- Taxes-Refund -

החזרי מס: נקודות חשובות, אופן הבחינה ותנאי המינימום

שכירים ועצמאיים יכולים לבצע בדיקת זכאות עבור קבלת החזרים על תשלומי מיסים. עם זאת, עליהם להביא בחשבון מספר נקודות חשובות ולהכיר את אופן הבחינה מבחינת תנאי הסף. אז איך עושים את זה ומאיפה מתחילים? הנה המדריך המלא

השוואה בין סוגים שונים של שירותי מיסוי מדגישה את היתרונות של הגשת בקשה מסודרת לטובת קבלת החזרים. ברוב המקרים, מדובר על החזרים שאותם ניתן לקבל בגין תשלומי מס גבוהים מדי. אם המדינה לא ביצעה את החישוב נכון או שהיו טעויות בהצהרה על ההכנסות לעומת ההוצאות, יכול להיות ששכירים ועצמאיים יוכלו להשיג החזר בשווי מאות אלפי שקלים.

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

בדקו זכאות ב- 30 שניות ⭣

 

כך תדעו האם מגיע לכם החזר

החדשות הטובות הן שבדיקה לגבי החזרי מס בכלל לא עולה כסף. אפשרות אחת היא לבצע אותה בצורה עצמאית, באמצעות אתרי האינטרנט וישירות מול רשות המיסים. מנגד, אפשרות אחרת היא לפנות אל בעלי מקצוע – שרק גובים שכר טרחה מתוך ההחזרים שמגיעים אלינו. לכן הדבר החשוב הוא לא להתעכב ולפעול מוקדם על מנת להבטיח שהאפשרות לקבל החזר עדיין תישאר בתוקף.

החזרי מס

 

מהם תנאי הסף לקבלת ההחזר?

תנאי המינימום הקבועים בחוק משתנים בין שכירים ועצמאיים. כך למשל שכירים יכולים להגיש בקשות כדי לקבל החזר בגין תיאומי מס בשנים קודמות, בעוד עצמאיים לרוב יוזמים את הפניה אל רשות המיסים כדי לתקן דיווחים על הצהרות לעומת הכנסות. בכל אחד מהמקרים האלה, הנקודה החשובה היא להתאים את אופן וביסוס הבקשה אל הוראות ותקנות החוק.

 

איך במשרד המיסים בוחנים את הבקשה?

מרגע הגשת הבקשה כבר אי אפשר לחזור אחורה. המשמעות היא שאם למשל ברשויות המס בוחנים את הבקשה ומגלים שהנישום דווקא חייב מיסים ולא זכאי להחזר, לא ניתן יהיה לערער על כך. מהבחינה הזו, היכרות עם האופן שבו בוחנים במשרד המיסים כל בקשה וכל מקרה לגופו היא חלק בלתי נפרד ממערכת השיקולים.

 

הגדלת הסיכוי לקבל החזרים

הדרך להגדיל את הסיכוי לעמוד בתנאי הסף ולקבל את ההחזר מרשויות המס השונות היא לפנות אל בעלי מקצוע. נכון שצריך לשלם שכר טרחה לאותם בעלי מקצוע, אבל מנגד זה גם  מבטיח טיפול מלא ויסודי בבקשה. כאשר בעלי מקצוע מעורבים בתהליך, זה אומר שיש לנישום למי לפנות בכל מקרה של דילמה או התלבטות. יתרה על כך, בעלי המקצוע מאפשרים ליהנות מהיתרונות של התהליך גם בטווח הארוך.

 

תוך כמה זמן מקבלים את ההחזרים?

שווה להתאמץ כדי לקבל החזרים כי הם מגלמים בתוכם תשלומי ריבית והצמדה. אמנם בחלק מהמקרים לוקח זמן עד שרואים תוצאות ואת ההחזר בחשבון הבנק, אבל כל עיכוב כזה מחייב את רשויות המס לשלם יחסית ביוקר. גם מהבחינה הזו, שכירים ועצמאיים נהנים מגיבוי חוקי מלא.

שירותי מיסוי

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה