- Taxes-Refund -

יתרונותיה וחסרונותיה של סוכנות ביטוח לעומת חברת ביטוח

בין אם אתם צריכים לבטח רכב או דירה, תמיד יהיה חשוב לדעת במי אתם אמורים וצריכים להסתייע, מי יספק לכם את הטיפול והשירות האישיים והמדויקים.

אז האם תבחרו בסוכן ביטוח, או שמא תבחרו בחברת ביטוח ישירה?

מיליוני ישראלים זכאים להחזרי מס מהמדינה!

חברת WinTax מציעה בדיקה מהירה [ללא עלות] לבדיקת זכאות להחזר מס אונליין.

הבדיקה בליווי חברה פרטית להחזרי מס בעלת רישיון, אנו מייצגים מורשים מול מס הכנסה.

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

 

האם אתם זכאים להחזרי מס אדירים? גלו ב-30 שניות!

גלו זכאות ב- 30 שניות >>

החזר מס לשכירים - בדקו עכשיו
דקות
שניות

כל הפרטים וההדרכה שאתם צריכים ב-2020:

ביטוחים שונים

אין ספק, חיינו הדינאמיים מצריכים גם סוגי ביטוחים שונים, לרבות ביטוחי דירות וביטוחים לרכב, ביטוחי חיים ומשכנתאות, ביטוח תאונות אישיות ועוד כהנה וכהנה ביטוחים שחשוב להכיר. וכשמדברים על ביטוחים, באותה הנשימה חשוב לדבר על ההבדלים בין חברות ביטוח לסוכנות ביטוחים, על היתרונות והחסרונות המצויים בסוגי השירותים האלו.

 

יכול להיות שאתם משלמים עלויות גבוהות מדי על ביטוחים?

רגע לפני שמדברים על יתרונות וחסרונות של סוכנות ביטוח לעומת חברת ביטוח, בואו נדבר רגע על הכיס שלכם. מכירים את המושג הנקרא הר הביטוח? הר הביטוח הוא למעשה בדיקה, שבאפשרותכם לבצע מהבית, וזאת תשקף בעבורכם את המצב של תיקי הביטוח שלכם. אולי הכי חשוב ולפני הכול, אתם קודם כל צריכים לבדוק את הנושא של תשלומים לחברות הביטוח, לרבות את הנושא של ביטוחים כפולים, עלויות גבוהות של ביטוחים כאלו ואחרים וכו'.

חשוב לדעת, אזרחים רבים במדינת ישראל משלמים עלויות גבוהות מדי על ביטוחים, לפעמים גם משלמים על ביטוחים כפולים (שלא משפים אותם בשיפוי כפול במקרה של הפעלת הביטוח, חלילה). הימנעו מכך, בצעו בדיקת הר הביטוח עוד היום!

 

היתרונות בקבלת שירות מסוכנות ביטוח לעומת חברת הביטוח

ייתכן שאתם צריכים לבטח דירה, אולי רכוש, אולי בכלל רכב נישה מסוים. בין אם כך או כך, אנחנו ממליצים לכם להכיר את היתרון המשמעותי והעיקרי שבשירות של סוכן ביטוח. לעומת חברת ביטוח, סוכנות הביטוח תעשה את כל עבודת המבוטח – בחברת הביטוח עצמה.

במילים אחרות ופשוטות יותר, סוכנות ביטוח תחסוך בעבורכם את כל ההתעסקות עם חברת הביטוח. חלילה במקרה של צרה, אם תצטרכו להפעיל את הביטוח, הסוכנות תטפל עבורכם בכל הבירוקרטיה ובכל מה שצריך.

 

הבירוקרטיה לאחר הפעלת הביטוח: לנסות לחסוך אותה כמה שניתן!

חשוב לזכור, גם לאחר המקרה של הפעלת הביטוח, אתם עדיין תצטרכו לעבור תהליך בירוקרטי מסוים עד לקבלת השיפוי המגיע לכם בפוליסה שלכם. אם אתם פועלים באופן עצמאי אל מול חברת הביטוח, יש סיכוי שהתהליך הבירוקרטי הזה שאנחנו מדברים עליו, יהיה פשוט מסורבל מאוד עבורכם.

לעיתים, העובדה הזו גורמת לאנשים לוותר על השיפויים המגיעים להם בחוק. מדוע? מכיוון שהתהליך עד קבלת השיפוי בהחלט יכול להיות מורכב, מה שגורם לאנשים לוותר מראש על הגשת כתב התביעה אל מול חברת הביטוח.

 

כשיש סוכן ביטוח שמטפל אישית בתיק הביטוח שלכם

ברגע שיש לכם סוכן ביטוח אשר מטפל בכם אישית וישירות, אתם חוסכים לעצמכם את כל התהליך הזה, שגדוש ועמוד בבירוקרטיות לא מעטות. בסופו של דבר, אם אתם מעוניינים בטיפול אישי ובחיסכון של זמן יקר ואנרגיה, אתם למעשה מחפשים אחר השירות של סוכן ביטוח מקצועי.

וגם כאן, חשוב לזכור, הדגש הוא על מקצועי. מאחר שישנם באמת המוני סוכנויות ביטוחים במשק, אתם צריכים לדעת שאתם בוחרים בשירות הנכון והמדויק לכם. תרגישו חופשי לבצע השוואת מחירים בין חברות ביטוח, ככה שתוכלו לבחור הכי נכון ולקבל בדיוק את סוג השירות שאתם מחפשים אחריו. אם אתם מחפשים אחר חברת ביטוח או סוכנות ביטוח, אתם מוזמנים קודם כל להסתייע במידע העיוני והרב שיש בפורטל הנקרא פורטל שקוף.

 

רכב יוקרה

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

×

מיליוני ישראלים זכאים להחזרי מס מהמדינה!

חברת WinTax מציעה בדיקה מהירה לבדיקת זכאות להחזר מס אונליין [ללא עלות]

הבדיקה בליווי חברה פרטית להחזרי מס בעלת רישיון, אנו מייצגים מורשים מול מס הכנסה.

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

רלוונטי אליכם? קבלו את כספכם בחזרה מהמדינה!

התחילו בדיקת זכאות ב-30 שניות!

גלו זכאות ב- 30 שניות >>

החזר מס לשכירים - בדקו עכשיו
דקות
שניות

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה