- Taxes-Refund -

האם אתם משלמים מיסים על צפייה בערוצי הטלוויזיה שלכם

ניתן לצפות כיום בערוצי הטלוויזיה דרך מספר אפשרויות שונות. באמצעות עידן פלוס ניתן לצפות בחבילת הערוצים הבסיסית ביותר באופן חינמי לחלוטין. ניתן לרכוש חבילות ערוצי טלוויזיה, הן דרך הכבלים כמו באמצעות חברות הוט והן דרך הלוויין כמו חברת יס. ערוצי הטלוויזיה המסחריים  ממומנים על ידי הפרסומות שמופיעות במהלך השידורים והם מרכיב חינמי בכל חבילות הטלוויזיה השונות. על מיסים וטלוויזיה במאמר זה.

 

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

בדקו זכאות ב- 30 שניות ⭣

סוגי חבילות וערוצים

מלבד רכישת חבילת טלוויזיה בכבלים או בלוויין ניתן לרכוש גם חבילות טלוויזיה הפועלות דרך האינטרנט. חברות הסלולר סלקום ופרטנר מציעות ערוצי טלוויזיה סטנדרטיים ואילו נטפליקס, דיסני פלוס ואחרות שירותי תוכן ללא הערוצים הרגילים. בכל השירותים הללו אנו משלמים בחשבונית החודשית מע"מ בשיעור של 17 אחוזים. קישור עובד לאתר סרטים טי וי ראו כאן.

 

מחשבון וכסף

אגרת הטלוויזיה ז"ל

בעבר תקציב רשות השידור והערוץ הראשון נעשה על ידי מס ייעודי שנגבה מכל משק בית באמצעות אגרת הטלוויזיה. מס זה בוטל עם הקמת התאגיד החדש אשר מימונו מגיע מתקציב המדינה ומגביית המיסים הכללית על אזרחי ישראל.  כיום צפייה בשידורי הערוץ הראשון והחינוכית אינם בתשלום והם ניתנים בחינם באמצעות ממיר פנימי או חיצוני של עידן פלוס.

 

עידן פלוס בחינם

במידה ואתם צופים בערוצי הטלוויזיה שלכם דרך עידן פלוס  החינמי אז אינכם משלמים כל מס על הצפייה. במידה ואתם משתמשים בכל חבילה בתשלום, הוט, יס, סלקום, פרטנר, אפל, נטפליקס, דיסני וכדומה הרי שתשלמו מס באופן יחסי של 17 אחוז בהתאם למרכיבי החבילה. עידן פלוס בחינם כולל רק את ערוצי הטלוויזיה הישראליים הבסיסיים.

 

צלחת לוויין

עידן פלוס חינמי כולל את הערוץ הראשון והחינוכית הממומנים מתקציב המדינה והערוצים המסחריים, 12 ו-13 הממומנים באמצעות הפרסומות. גם ערוץ הכנסת וערוץ המורשת זמינים בחינם במסגרת חבילת עידן החינמית. ניתן להתקין באופן חד פעמי גם צלחת לוויין פרטית ולצפות במגוון ערוצים מהארץ ומהעולם בחינם לאחר ההתקנה. וללא תשלום מע"מ.

 

מיסוי מע"מ

מס ערך מוסף הינו מס עקיף אשר מוטל על הצריכה בישראל בהתאם לחוק. בישראל ההכנסות ממע"מ הן כשליש מכלל ההכנסות ממסים, לעומת ממוצע של כעשרים אחוזים במדינות האיחוד האירופי. תשלום המס על צפייה בטלוויזיה אינו רק באמצעות המע"מ על חבילות הטלוויזיה אלא גם באמצעות המע"מ על רכישת מכשירי הטלוויזיה בעת הרכישה מלבד באילת ובדיוטי פרי.

 

סיכום מס על טלוויזיה

לסיכום הנושא, מאז ביטול אגרת הטלוויזיה אין מס ישיר על צפייה בטלוויזיה. כפי שציינו, ניתן לצפות בחינם בערוצי הטלוויזיה באמצעות עידן פלוס. תשלום המיסים שמתבצע על צפייה בטלוויזיה הינו לרוב באמצעות גביית המע"מ על חבילות הצפייה השונות בין אם זה באמצעות הכבלים, הלוויין או האינטרנט. התשלום של המס הינו עקיף ודרך הצרכנים אל החברות ולמדינה.

שעון ומטבעות

 

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה