- Taxes-Refund -

האם ניתן לקבל משכנתא בהליך פשיטת רגל?

הליך פשיטת רגל הוא לא הליך נעים והרבה אנשים רואים בו סוף להתפתחותם הכלכלית. למרות זאת, חשוב לדעת כי הליך פשיטת רגל הוא לא סוף העולם וניתן לקחת משכנתא גם לאחר פשיטת רגל. כאן בכתבה נסקור את הדרך לקבלת משכנתא לאחר פשיטת רגל, כי זה אפשרי בהרבה מקרים. מוזמנים להכיר את הנושא מקרוב.

 

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

בדקו זכאות ב- 30 שניות ⭣

איך פשיטת רגל משפיעה על לקיחת משכנתא?

פשיטת רגל מכריזה על האדם שהוא לא יכול לעמוד בהתחייבויותיו ולכן הוא חדל פירעון. כל חובותיו בטלים והוא פטור מלשלמם עקב אי יכולת שלו להחזיר אותם. מדובר בהליך מורכב הכרוך בסאגה משפטית לא קטנה.  כשהבנק מקבל בקשה למשכנתא, הוא בודק את גובה הציון שמגיש המשכנתא קיבל מבחינת דירוג האשראי שלו.

ככל שהציון יהיה גבוה יותר, יהיה ללווה קל יותר לקבל משכנתא בעלת תנאים טובים יותר. יחד עם זאת, פשיטת רגל מורידה באופן דרסטי את דירוג האשראטי וקשה לקבל משכנתא עם דירוג אשראי נמוך כל כך. מסיבה זו משכנתא בהליך פשיטת רגל היא מורכבת יותר.

משכנתא

 

איזו משכנתא ניתן לקחת לאחר תהליך פשיטת רגל?

גם לאחר פשיטת רגל חשוב לדעת כי ניתן לקבל משכנתא. אמנם הבנק לא ישוש לתת משכנתא. אך המשכנתא שתתאפשר תהיה משכנתא חוץ בנקאית. משכנתא חוץ בנקאית נלקחת מגוף פיננסי חוץ בנקאי. חברות חוץ בנקאיות ידועות כמציעות ריביות גבוהות למשכנתאות שלהן.

מסיבה זו הפנייה אליהן תיעשה אך ורק בלית ברירה. כשמגיעים למצב של פשיטת רגל, מנסים לפנות לבנק אך במרבית המקרים הבנקים יסרבו. כדי שבנק יאשר משכנתא ללווה שפשט את הרגל, הלווה צריך להוכיח התנהלות כלכלית נכונה ומדובר בתהליך שיכול לארוך מספר שנים.

 

בהמשך ממחזרים את המשכנתא למשכנתא רגילה

במקרה של פשיטת רגל פונים דווקא לחברות חוץ בנקאיות לקבלת הלוואה, אך מתוך מחשבה למחזר את המשכנתא למשכנתא בנאית רגילה ברגע שניתן. מיותר לציין שכל התהליך חייב להיות מלווה ביועץ משכנתא מומחה המתמחה בתחום משכנתאות למסורבים ולמוגבלים. יועץ מומחה יידע לכוון אתכם בדרך הנכונה המותאמת לצרכים האישיים שלכם.

 

האם משכנתא חוץ בנקאית היא חוקית?

אין שום בעיה חוקית בלקיחת הלוואה חוץ בנקאית. כמובן שכדאי שתבדקו שהחברה אליה אתם פונים היא חברה אמינה ושלא מדובר בשוק אפור או מאפיות למיניהן. כשאתם פונים לחברה חוץ בנקאית אתם לוקחים בחשבון שאתם הולכים לשלם מחיר יקר יותר ממשכנתא בנקאית רגילה ולכן מעורבות של יועץ משכנתאות מומחה בתיק היא חיונית.

יועץ מומחה ידע לכוון אתכם לחברה הזולה מבין החברות הקיימות ולכוון אתכם בדרך הנכונה לכם ולהתאים את המשכנתא לנתונים הספציפיים שלכם. אל תוותרו על ייעוץ משכנתא מקצועי. אמנם ייעוץ עולה כסף, אך הוא מחזיר את ההשקעה בו פי מאות אחוזים.

פְּשִׁיטַת רֶגֶל

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה