- Taxes-Refund -

קרן השתלמות – המדריך המלא

בין אם אתם מנהלים עסק ומעסיקים עובדים ובין אם אתם בעצמכם העובדים במקום כלשהו, קרן השתלמות זה משהו שאתם לא יכולים להתעלם ממנו. במה דברים אמורים, מהם היתרונות של קרן כזאת ומה חשוב לדעת? כל התשובות במאמר שלפניכם.

{{validName}}
{{step.buttonNext}}
{{error}}

אני מאשר שקראתי את תנאי השימוש והפרטיות
ואני מסכים להם, וכי פרטיי ישמשו לקבלת פניות, הצעות שיווקיות מאיתנו או מצדדים שלישיים, לרבות בנוגע לתוכניות ביטוח או מוצרים פנסיוניים

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

בדקו זכאות ב- 30 שניות ⭣

{{errorTerms}}
מדוע אני שואל?
{{formStep[activeStep].ans}}

מה זו הקרן הזו שכולם מדברים עליה?

כאשר מדברים על קרן השתלמות מדברים למעשה על תכנית חיסכון לשש שנים. מצד אחד העובד מפריש לשם כספים ומצד שני המעביד מפריש כספים, והכול בהתאם לגובה השכר של העובד. חשוב לדעת: העובד הוא זה שיחליט האם להעניק את הקרן הזאת לעובד, שכן קרן זו נחשבת להטבה והיא אינה עניין של חובה. מצד שני, אם קיים הסכם קיבוצי שמחייב את ההפקדה לקרן כזאת, הרי שהמעסיק יהיה חייב לבצע זאת.

 

מהם היתרונות של קרן כזו?

אם כולם מפקידים כספים לקרנות ההשתלמות ואם כולם מכירים את שם הקרנות הללו, צריכה להיות לכך סיבה, וכמובן שיש. למעשה, בבואנו לבחון את הדברים קצת יותר לעומק ולהבין על מה מדובר ולמה הקרנות האלה זוכות להתעניינות גדולה כל כך, אנחנו רואים שיש כאן כמה יתרונות ברורים. היתרון המשמעותי ביותר זו העובדה שהקרנות הללו מעניקות הטבות מס, מה שהופך בסופו של דבר לחיסכון כלכלי מאוד גדול. בנוסף, זו דרך להקים חיסכון, כי במהלך חודשי השנה אנחנו לא שמים לב שהכסף מופרש לשם, וכעבור שש שנים ניתן לפתוח את הקרן וליהנות מכספי החיסכון. לא אחת קורה שכספי הקרן מגיעים בדיוק בזמן, מה שמאפשר לנו לעשות שיפוץ, להחליף את הרכב הישן או לממן טיול משפחתי לחו"ל. לכן ברור מדוע יש משמעות אדירה לפתיחתן של קרנות כאלה וכדאי שגם אתם תעשו זאת. נקודה חשובה שכדאי להיות מודעים לה: אפילו אם אתם עצמאים אתם יכולים לפתוח לכם קרן השתלמות ומאוד לא מומלץ לוותר על הטבת המס המשמעותית הזאת.

 

מתי אפשר למשוך את כספי הקרן?

מצד אחד אנחנו רואים שהחוק קובע בצורה חד משמעית: את הכספים של קרן ההשתלמות אפשר למשוך אחרי שש שנים, והעובד יוכל למעשה למשוך את הכסף לכל מטרה. מצד שני, כפי שמעיד השם, בתחילה הייעוד של הקרן היה השתלמות מסוגים שונים. לכן ניתן לראות שגם אחרי שלוש שנות צבירה בלבד אפשר למשוך את כספי הקרן, כל עוד היא מיועדת להשתלמות מסוג כזה או אחר. חשוב להיות מודעים לכך שבמקרה כזה יש לקבל את האישור של ועדת ההשתלמות של הקרן.

כך או כך, בין אם אתם שכירים, מעסיקים או מנהלים, אין ספק שקרן השתלמות זה לא משהו שכדאי לוותר עליו. חשוב לפתוח קרנות כאלה לעובדים שלכם כי כפי שכבר ראינו, מדובר על הטבה שיכולה להשפיע על החלטת העובד האם הוא יהיה מעוניין לעבוד אצלכם או שהוא יעדיף את המתחרים שלכם.

קרן השתלמות

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה