- Taxes-Refund -

פטור ממס הכנסה לא מקבלים לבד – 3 דרכים לקבלת פטור מס הכנסה

אנשים רבים זכאים לקבלת פטור ממס הכנסה, אך הם לא פועלים לשם כך. והם מפסידים. חשוב להכיר את הנושא ולדעת מהן הדרכים בהן ניתן להגיש בקשה לקבלת פטור מתשלום מס הכנסה. הפטור ניתן לבעלי זכאות בלבד וכדי לקבל אותה, מומלץ להיעזר בעורך דין מומחה בתחום. אין סיבה לשלם מס יקר כשניתן לקבל פטור מתשלומו. 

 

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

בדקו זכאות ב- 30 שניות ⭣

מי זכאי לקבלת פטור ממס הכנסה?

לפטור ממס הכנסה זכאים בעלי נכות רפואית שניתנה לתקופה של 185 יום לפחות, בהיקף של 90% לפחות, בהם ליקוי על איבר אחד אמור להיות בעל 40% נכות לפחות. משרד עורכי דין בכר המטפל בהגשת תביעות נזיקין וביטוח, נענה לבקשותינו והציג את המידע המבוקש. מוזמנים להכיר את זכאותכם.

קיימות דרכים שונות לקבלת פטור ממס הכנסה. חשוב לדעת כי אם כבר יש לכם אחוזי נכות מוכרים במוסד לביטוח לאומי, לא תצטרכו לעבור וועדה רפואית והעניינים יהיו פשוטים יותר.

מס הכנסה

 

פונים להכרת אחוזי הנכות

הדבר הראשון שיהיה עליכם לעשות כדי לקבל פטור ממס הכנסה הוא פנייה לןןעדה הרפואית של רשות המיסים. אם כבר יש לכם נכות המוכרת מטעם המוסד לביטוח לאומי, תוכלו להמשיך לשלב השני מבלי לפנות לוועדה הרפואית של רשות המיסים להכרת הנכות שלכם.

 

מגישים את הבקשה

את הבקשה ניתן להגיש לאחר שוועדה רפואית קבעה את גובה אחוזי הנכות הניתנים. בשלב זה תצטרכו לשלוח לרשות המיסים טופס בקשה לקבלת פטור ממס הכנסה (1516). על הטופס להכיל את כל הפרטים האישיים הנדרשים. אם הנכות שלכם כבר הוכרה במוסד לביטוח לאומי, יהיה עליכם להגיש את הבקשה בצירוף מסמכים הכוללים את פרוטוקול הוועדה הרפואית המסכמת של המוסד לביטוח לאומי.

 

הדרכים להגשת הבקשה לקבלת פטור ממס

ניתן להגיש את הבקשה לקבלת פטור מתשלום מס הכנסה במספר דרכים.

 

הגשת בקשה באופן עצמאי באזור האישי

ניתן להגיש באופן עצמאי את הבקשה לקבלת פטור ממס הכנסה באופן עצמאי באופן מקוון על ידי כניסה לאזור האישי באתר רשות המיסים. הגשת בקשה כזו מצריכה ידע מקצועי והיא עלולה להידחות במקרים בהם היא לא מוגשת בצורה נכונה.

 

הגשת בקשה באופן פרונטלי

ניתן לפנות לפקיד השומה האזורי ולהגיש לו את הטפסים הנדרשים לקבלת פטור ממס. בפנייה לפקיד תוכלו לדעת אם חסרים מסמכים לבקשה ואם כן אילו הם. גם כאן חשוב לערוך את הבקשה כנדרש לפני הגשתה.

 

הגשת הבקשה בליווי איש מקצוע

דרך זו מאפשרת למגיש הבקשה להעלות את אחוזי ההצלחה של הבקשה. היא מצריכה ממנו לחתום על ייפוי כוח לאיש מקצוע שינהל עבורו את הגשת הבקשה לרשות המיסים. הוא יכוון אתכם בכל שלבי התהליך, מה לומר בוועדה הרפואית, אילו מסמכים חסרים ועוד.

מס הכנסה

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

מס רכוש

מס הרכוש בישראל הוא מס המוטל על קרקע פנויה שאינה משמשת למטרות חקלאיות. זה כולל קרקע שבה לא ניתן היתר

קרא עוד »
×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה