טופס 135, או בשמו הרשמי טופס בקשה להחזר מס, מאפשר לאנשים שאינם בעלי עסק ושלא ממלאים דו"ח שנתי על הכנסותיהם, לקבל החזר מס. כל עובד שהכנסתו נמוכה מ- 643 אלף ₪ אינו מחויב בהגשת דו"ח שנתי.
עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!
המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!
חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות]
ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!
בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣
בדקו זכאות ב- 30 שניות ⭣
מתי נצטרך את טופס 135?
יש למלא את הטופס במידה ואתם סבורים כי שילמתם סכום מס גבוה יותר מכמה שהייתם אמורים לשלם לפי ההכנסה שלכם. לדוגמה, אם עבדתם אצל מעסיק רק במשך חלק משנת המס, אם עברתם שינויים כלשהם במצב המשפחתי במהלך השנה או אם עבדתם אצל יותר ממעסיק אחד – ייתכן שאתם זכאים לקבלת החזר מס. במקרים כאלו יש סיכוי שנלקחו מכם שיעורי מס גבוהים מדי או שאתם זכאים לנקודות זיכוי בשל גורמים שונים.
אם אתם רוצים לבחון האם אתם אכן זכאים להחזר, תוכלו להשתמש בסימולטור של אתר רשות המיסים. הוא לא מחייב להזדהות עם הפרטים שלכם, ותוכלו למלא בו את שיעורי ההכנסה שלכם במשך השנה ולהבין מה מצבכם ביחס לשיעור המס שנלקח מכם.
אילו פרטים יש למלא בטופס 135?
יש למלא בטופס 135 את הפרטים הבאים:
- הפרטים האישיים שלכם ושל בן / בת הזוג שלכם.
- פרטי חשבון הבנק אליו אתם מעוניינים לקבל את החזר המס, במידה ותמצאו זכאים לו + אסמכתא על פרטי החשבון (צילום צ'ק או אישור מהבנק).
- ההכנסות שלכם לפי קטגוריות שונות, כמו תקבולים מביטוח לאומי, הכנסה שאינה ממשכורת, קצבאות, רווחי הון וכו'.
- נקודות זיכוי וזיכויים אישים – כל הטבת מס שמגיעה לכם.
- יש לצרף טופס 106 או כל טופס רלוונטי אשר שמעיד על ההכנסות שלכם.
מידע נוסף
לפני הגשת טופס 135, חשוב לבחון את כל הטבות המס שאתם עשויים להיות זכאים להם. מדובר בטופס מורכב יחסית של רשויות המס, כך שם אתם מוצאים את עצמכם מסתבכים או מתקשים במילוי שלו – מומלץ לפנות לרואה חשבון או עורך דין מיסים. איש מקצוע כזה יוכל לסייע לכם למלא את הטופס כמו שצריך ולוודא שאכן תקבלו את הסכומים שמגיעים לכם.