- Taxes-Refund -

מקומות בהם כדאי להשקיע את הכסף שלכם

אם יש לכם הון עצמי, אחד הדברים הכי גרועים שאפשר לעשות אתו הוא לתת לו לשכב בעו"ש. הוא לא צובר שם ריבית, בטח שלא מייצר לכם כסף נוסף.

מחפשים אחר אפיקי השקעה ב-2021? הכנו עבורכם את כל מה שמומלץ וכדאי לדעת בנושא.

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

בדקו זכאות ב- 30 שניות ⭣

כסף יכול לייצר כסף, גם אם לא מדובר בסכומים מאוד גדולים. בפועל, יהיה תמיד כדאי להשקיע את הכסף, כל עוד עושים זאת חכם ובעזרת סיוע מקצועי. וכשמדברים על סיוע מקצועי, מדברים למשל על בתי השקעות שמסייעים פיננסית. בית השקעות יכול לסייע לכם בהשקעות בקרנות השתלמות, ברכישת עסקים, נדל"ן ועוד. אם אתם מעוניינים לנתב את הכסף שלכם למקומות הנכונים ולהניב רווחים, השורות הבאות בשבילכם. נתחיל עם השקעות בנדל"ן. היכן משקיעים בנדל"ן בימינו? המידע הבא בחסות צוות המומחים של פמילי אופיס – בית השקעות וסיוע פיננסי.

 

שעון

השקעות נדל"ן ומיקומים עם צפי התפתחות

אם אתם מחפשים אחר אזורים בעלי צפי התפתחות גבוה, אתם מחפשים אחר אזורים כמו דרום-מזרח תל אביב. באזורים של לוינסקי (עד נווה שאנן-כולל), קיימת התפתחות נדלנית משמעותית בשנים האחרונות. אם אתם מחפשים אחר הזדמנויות להשקיע בנדל"ן, תוכלו למצוא באזורים האלו אפילו בנייה של באוהאוס יפהפה ואותנטי.

חוששים להשקיע בנדל"ן? תוכלו להיעזר בסיוע של בית השקעות מקצועי, בסיוע של מתווכים, עורכי דין מקרקעין וכו'. אם אתם מקבלים את הסיוע המקצועי מאנשי המקצוע השונים, אתם יכולים להיעזר בהם מתחילת התהליך ותוך כדי. יחד עם זאת, אפשר גם להיעזר באנשי מקצוע פיננסיים  גם בעבור סיוע לפרויקטים שכבר רצים. למשל, במקרים בהם אתם מחפשים משקיע למיזם שכרגע נתקע באמצע התהליך בעקבות חוסר במימון תהליכים.

 

איך אני משקיע כסף באינטרנט?

אם אתם מעוניינים לעשות כסף בעולם האונליין, אתם יכולים למשל לרכוש נכסים דיגיטליים. אמנם כנראה לא יהיה מדובר בעשרות מיליונים של רווחים, אבל זו בהחלט יכולה להיות תשואה לא רעה בכלל. אם אתם רוכשים נכס דיגיטלי שמייצר כסף גם ככה, אתם יכולים לשווק אותו ולהגדיל הכנסות לעיתים בצורה משמעותית.

יחד עם האופציה של השקעות באונליין, חשוב גם לזכור שהשיווק של נכסים דיגיטליים עשוי להגיע לסכומים בלתי מבוטלים. ההמלצה היא לערוך מחקר שוק ולבדוק בדיוק איזה סוג של אתר אתם רוכשים. תבדקו מה קהלי היעד האופציונאליים, מה היקף המכירות של האתר, היקף ההכנסות ועוד.

 

השקעות בקרנות השתלמות בכל תקופה היא אפשרית

השקעות בקרנות השתלמות היא תמיד אפשרית, מאחר שאתם בעצם משקיעים בחברות שונות שפועלות בשווקים השונים. אם בעבר קרנות ההשתלמת אופיינו בתור קרנות שמיועדות למסלולי השתלמות, כיום כל אחד בציבור יכול להשקיע באלו.

אחד היתרונות הבולטים בהשקעות בקרנות השתלמות הוא, היתרון של פטור ממס על ההפקדות ופטור ממס על הרווחים (עד תקרה ספציפית). אם אתם עצמאים ועדיין לא השקעתם בקרנות השתלמות אף פעם, ייתכן שהגיע הזמן לנקוט בצעדים.

 

 

שטרות של דולרים

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה