- Taxes-Refund -

החזר מס – כמה שנים אחורה?

מגיעים לכם החזרי מס מלפני כמה שנים? לא הגשתם את הבקשה בזמן והייתם בטוחים עד לא מזמן שעכשיו כבר איבדתם את הזכויות שלכם? אם כך, כדאי שתדעו שזה בכלל לא מדויק. ניתן להגיש בקשה להחזרי מס עד שש שנים אחורה, כיום למי שמעוניין לבצע החזר מס הוא צריך להגיש בקשה בין השנים 2018-2024.

זה אומר שאם אישה ילדה ולמעשה הייתה זכאים למספר נקודות זיכוי כבר משנת הלידה אך בפועל היא לא קיבלה אותן – עדיין אין לה סיבה להתייאש. עד שהילד יהיה בן שש אותה אישה עדיין תוכל להגיש בקשה להחזר מס כמה שנים אחורה והאמת היא, שזה מאוד משתלם. במקרים כאלה גם תקבלו את החזרי המס בבת אחת על כל הזמן שחלף רטרואקטיבית כך שאין ספק שזה יכול להיות נוח במיוחד.

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

בדקו זכאות ב- 30 שניות ⭣

אם זה נשמע לכם מוכר ואם גם אתם משלמים מיסים גבוהים, כדאי שתדעו שאולי בכל זאת מגיעות לכם אי אילו הקלות. בנושא הזה חשוב להבין שיש הבדל בדרך כלל בין אנשים שעובדים בתור עצמאים ובין אנשים שעובדים כשכירים, שכן השכירים לרוב לא מתעמקים בנושאים הללו. הם רגילים לקבל את תלוש המשכורת שלהם בכל עשירי לחודש והדבר היחיד שעליו הם מסתכלים זה על הסכום נטו שהעובר לחשבון שלהם.

ההתנהלות הזאת היא לא התנהלות כלכלית חכמה, כי זה בדיוק מה שמוביל לכך שלא תמיד נדאג למימוש הזכויות שלנו. לעומת זאת, עצמאים הרבה יותר מבינים בתחום הזה ומשתדלים לבדוק את הדברים, פשוט כי אין להם ברירה אחרת. מה שכן משותף לכולם, זה שבהחלט יש מקרים שבהם נהיה זכאים להחזרי מס, והאמת היא, שיכולות להיות לכך סיבות רבות ומגוונות.

החזר מס – כמה שנים אחורה

"החזרי מס הם כסף שממתין לעובדים, אשר במהלך שנת המס שילמו מס הכנסה בסכום שעלה על הנדרש."

מהן הסיבות הכי נפוצות שבגללן אזרחים בישראל זכאים להחזר מס?

עוד לפני שנדבר על השאלה איך מגישים בקשה להחזרי מס וכמה שנים אחורה ניתן לעשות זאת, עלינו לנסות ולהבין מתי יש סיכוי שנהיה זכאים להחזרים כאלה. כך נגלה שבפועל לא חסרות סיבות להקלות שונות ולהחזרי מס שנוכל להיות זכאים להם, כמו לדוגמא החזר מס בגין:

  • לידה
  • חופשת לידה
  • גמלאים
  • גיל הזהב
  • תואר ראשון, שני או סטודנטים
  • רווחי הון והפסדים בבורסה
  • מילואים

ואפילו החזרי מס שמגיעים לנו כי בחרנו לנו רכב היברידי שהרבה פחות מזיק לסביבה! אומנם זה נכון שהרבה פעמים כאשר מדברים על נקודת זיכוי אחת לא מדברים על סכום משמעותי מאוד, אך אם ניקח את הסכום הזה ונכפיל אותו בחודשי השנה, הרי שהוא כבר כן יגיע לסכומים לא מבוטלים בכלל.

למעשה, אפילו אם אחרי בדיקה מעמיקה בנושא הזה תגיעו למסקנה שמגיעים לכם אלפיים או שלושת אלפים שקלים של החזרי מס, מדוע שלא תדרשו אותם? זה נכון שהסכום הזה לא ישנה את חייכם אך הוא כן יקל עליהם ולכן אין סיבה לוותר על כך.

איך מתמודדים עם המורכבות של הגשת הבקשה?

רוב האנשים שמתחילים להבין שאולי מגיעים להם החזרי מס תוהים מה עליהם לעשות. לא תמיד קל להתמודד עם נושאי הבירוקרטיה השונים ויש מקרים שבהם נזדקק לעזרה, כי למי יש זמן וסבלנות בכלל לקרוא את כל המידע בנושא הזה?

לכן, אם גם אתם מרגישים כך כדאי שתדעו שאתם לבד והחדשות הטובות הן שיש הרבה מאוד אנשי מקצוע שיוכלו לעזור לכם. משמעות הדברים היא שאפילו אם יהיה עליכם לפעול, למלא טפסים ולהגיש כל מיני בקשות, עדיין אין סיבה לחשוש מתהליך מורכב מידי.

במקום זה אנחנו מציעים לכם לפנות אל המומחים בתחום, להסביר להם במה דברים אמורים ובהתאם לסיוע שלהם לבצע את הגשת הבקשה להחזרי מס. החזרי מס כמה שנים אחורה זה משהו שלא כדאי לוותר עליו ואנחנו ממליצים לכם להתייעץ עם המומחים בנושא עוד היום.

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

שנת מס

השאלה מה היא שנת המס הנוכחית חוזרת על עצמה לעיתים קרובות ומשותפת לשכירים, עצמאיים, בעלי עסקים, נציגים חברות וארגונים פרטיים

קרא עוד »
החזר מס שלילי

מה זה החזר מס שלילי? מענק בגובה 4,000 ש"ח הניתן לעובדים שהכנסתם נמוכה (שכירים ועצמאים) לאחר שהגישו בקשה ועמדו בתנאי

קרא עוד »
חברת החזרי מס

לישראלים רבים יש זכאות להחזר מס, כל אחד ואחת מסיבותיו שלו. הנה כמה דוגמאות לאנשים שיכולים להיות זכאים להחזרי מס

קרא עוד »
×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה