולטייב את התיק הביטוחי שלהם, באופן שחסך להם כסף רב.

 

חסרי ידע בביטוח? הר הביטוח – ביטוח ילדים הוא גם בשבילכם!

אין זה סוד שכל עולם הביטוח נחשב לנושא סבוך למדי עבור רבים מאיתנו, כך שלעיתים אנחנו רוכשים פוליסות ביטוח שאנחנו כלל לא צריכים ובמקרים חריגים יותר, אף משלמים פעמיים על אותו הביטוח, מצב המכונה "כפל ביטוחי".

הר הביטוח – ביטוח ילדים מציג בפניכם את כלל הנתונים בצורה בהירה ומתומצתת, כך שגם אם אתם מגדירים את עצמכם כחסרי ידע בעולם הביטוח, הרי שאתר הר הביטוח – ביטוח ילדים, יכול לסייע לכם לעשות סדר ולקבל תמונה, גם אם ראשונית ובקווים כלליים, של מכלול הפוליסות שלכם.

 

הגורמים המקצועיים שיסייעו לכם לנצל את היתרונות של הר הביטוח – ביטוח ילדים

קבלת תמונה כללית והשוואה ראשונית של פוליסות הביטוח שלנו, הם ללא ספק צעד ראשון חשוב ונחוץ, אך לאחר קבלת הנתונים הרלוונטיים, מומלץ להתייעץ עם גורם מקצועי מנוסה, כמו סוכן ביטוח או חברות מקצועיות אחרות, שיסייעו לנו לתרגם בפועל את הנתונים הקיימים ולטייב את התיק הביטוחי שלנו באופן שיתאים בדיוק לצרכים שלנו ושל הילדים שלנו.

אחד הנתונים שחשוב לשים לב אליהם בכל נוגע להשוואת הפוליסות הוא, שגובה הפרמיה לא בהכרח מעידה על פוליסה אטרקטיבית יותר או פחות, כאשר ייתכנו בהחלט מקרים בהם למבוטחים מסוימים ישתלם לשלם את הפרמיה הגבוהה, עבור פוליסה הכוללת תנאי כיסוי רחבים יותר ומתאימים אליהם באופן אישי.

 

לסיכום

הר הביטוח – ביטוח ילדים הוא למעשה אתר אינטרנט של משרד האוצר, המאפשר לכל הורה לראות באופן מרוכז ומסודר, את כלל פוליסות הביטוח הקיימות לו וכן לילדים שלו. מלבד החשיבות של מעקב אחר הפוליסות והתנאים הכיסויים המרכיבים את פוליסת הביטוח, השימוש באתר הר הביטוח – ביטוח ילדים, מאפשר לנו גם לבצע השוואה בין חברות הביטוח.

כמו כן, ראינו כי כדי למקסם את תוצאות החיפוש באתר הר הביטוח – ביטוח ילדים, מומלץ להתייעץ עם גורם מקצועי – סוכן ביטוח או חברות מקצועית אחרות, שיסייעו לנו לתרגם את תוצאות החיפוש בהר הביטוח לפעולות בשטח ולחיסכון של אלפי שקלים.

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

אתר הר הביטוח

עולם הביטוחים נראה לרבים בציבור הישראלי כבלתי מוכר ומעורפל. כולנו מקבלים בכל כמה זמן שיחות טלפון בהן חברות הביטוח שלנו

קרא עוד »
בחירת ביטוח מתאים

במסגרת התנהלות פיננסית נכונה, בחירה מתאימה של ביטוחים היא פעולה חשובה במיוחד. בכל חודש, אנחנו מוצאים סכום כסף לא מבוטל

קרא עוד »
×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה