- Taxes-Refund -

איך לבחור חברת החזרי מס

בישראל של 2023 עומד לרשות כל שכיר ושכירה במשק מחשבון ייעודי של מס הכנסה. באמצעות המחשבון ניתן לגלות בקלות ובאנונימיות האם אתם זכאים להחזר מס ממס הכנסה. החזר מס הוא בעצם סכום מסוים מתוך כל הכסף ששילמתם לרשויות המס – שלא הייתם צריכים לשלם מסיבות כאלה ואחרות. מחשבון בדיקת הזכאות להחזר מס שבאתר של מס הכנסה מאפשר לכל עובדת או עובד המוגדרים כשכירים לבדוק האם הם היו זכאים להחזר מס בשש השנים האחרונות. במידה והמחשבון מיידע אתכם שאתם זכאים להחזר אתם יכולים להתחיל בהליך הגשת בקשה רשמית. אלא שכאן התהליך מתחיל להסתבך. איך לבחור חברת החזרי מס ומה התועלת בכך? במאמר זה נפרט את כל הדרוש בנושא.

ההליך של החזר מס הוא סבוך ובירוקרטי. במסגרת ההליך יש לשלוח למס הכנסה כמות לא מבוטלת של דיווחי הכנסה, אישורים מגופים חיצוניים כמו בתי חולים או ביטוח לאומי, ועוד. את ההליך הזה ניתן לבצע באופן עצמאי או עם חברה המתמקצעת בהחזרי מס.

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

בדקו זכאות ב- 30 שניות ⭣

 

איך לבחור חברת החזרי מס ולמה זה חשוב?

ייעודה של חברה להחזרי מס, מלבד להרוויח כסף, הוא לעזור לכם לקבל בחזרה את הכסף שמגיע לכם. לצורך המטרה הזו מעסיקה החברה צוותים של רואי חשבון ועורכי דין הבקיאים בתקנות המס וההליכים הבירוקרטיים של מדינת ישראל.

הצוותים הללו עוברים על התיק שלכם ומוודאים שמילאתם נכון את כל הטפסים, שלא החסרתם בטעות שום טופס או אישור ועושים כל שביכולתם כדי שהתהליך לא יתארך כתוצאה מדרישה של מס הכנסה לאישורים נוספים.

בנוסף לכך שחברה להחזרי מס בקיאה בכל נבכי המיסוי והבירוקרטיה, יש לה יתרון נוסף. חברה להחזרי מס חוסכת מכם התעסקות בבירוקרטיה פקידותית. כך, בנוסף לכך שתקבלו את מלוא הסכום שאתם זכאים לו במהירות – לא תצטרכו לטרוח בשביל זה כמעט בכלל.

כיום ניתן לראות עוד ועוד חברות בשוק החברות להחזרי מס. כמו בכל תחום, גם במקרה הזה כדאי לבחון היטב החברה המציעה לכם את שירותיה. ריכזנו עבורכם מספר נקודות שחשוב לברר סביב הליך בחירת חברות החזרי מס.

 

להוציא כסף בשביל להכניס כסף – כמה זה עולה?

הדבר הראשון שכל צרכן נבון יעשה הוא השוואת מחירים. כיום יש בשוק מגוון לא קטן של חברות המציעות שירותי הגשת בקשות להחזרי מס, ולכל חברה יש את המחירים שלה. ערכו השוואה בין המחירים בחברות השונות וכמה מקיפים השירותים שכל אחת מהן מציעה.

בנוסף, חשוב שתדעו שיש שני מטודות לגביית תשלום בקרב חברות החזרי המס:

מטודת העמלה – חלק מהחברות גובות את התשלום שלהן על העבודה שהן השקיעו בתיק שלכם כעמלה מההחזר שתקבלו ממס הכנסה. שימו לב שאתם לא בוחרים בחברה שלה עמלות גבוהות מהמקובל.

מטודת התעריף – החלק השני של החברות בתחום החזרי המס, גובה את התשלום כתעריף שנקבע מראש. גם פה, מאוד חשוב לבדוק שהתעריף הוא תעריף סביר ביחס לסטנדרט של השוק.

איך לבחור חברת החזרי מס
איך לבחור חברת החזרי מס

מוניטין

דבר נוסף שחשוב מאוד לבדוק כמחפשים חברה להחזרי מס הוא מה המוניטין שיצא לה בקרב המתחרים שלה והלקוחות שלה. נסו לברר בקרב משפחה וחברים, פנו לחבר קרוב של המשפחה שמבין בתחום ובקשו ממנו לדעת מי החברות החזקות והמומלצות בתחום.

יש חברות שיצא להן מוניטין של אחוזי הצלחה מאוד גבוהים, אבל גובה ההחזר שהלקוחות שלהן מקבלים הוא נמוך. יש חברות שנחשבות יקרות יותר מאחרות, ויש חברות שנחשבות מקצועיות פחות מאחרות.

חברת החזרי המס שאתם רוצים צריכה להיות חברה שמי שעוסק בתחום מכיר, חברה יציבה עם ניסיון שמגיע מעשרות לקוחות לאורך שנים. חברה פרופסיונאלית ובעלת מוניטין אמנם תגבה ככל הנראה יותר כסף מחברה קטנה ופחות מוכרת, אבל איתה תוכלו להיות בטוחים שיש מישהו שמנסה להשיג עבורכם את כל הכספים ששייכים לכם בחזרה מרשויות המס.

 

אמינות, אמינות ושוב פעם אמינות

כדי לקבל החזר מס, תצטרכו למלא הרבה טפסים בהם יהיה תוכן רגיש כמו חוות דעת רפואיות או פרטי חשבון הבנק שלכם חברת החזר המס שתבחרו, חייבת להיות אמינה. לעיתים אנחנו שומעים בחדשות על נוכלים שהפילו ברשתם קורבנות אומללים שאיבדו את כספם או נפלו קורבן לסחיטה. פה נעשה ניסיון לתת לכם שלושה סימנים שאמורים לאותת לכם שמשהו לא בסדר עם חברת החזר המס שמולכם:

  1. חברה צעירה מאוד – חברה של נוכל לא תשרוד יותר משנים בודדות מפני שהקורבנות שלו יזהירו אחרים מפני התרמית. אם הגעתם לחברה צעירה, שנראה שלא טורחת להשקיע באתר שלה יותר מדי, יכול להיות שמדובר בעוקץ.
  2. המלצות – חברה שנועדה למשוך אנשים תמימים לא תחזיק דף ברשתות החברתיות מפני ששם הלקוחות או הקורבנות יכולים להתריע שמדובר ברמאות. מצד שני, גם אם יש דף, שווה לבדוק אם לא מדובר בתגובות קנויות. גם לחברות הכי גדולות ומקצועיות יש ביקורת שליליות ברשתות החברתיות. נסו להבין לאן נוטה רוב הציבור שטרח לתת מידע על התנהלות החברה.
  3. אתר ריק – אם מדובר בעוקץ, ככל הנראה הנוכל לא ישקיע בלשכור קו טלפון או משרדים. לכל היותר הוא יבנה אתר, שגם בו לא יהיה הרבה תוכן. אם הגעתם לחברה שאין לה שום אזכור באינטרנט מלבד האתר שלה, ושגם באתר הזה אין הרבה תוכן – עדיף שלא תתעסקו איתה, כי ייתכן שמדובר בעסק מפוקפק.

 

סיכום

חברה להחזרי מס היא דבר שמאוד כדאי לשכור את שירותיו. החזרי מס יכולים להגיע גם לסכומים של עשרות אלפי שקלים, ששייכים לכם על פי חוק. חברה להחזרי מס תוכל לדאוג לכך שתקבלו את כל הסכום שמגיע לכם במהירות האפשרית ובטרחה מינימלית. ערכו מחקר קטן באינטרנט, נסו להבין מהי החברה הטובה ביותר עבורכם להחזרי מס ודרשו את הכסף שמגיע לכם כמה שיותר מהר.

בנוסף למאמר, ריכזנו עבורכם מספר שאלות שחשבנו שיכולות לעלות אחרי קריאה של הטקסט. ניסינו גם לרכז תשובות מספקות לשאלות הללו, בתקווה שתצאו חכמים יותר מהקריאה הזו.

כדי לבחור חברה להחזרי מס, נעשה סקר שוק. נשווה בין הצעות מחיר של החברות השונות ונסמן את המועמדות המובילות שלנו. לאחר מכן נוודא שמדובר בחברה אמינה הן מבחינה חוקית והן מבחינת המוניטין שלה. כשנסיים את התהליך נדע שהחברה שבחרנו היא החברה להחזרי מס הכי טובה עבורנו.

כל אחד וכל אחת יכול להגיש בקשה להחזר מס בעצמו. השימוש בשירותיה של חברה להחזרי מס הוא לא חובה חוקית, אלא דרך להקל על עצמכם את התהליך.

אין תשובה חד משמעית לעניין.

מצד אחד – תשלום בעמלה קורץ לרבים מפני שבמסגרתו התשלום לחברת החזרי המס לא יוצא מכיסכם באופן ישיר, אלא רק מפחית במידה מסוימת את הסכום שתקבלו ממס הכנסה במסגרת ההחזר.

מצד שני – כשמדובר בסכום גדול של החזר מס, הסכום שהחברה יכולה לקחת ממנו גדול גם הוא. זה יתרון של תשלום בתעריף קבוע – אתם יודעים בדיוק כמה תשלמו כבר מההתחלה. כל אחד יבחר בדרך שמרגישה לו הטובה ביותר עבורו.

חברת אינדיגו פיננסים היא חברת החזרי המס הגדולה בישראל.

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

שנת מס

השאלה מה היא שנת המס הנוכחית חוזרת על עצמה לעיתים קרובות ומשותפת לשכירים, עצמאיים, בעלי עסקים, נציגים חברות וארגונים פרטיים

קרא עוד »
החזר מס שלילי

מה זה החזר מס שלילי? מענק בגובה 4,000 ש"ח הניתן לעובדים שהכנסתם נמוכה (שכירים ועצמאים) לאחר שהגישו בקשה ועמדו בתנאי

קרא עוד »
חברת החזרי מס

לישראלים רבים יש זכאות להחזר מס, כל אחד ואחת מסיבותיו שלו. הנה כמה דוגמאות לאנשים שיכולים להיות זכאים להחזרי מס

קרא עוד »
×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה