- Taxes-Refund -

אתר הר הביטוח

עולם הביטוחים נראה לרבים בציבור הישראלי כבלתי מוכר ומעורפל. כולנו מקבלים בכל כמה זמן שיחות טלפון בהן חברות הביטוח שלנו מציעות ביטוחים חדשים במחירים משתלמים כביכול, תוך שהן מערימות עלינו מידע רב במשך זמן מה.

אזרחים רבים אפילו לא יודעים באיזה מצב ביטוחי הם נמצאים, עד שמגיע יום אחד בו הם מבינים שהם משלמים סכומים לא מבוטלים על ביטוחים כפולים וכיסויים לא רלוונטיים עבורם. לשם כך, שווה מאוד להכיר את אתר הר הביטוח.

בדיקת הר הביטוח - אנו מתחייבים להוזיל את תשלומי הביטוח בעד 50%
מלאו את הטופס הבא והתחילו לחסוך בתשלומי הביטוח >>>

רוצים לבדוק אם יש אפשרות להוזלה?
או מלאו את הטופס הבא

 

שגר ושכח- מנת חלקם של הישראלים

במציאות המשתנה במדינת ישראל, ובעיקר על רקע יוקר המחייה, רבים מהישראלים פשוט יוצאים מנקודת הנחה שנגזר עליהם לשלם הון תועפות על כל דבר. הרי אם אני משלם כל כך הרבה בסופר מרקט, על המסגרות של הילדים או על החשבונות השוטפים- אז מה זה כמה עשרות ואולי מאות שקלים בחודש עבור ביטוח- דבר כל כך חשוב? אז זהו, שזה מאוד משנה.

חברות הביטוח לא יתקשרו כדי לעשות לכם סדר בכאוס הביטוחי שלכם, אלא רק יציעו לכם מסלולים נוספים, שלא כולם נוגעים לכם כלל. לכן, נוסד הרעיון של אתר הר הביטוח.

 

מהו אתר הר הביטוח?

לפני שנים ספורות, נלקחה החלטה מטעם רשות ההון הכפופה ישירות למשרד האוצר, להקים ממשק תקשורת שמטרתו לסייע לאזרחים ואזרחיות רבים במדינה המשלמים בלא ידיעתם על ביטוחים כפולים או לא רלוונטיים- ממשק הנקרא "הר הביטוח".

כאשר אנו מביאים בחשבון גם את היעדר החינוך הפיננסי המתאים החשוב כל כך לילדינו, הגדלים להיות אנשים המקבלים בהכנעה תשלומי מיסים, הוצאות מחייה ותשלומים נוספים, אין כל סיבה לשלם כפול ואף יותר על ביטוחים מיותרים. לשם כך נועד הר הביטוח. ממשק זה שואף לצמצם את הפערים בין האזרח הפשוט לגופים הפיננסיים החזקים בשוק, כמו חברות המציעות קרנות וקופות פנסיה, הבנקים וכמובן חברות הביטוח.

 

המטרה- מתן כוח לצרכן

כאמור, הר הביטוח הפך לשובר שוויון עבור אזרחים רבים. בעידן בו אנו חיים המרחב הדיגיטלי משחק תפקיד משמעותי ביותר, ולכן אתר הר הביטוח מציע בדיקה קצרה ומקוונת, ללא המתנה לנציג, באמצעות הזנת מספר פרטים בסיסיים, אתר הר הביטוח מאתר את מאגר המידע הרלוונטי לכל אדם, ומציג את הפרטים המינימליים ההכרחיים עבורו, מבלי להלאות בפרטים לא נחוצים.

למשל, מספר פוליסת הביטוח, המחיר שלה (או הפרמיה) ומועד פקיעת התוקף שלה. אתר הר הביטוח מציע גם קישורים לאתרים בהם ניתן להשוות בקלות את מחירי הביטוחים בחברות השונות, מה שמעניק כוח לא מבוטל לצרכן, שעד עתה נאלץ להסתמך על נציגי השירות של החברה בה הוא מבוטח, להם אינטרס ברור לשמר את הלקוח.

אתר הר הביטוח מסייע באיתור של כל הביטוחים הקיימים לכל אדם, לרבות ביטוח בריאות, ביטוח חיים, ביטוח סיעודי, ביטוח דירה, ביטוח אובדן כושר עבודה וכן הלאה.

 

המשמעות- הגדלת התחרות בשוק הביטוחים

מעבר לעובדה שאתר הר הביטוח מסייע לכל אינדיבידואל השואף לעשות סדר בביטוחים שלו, המשמעות היא כמובן רחבה יותר.

על ידי הנגשת המידע הפיננסי הנדרש לצד הממשק לאתרי השוואת הביטוח, מגיע הלקוח עם מידע רב לחברת הביטוח וכעת ביכולתו לייעל את התקשורת עימה לצורך שיפור תנאיו, כמו למשל להחליף פוליסה אחת באחרת המשתלמת יותר, להוריד עמלות או דמי ניהול וכמובן גם להחליט על בחירה בחברה אחרת וביטול הביטוח בכלל. ככל שהלקוח חכם יותר, התחרות בשוק הביטוח הופכת למאוזנת ובריאה, והמרוויח הגדול הוא האזרח הקטן.

 

ניהול סיכונים

חשוב להבין שהר הביטוח הוא הצעד הראשון בדרך לשיפור התנאים הביטוחים של אדם, כחלק מתהליך ארוך שחייב להיות מתוכנן ומחושב בקפידה. רובם המוחלט של הביטוחים מופעלים ברגעים אליהם איש אינו מקווה להגיע, אך הם עשויים להיות קריטיים במיוחד ברגעים קשים בחיים ומשפיעים על חייהם לא רק של המבוטחים אלא בעיקר של קרוביהם. לכן יש לבצע ניהול סיכונים מחושב ולהימנע מפזיזות וטעויות.

יש לבחון אפשרויות של כפל ביטוחי אך לא למהר ולבטל את הביטוחים באשר הם, מבלי להבין מה האלטרנטיבה ומה רלוונטי יותר או פחות לאותו אדם. לכן, כאשר מבצעים איתור ביטוחים באתר הר הביטוח, חשוב לנהל את הסיכונים, כאשר מדרגים את הביטוח החשוב ביותר עבור המבוטח ומשפחתו ועד השולי ביותר, בהתאם לסיטואציה בה אותו מבוטח נמצא.

 

פנייה לאנשי מקצוע- מומלץ ביותר

בשל העובדה שמדובר בעניינים בעלי משקל עצום והשלכות לא מבוטלות על חיי המבוטח ומשפחתו, מומלץ ורצוי להיעזר במהלך איתור הביטוחים, ולאחר מכן אם הוחלט על שינוי בהם, באנשי מקצוע מנוסים הבקיאים בעולם הביטוחים.

דרכם ניתן למצות את כלל המידע שעשוי לעמוד לרשותכם דרך אתר הר הביטוח, ולאחר הבנת מכלול הביטוחים שלכם, לייעץ אודות הצעדים האפשריים בהמשך הדרך אל מול חברת הביטוח. כך תוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה והמושכלת ביותר מאנשים בעלי ניסיון.

 

היכרות עם מושגים זרים לחלוטין

אחד היתרונות הבולטים באתר הר הביטוח הוא שביכולתו לשפוך אור על אותו נושא עמום שהוא עולם הביטוחים. רבים אשר סוגרים או מחדשים פוליסות המוצעות להם כבדרך אגב אינם בקיאים כלל במושגים רבים שעשויים להתברר כחשובים ביותר בהמשך הדרך.

הכרת המושגים הללו יכולים ברוב המוחלט של המקרים להיות משמעותיים במסגרת החזר כספי המגיע לכם על פי חוק, החזר שאיש לא יתבע עבורכם אם לא תעשו את הבדיקות הנדרשות, אותן ניתן לבצע בקלות באמצעות אתר הר הביטוח.

 

כלי משמעותי ביותר

לסיכומו של עניין, אין חולק על כך שאתר הר הביטוח מעניק ידע חשוב לכל מבוטח באשר הוא, ומסייע לו לקבל תמונה ברורה של כלל הביטוחים בהם הוא מבוטח. מידע חשוב זה לצד האפשרות לבצע השוואות בין חברות הביטוח השונות, הוא נקודת מפנה בשוק הביטוחים ומאפשר ללקוח לדעת יותר ואף לקבל החזרים כספיים שמגיעים לו כחוק.

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

בחירת ביטוח מתאים

במסגרת התנהלות פיננסית נכונה, בחירה מתאימה של ביטוחים היא פעולה חשובה במיוחד. בכל חודש, אנחנו מוצאים סכום כסף לא מבוטל

קרא עוד »
×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה