- Taxes-Refund -

הר הביטוח בדיקה מקיפה

רבים שואלים את עצמם כיום למה בעצם להשקיע זמן בבדיקה מקיפה דרך אתר הר הביטוח של משרד האוצר. במאמר הבא נסביר מה המשמעות של האתר הזה, איזה מידע יש בתוכו ומדוע בדיקה מקיפה היא בכלל לא בזבוז של זמן או כסף – אלא השקעה משתלמת בעתיד שלנו ושל בני המשפחה. הנה כל התשובות לשאלות הנפוצות בנושא

הר הביטוח בדיקה מקיפה הוא אחד הכלים החשובים ביותר שעלינו כאזרחים בישראל להכיר. באמצעות בדיקה מקיפה מן הסוג הזה אנחנו יכולים לדוגמא לחפש ולאתר את כל הביטוחים המעודכנים על שמנו, אבל גם את אלו שמעודכנים על שם קרובי משפחה שנפטרו. מכאן והלאה, הפוטנציאל של הר הביטוח בדיקה מקיפה הוא כמעט בלתי מוגבל.

בדיקת הר הביטוח - אנו מתחייבים להוזיל את תשלומי הביטוח בעד 50%
מלאו את הטופס הבא והתחילו לחסוך בתשלומי הביטוח >>>

רוצים לבדוק אם יש אפשרות להוזלה?
או מלאו את הטופס הבא

 

כמה עולה לבצע בדיקה מקיפה באתר הר הביטוח?

ראשית, לא צריך לשלם על מנת להשתמש בכלים של הר הביטוח בדיקה מקיפה או כדי לאגד את המידע ואת הנתונים תחת קורת גג אחת. משרד האוצר הוא זה שאחראי על הקמה של האתר ועל התפעול שלו, לכן מדובר על שירות ציבורי לכל דבר ועניין. בגלל שהאתר נגיש וזמין בלי שנצטרך לשלם עליו, מאוד כדאי להכניס אותו אל רשימת המועדפים או אל כל הפחות לנצל אותו כדי לבצע בדיקה מקיפה בצורה חד פעמית.

 

האם צריך להיות בעלי ידע טכני על מנת להפעיל הר הביטוח בדיקה מקיפה?

שנית, לא צריך ידע טכני על מנת לבצע בדיקה מן הסוג הזה. כיום הר הביטוח בדיקה מקיפה הוא כלי שעומד לרשות כל אחד ואחת מאיתנו בלחיצת כפתור אחת, עם עיצוב מרשים מבחינה גרפית ועם טקסט שמאפשר לנו לעבור בין העמודים השונים בלי שום בעיה.

אלו חדשות מעולות לכל מי שפחדו עד היום להפעיל את הבדיקה המקיפה, כי הם לא רצו למשל לשוחח עם סוכני ביטוח או עם אנשי מכירות. אבל בזכות הר הביטוח בדיקה מקיפה הכוח חוזר לידי הציבור ויהיה מאוד חבל לוותר עליו.

 

איך מפעילים הר הביטוח בדיקה מקיפה?

השאלה המתבקשת היא מה בעצם צריך להכין מראש על מנת לבצע הר הביטוח בדיקה מקיפה. כאן הדגש הוא על זה שהר הביטוח מכיל בתוכו מידע על פוליסות ביטוח פרטיות או קבוצתיות, אבל רק בענפי ביטוח ספציפיים ובהם ביטוח כללי, ביטוח בריאות וביטוח חיים.

 

החשיבות של התייעצות עם בעלי מקצוע

במילים אחרות, הר הביטוח בדיקה מקיפה רלוונטית להמון אנשים – אבל לא תמיד היא מספיקה. לכן כדאי להכיר את האפשרויות השונות תחת של הר הביטוח בדיקה מקיפה ובמידת הצורך לערב בעלי מקצוע חיצוניים. כך אנו גם יודעים על מה אנחנו משלמים ובעיקר איזה כיסויים כפולים יש לנו אצל חברות ביטוח שונות, אבל גם מה באפשרותנו לעשות על מנת לקבל תנאים טובים יותר.

 

עד כמה המידע של הר הביטוח בדיקה מקיפה הוא מעודכן וניתן לסמוך עליו?

תהיה נוספת שחוזרת על עצמה אצל גברים או נשים שרוצים להפעיל את הכלי של הר הביטוח בדיקה מקיפה היא האם ניתן לסמוך על המידע. במילים אחרות, אותם אנשים שואלים את עצמם האם המידע אמין והאם יש בכלל טעם להתאמץ כדי להשיג אותו לפני שיוצרים קשר טלפוני או אחר עם נציגים של חברת ביטוח.

בהקשר הזה, במשרד האוצר מראים שהם חשבו על הכל: הר הביטוח בדיקה מקיפה מספק מידע שמופיע בזמן אמת וזאת בניגוד לגמור לאופן שבו פועלים ממשקים דומים אחרים.

 

למה המדינה מפעילה את הר הביטוח?

הר הביטוח בדיקה מקיפה מאפשר לאתר ביטוחים כפולים וזו גולת הכותרת בשירות גם מבחינת משרד האוצר שאחראי עליו. כאן רבים ישאלו מה בעצם האינטרס של משרד האוצר בהפעלת אתר אינטרנט מן הסוג הזה, מה גם שברור שמושקעים בו לא מעט משאבים מבחינת כסף וכוח אדם.

התשובה לכך פשוטה מכפי שנהוג לחשוב, כי מדובר על שירות לציבור לכל דבר ועניין. כמו שהמדינה מחויבת לייצר תשתית תחרותית בכל תחום, כך היא פועלת גם בענף הביטוח. בהקשר הזה, הר הביטוח בדיקה מקיפה הוא עוד כלי בארגז הכלים של המדינה בכלל ושל משרד האוצר בפרט.

 

האם אפשר להשוות בין כל מחירי הביטוח?

הר הביטוח בדיקה מקיפה מאפשר להשוות בין כלי מחירי הביטוח. ההשוואה היא לא רק מעודכנת, נוחה, נגישה, יעילה ומאובטחת, אלא גם מאוד מתקדמת מבחינה טכנולוגית. לראייה, כל שנדרש על מנת לבצע הר הביטוח בדיקה מקיפה זה להפעיל סימולטור מתקדם. רק מזינים לסימולטור את הנתונים ומקבלים מידע אמין שבו משתמשים כדי לנהל משא ומתן מול חברת הביטוח.

 

מה התועלת הכלכלית של הר הביטוח בדיקה מקיפה?

במשרד האוצר מציעים כלי כמו הר הביטוח בדיקה מקיפה כי הם רוצים לחסוך לציבור כסף. החיסכון הכלכלי על כפל ביטוחים תורם לכולנו, כי הוא משאיר יותר תקציב פנוי לצריכה. כאשר הציבור מתנהל בצורה נכונה מבחינה כלכלית, כל המשק מרוויח מזה. כאן טמון הערך המוסף של הר הביטוח בדיקה מקיפה ולכן האתר הזה זוכה להצלחה ופופולאריות, בדיוק כמו מדינות מערביות אחרות ברחבי העולם.

 

מה צריך כדי לקבל דוח מפורט?

יש מקרים שבהם הר הביטוח בדיקה מקיפה מספק את המידע אונליין כדי לאפשר לנו לקבל תמונת מצב כללית, אך מקרים אחרים שבהם נרצה דוח מפורט. למזלנו, הר הביטוח בדיקה מקיפה מאפשר לקבל את הדוח הזה בצורה מהירה ונוחה מאוד. באמצעות הדוח הזה אנחנו יכולים לא רק לראות מול העיניים מה המצב הכלכלי והאישי שלנו מבחינה ביטוחית, אלא מה באפשרותנו לעשות כדי לחסוך במיידי בתשלום החודשי על הפרמיות.

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

אתר הר הביטוח

עולם הביטוחים נראה לרבים בציבור הישראלי כבלתי מוכר ומעורפל. כולנו מקבלים בכל כמה זמן שיחות טלפון בהן חברות הביטוח שלנו

קרא עוד »
בחירת ביטוח מתאים

במסגרת התנהלות פיננסית נכונה, בחירה מתאימה של ביטוחים היא פעולה חשובה במיוחד. בכל חודש, אנחנו מוצאים סכום כסף לא מבוטל

קרא עוד »
×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה