- Taxes-Refund -

בדיקת החזר מס לפי תעודת זהות

שירות חדש שיצמצם למינימום ההכרחי את מספר הפעולות שאתם כלקוחות נדרשים לעשות כדי לקבל החזר מס והגדיל את התמורה שתקבלו עבור התשלום לחברת החזר המס המבצעת עבורכם את הבדיקה. באמצעות חתימה על ייפוי כוח אתם מאפשרים לנציג החברה בעזרת מספר תעודת זהות בלבד לפנות לכל מעסיק לשעבר , למס הכנסה, חברות הביטוח והפנסיה. כל זאת כדי לבדוק עבורכם כל קצה חוט שיכול להגדיל עבורכם את החזר מס ללא מסמכים הבירוקרטיה בכלל. כל ההליך הוא הליך דיגיטלי שבו מערכת מקוונת של החברת החזרי המס מתחברת לרשויות המס ללא צורך במסמכים רק במספר תעודת זהות מצד הלקוח.

למה צריך צילום צ'ק מבוטל אם הבדיקה מתבצעת לפי תעודת זהות?

חברות אמינות שעושות חקירת החזר מס מלאה עבור כל לקוח ולקוח, מתעקשות שלא לגעת בכסף כך שיעבור ישירות ממס הכנסה לחשבון הבנק של הלקוח ורק לאחר מכן הלקוח יעביר את התשלום.

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

בדקו זכאות ב- 30 שניות ⭣

לשם כך הן דורשות צילום צ'ק מבוטל של בעל החשבון (עם פרטי החשבון אליו ברצונכם לקבל את הכסף) או אישור ניהול חשבון שיאפשר לבצע את ההעברה.

למה אי אפשר לשלם מראש על הבדיקה וליהנות מהתוצאות?

  1. כדי שבמידה ולא נמצאתם זכאים לקבלת החזר לא תשלמו על הבדיקה.
  2. קיימות מאות מערכות אוטומטיות שבוחנות רק את ההפרש בין חבות המס השנתית למה ששילמתם בפועל ומגישות את הבקשות עבור תשלום מראש. ברור לכל שהרווחים של מערכות אלו נובעים ממספר הלקוחות שבודקים דרכן בצורה שטחית מה שהופך במידה מסוימת את הלקוח למוצר.
  3. כאשר מתגמלים את נותן השירות על בסיס תוצאה, האינטרס שלו ושלכם זהים: לבדוק פינה ותסריט אפשרי כדי למקסם את גובה ההחזר שתקבלו.

מה ההבדל בין בדיקת החזר בעזרת תעודת זהות לבדיקה עם מסמכים בלבד?

אחת החברות המומלצות מולן אנו עובדים בודקת כל בקשה תחת 84 פרמטרים המבטיחים קבלת החזר מקסימלי. בדיקות אוטומציה בעזרת תעודת זהות מבררות את המידע השטחי באופן מהיר יותר ואוטומטי – מכניסות ת"ז, שם וטלפון למערכת דיגיטלית ומבררת עבורכם בזמן יותר קצר האם אתם זכאים להחזר מס או לא. חשוב להבין שכדי לדעת כמה החזר מס תקבלו אתם תצטרכו לענות לפני על מספר שאלות הבודקות את גובה ההחזר: אם השכר שלכם לא היה אחיד לאורך השנה, אם עברתם מקום עבודה, אם המצב המשפחתי שלכם השתנה (חתונה, ילדים), אם אשפזתם או טיפלתם בקרוב משפחה במהלך השנה, אם עבדתם בתור עצמאי או גם וגם.

בדיקת החזר מס לפי תעודת זהות

בשונה מבדיקה בעזרת מסמכים שבו תצטרכו להביא טפסים לאחר המענה על השאלות מכל מקומות העבודה שעבדתם, מביטוח לאומי, מס הכנסה ורשויות המס השונות בבדיקה מקוונת אתם צריכים רק ת"ז שם וטלפון.

מה גובה החזר המס הממוצע לכל אזרח?

ההחזר הממוצע לאזרח ממוצע עם שכר ממוצע עומד על 8,000 ש"ח ועם זאת חשוב לומר שלא חסרות דוגמאות בהן לקוחות קיבלו נקודות זיכוי שלא חשבו שמגיעות להם והחזירו עשרות אלפי שקלים עבור 6 השנים האחרונות. אדם שאשפז את אביו בבית חולים לא ידע שמגיעה לו נקודת זיכוי על זה ולמה שידע?

תקנות מס הכנסה לא כתובות בעברית מדוברת וכתוצאה מיליוני ישראלים לא מודעים לכך שמגיע להם זיכוי.

עבור כמה שנים רטרואקטיבית ניתן לבצע בדיקת מס?

עבור 6 שנים החל מסוף שנת המס האחרונה.

לדוגמה: בבדיקת מס שנשלחה השנה (2023) תוכלו לבדוק עד 2017 כולל.

שאלות ותשובות נפוצות

כן, החזר מס לפי תעודת זהות זהו הליך מקוון שמוריד את הצורך באיסוף מסמכים מרשויות המס.

כן, החזר מס שמתבצע על ידי תעודת זהות הוא תהליך דיגיטלי כאשר חברת החזרי המס מכניסה את תעודת הזהות שלכם למערכת דיגיטלית שמוציאה את כל הנתונים הפיננסים שלכם ממוסדות המס בישראל מבלי להביא מסמכים. שיטה חדשה זו מקצרת את ההליך הבירוקרטי של החזר המס בכמה שבועות.

 

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

שנת מס

השאלה מה היא שנת המס הנוכחית חוזרת על עצמה לעיתים קרובות ומשותפת לשכירים, עצמאיים, בעלי עסקים, נציגים חברות וארגונים פרטיים

קרא עוד »
החזר מס שלילי

מה זה החזר מס שלילי? מענק בגובה 4,000 ש"ח הניתן לעובדים שהכנסתם נמוכה (שכירים ועצמאים) לאחר שהגישו בקשה ועמדו בתנאי

קרא עוד »
חברת החזרי מס

לישראלים רבים יש זכאות להחזר מס, כל אחד ואחת מסיבותיו שלו. הנה כמה דוגמאות לאנשים שיכולים להיות זכאים להחזרי מס

קרא עוד »
×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה