- Taxes-Refund -

מה ההבדל בין רישיון תאגידי למספר מס?

במדינת ישראל קיימים תאגידים שונים, שנועדו להבטיח שהשירותים השונים שניתנים בעסקים הם שירותים מקצועיים שכפופים לתנאי התאגיד. קיומו של התאגיד נועד להבטיח סטנדרט אחיד לשירות שהעסקים באותו תאגיד מעניקים. פתיחה של עסק מחייבת אתכם להיות רשומים גם בתאגיד, אולם אתם זקוקים גם למספר מס כדי לנהל חשבון עסקי כמו כל עסק.

 

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

בדקו זכאות ב- 30 שניות ⭣

פתיחת עסק

בכל פתיחה של עסק ישנם ענייני רישוי רבים שאותם צריך להסדיר עוד בטרם פתיחת העסק. רישוי לעסקים הוא עניין מורכב, וכדאי לבצע אותו בצמוד לאיש מקצוע כדי לחסוך בזמן ולמנוע טעויות קטנות שיכולות לעלות לכם ביוקר בהמשך הדרך. ראשית כל חשוב להבין את ההבדל בין רישיון תאגידי לבין מספר מס.

 

רישיון תאגיד ומספר מס

רישיון תאגידי

תאגיד הוא למעשה אוסף של חברות או שירותים שקשורים כולם לעניין מסוים. במדינת ישראל קיימים תאגידים רבים או תאגיד החוקרים הפרטיים, תאגיד חברות השמירה וכיו"ב. המטרה של אותם תאגידים היא לחבר יחד לגוף אחד את כל החברות ונותני השירותים שמתעסקים באותו העניין.

חשוב להבין שהחיבור הזה אינו חיבור עסקי, ואין שום צורך לשתף עסקים אחרים בהוצאות ובהכנסות שלכם. החיבור הזה נועד כדי לקבוע תקן אחיד שבו יינתנו השירותים בענף מסוים. הכללים שאותם קובע התאגיד הם כללים רוחביים, וכל בעל עסק רשאי לפעול כרצונו כל עוד הוא לא חורג מהכללים. רישיון תאגידי הוא רישיון שאותו העסק שלכם חייב לקבל כדי שתוכלו לתת שירותים בענף.

 

חשיבות הרישיון התאגידי

ללא קשר מהו התחום שבו אתם מתכננים לעסוק, לרישיון התאגידי יש חשיבות רבה כיון שהוא למעשה מאותת ללקוחות שלכם שהם יכולים לסמוך עליכם, ושכל השירותים שאותם הם מקבלים דרך העסק שלכם הם שירותים שיש עליהם פיקוח במידה מסוימת. לאור זאת ברור מדוע הוצאה של רישיון תאגידי הוא אינטרס מובהק שלכם בתור בעלי העסק.

 

מספר מס

לכל אזרח במדינת ישראל יש מספר ת.ז. שמאפשר למדינה לזהות אותו ולהעניק לו את הטיפול הנדרש בכל גוף במדינה. עבור עסקים, העבודה מול מס הכנסה היא עבודה מתמדת, ולכן לכל עסק יש מספר זיהוי במס הכנסה. המספר הזה הוא תנאי הכרחי לכך שתוכלו לקבל שירותים במס הכנסה, ולכן אחד מהצעדים הראשונים בכל פתיחת עסק הוא קבלה של מספר מס.

 

מה ההבדל בין השניים?

מספר מס הוא משהו שכל עסק שמשלם מיסים חייב שיהיה לו. מנגד, רישיון תאגידי הוא רישיון חיוני רק בענפים שמתנהלים בצורה תאגידית. אם העסק שלכם פועל בענף שבו אין תאגיד קיים, ואין תקן אחיד שמחייב את כולם, סביר להניח שלא יהיה לכם צורך להוציא רישיון תאגידי.

 

לסיכום

רישיון תאגידי הוא רישיון שאותו אנחנו חייבים להוציא כדי לתת שירותים בענפים מסוימים. מנגד, מספר מס הוא דבר שכל בעל עסק חייב כדי להתנהל מול רשויות המס.

רישיון תאגיד ומספר מס

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

מס רכוש

מס הרכוש בישראל הוא מס המוטל על קרקע פנויה שאינה משמשת למטרות חקלאיות. זה כולל קרקע שבה לא ניתן היתר

קרא עוד »
×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה