- מרכז החזרי המס הגדול בישראל -

טופס בקשה לרישום ייפוי כוח במס הכנסה

אם נמאס לכם להתעסק בענייני הביורוקרטיה והמיסים, ואתם מעוניינים להיעזר באיש מקצוע בתחום – אתם צריכים למלא טופס בקשה לרישום ייפוי כוח במס הכנסה. במאמר הבא נסביר מתי תצטרכו את הטופס ומה עליכם למלא בו. להורדת הטופס לחצו כאן

מתי נצטרך את הטופס?

יש להגיש את הטופס לרשות המיסים על מנת להעניק למייצג שאתם רוצים לשכור את שירותיו את ייפוי הכוח. זה יכול להיות עורך דין, רואה חשבון או יועץ מס. ישנם מייצגים בעלי גישה למערכת של רשות המיסים, כך שבמקרה כזה אין צורך בהגשת הטופס, והמייצג יכול לסדר את ייפוי הכוח דרך המערכת.

הודעה חשובה – שימו לב!
רוצים לקבל החזר מס בגובה אלפי שקלים מקופת המדינה?

מלאו טופס עכשיו!

החזר מס לשכירים - מחשבון אונליין >>>
דקות
שניות

 

מדוע יש צורך בהיעזרות באיש מקצוע?

  1. זה יכול לחסוך לכם כסף. אם איש המקצוע מוצא אפילו ניכוי אחד או זיכוי מס אחד שאולי החמצתם, זה יכול בקלות לחרוג מהעמלה שהוא גובה עבור הכנסת הטפסים והדוחות השנתיים שלכם.
  2. זה חוסך לכם זמן. הזמן שלכם שווה כסף. כמה שווה לכם להחזיר את הזמן הזה?
  3. אנשי מקצוע בתחום המס יכולים לענות על שאלותיכם ולפתור בעיות. סביר מאוד שיהיו לכם שאלות לגבי המסים שלכם. אם תנסו להתקשר לרשות המיסים, כנראה שתבלו בהמתנה במשך שעות. אנשי מקצוע יכולים לענות על רוב השאלות באופן מיידי.
  4. אתם זוכים בשקט נפשי. עצם הידיעה שאיש מקצוע מטפל במיסים שלכם מפחיתה את הלחץ.
  5. טעויות עלולות להיות יקרות מאוד, במונחים של ניכויים שהוחמצו או איחור בהגשת דוח שנתי. אנשי מקצוע בתחום המס יכולים לסייע במניעת שגיאות ולהבטיח שתקבלו את ההחזרים שמגיעים לכם.
  6. מומחי מס יכולים לייעץ לכם עכשיו ובכל ימות השנה לגבי האסטרטגיות הטובות ביותר לקבלת החלטות חכמות לחיסכון במס.

 

אילו פרטים יש למלא בטופס?

יש למלא בטופס את הפרטים הבאים:

  • הפרטים האישיים שלכם: שם מלא, כתובת מגורים.
  • פרטי המייצג, סוג המייצג ומספר הזהות / התאגיד שלו.
  • מספר תיק הניכויים שלכם.

 

לאחר הגשת הטופס, הוא יתקבל ליחידה הייעודית ברשות המיסים, ייבדק על ידי המערכת ויאושר.

שתף את המאמר עם חברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס