- Taxes-Refund -

מיסוי בארה"ב למשקיעים ישראלים – 5 טיפים למשקיעים מתחילים.

הרבה אנשים ברחבי הארץ מגיעים לגיל ולשלב שעליהם להתקדם. כל חייהם הם הקדישו לעבודה, הקדישו לילדים וכעת הם מסודרים מספיק כדי להתעניין ברכישת נדל"ן נוסף גם בשביל הגדלת הכנסה וגם למען העניין של לעשות משהו – להתעסק במשהו. בשנים האחרונות צירוף המילים – "נדל"ן בארה"ב" הפך להיות ביטויי ששומעים די הרבה ולא בכדי. הרבה אנשים החלו לרכוש נדל"ן ברחבי ארה"ב עם זאת חייבים לעשות זאת בצורה נכונה ומושכלת.

 

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

בדקו זכאות ב- 30 שניות ⭣

לפני שמתחילים

עבור כל אלו שהחליטו שזה הרגע הנכון בשבילם הן מבחינת יכולות כלכליות והן מבחינת זמן ההתעסקות חשוב לציין שהשקעות נדל"ן בארה"ב הן אמנם כדאיות ובעלות תשואה גדולה הרבה יותר מאשר עסקאות נדל"ן הארץ. קיימות מספר חברות בארץ אשר מתעסקות אך ורק בייעוץ נדל"ן ואף יותר מכך, חברות אלו מנהלות את הנכסים שנקנים על ידי אנשים בארץ ודואגות לכל מה שצריך. כמו כן ישנם חמישה טיפים חשובים מאוד שכדאי להביא בחשבון ברגע שמחליטים על השקעות נדל"ן בארה"ב

  1. הכרת העסקה מקרוב מאוד – חשוב מאוד להבין מהי בדיוק העסקה שרוצים להשקיע בה, האם זה בתים להשקעה בקומפלקס כלשהו? אולי מדובר על פרויקט של שכונה? מי עומד מאחורי הרעיון? ובכלל מי הם האנשים הרלוונטיים שאיתם נעמוד מולם. חשוב לעשות בדיקת נתונים מדוקדקת, חוות דעת על העסקה מגורמים שלא מעורבים.
  2. הצטרפות לעסקה – אינטואיציה, לכו לפי תחושות בטן שלכם, בדרך כלל הן לא מאכזבות אלא ההיפך. ואם החלטתם ללכת על העסקה בתחושה טובה ובביטחון באנשים שעובדים אתכם ומולכם – מזל טוב! בררו כל פרט ופרט בעסקה, עיינו בכל החוזים, ואם צריך אפילו כמה פעמים.
  3. תהליך מול עורכי הדין הנאמנים על העסקה – כמו בכל עסקת נדל"ן יש עורכי דין אשר אמונים על העסקה שכותבים את החוזים לפי הכללים והחוקים המקובלים בארצות השונות בארה"ב.
  4. העברת כספים – העברת הכספים תיקבע מול עורכי הדין האמונים על העסקה. העברה תהיה בכפוף ותחת החוקים של אותה מדינה בארצות הברית שבה נמצאת עסקת הנדל"ן.
  5. מיסוי אמריקאי – מדובר על מיסי נדל"ן כפי שנהוג בישראל אך מעט שונה. אין שום בעיה בלהחזיק נדל"ן בארה"ב אך חשוב לדעת שקיים מס פדרלי על כל מי שמשקיע בנדל"ן בארה"ב. בנוסף למס הפדרלי ישנן מדינות שקיים בהם גם – State Tax כך שבסוף השנה מחזיק הנדל"ן יצטרך לשלם גם מס פדרלי וגם מס מדינתי. במדינות כמו וושינגטון, טקסס, נאבדה ועוד לא קיים State Tax. כמו כן קיים גם  City Tax שהוא אמנם בשיעור לא גבוה אך נאכף ע"י הרשויות המקומיות.

 

השקעות נדל"ן בארה"ב

לסיכום

רגע לפני שמכניסים את "הראש" למקום שאיננו בקיאים שכרוך בסיכון כלכלי, לא מתבלבלים ומתחילים ללמוד את הנושא לאורכו ולרוחבו ובנוסף לוקחים איש מקצועי – יועץ נדל"ן שידריך וילווה כדי לנסות לצמצם כמה שאפשר טעויות.

השקעות נדל"ן בארה"ב

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

שנת מס

השאלה מה היא שנת המס הנוכחית חוזרת על עצמה לעיתים קרובות ומשותפת לשכירים, עצמאיים, בעלי עסקים, נציגים חברות וארגונים פרטיים

קרא עוד »
החזר מס שלילי

מה זה החזר מס שלילי? מענק בגובה 4,000 ש"ח הניתן לעובדים שהכנסתם נמוכה (שכירים ועצמאים) לאחר שהגישו בקשה ועמדו בתנאי

קרא עוד »
חברת החזרי מס

לישראלים רבים יש זכאות להחזר מס, כל אחד ואחת מסיבותיו שלו. הנה כמה דוגמאות לאנשים שיכולים להיות זכאים להחזרי מס

קרא עוד »
×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה