- Taxes-Refund -

מה זה פרויקט הר הביטוח

במהלך שגרת החיים של כולנו, עלולים להתרחש אירועים פתאומיים ובלתי צפויים לכל אחד ואחת מאיתנו וכדי לצמצם וכדי לצמצם את השפעתם של אירועים קטסטרופליים אלו על חיינו, אנחנו רוכשים פוליסות ביטוח בהתאם. אך לעיתים, אנחנו כלל לא בטוחים אילו ביטוחים קיימים לנו וכמה אנחנו משלמים וזה הזמן להכיר את הר הביטוח.

 

בדיקת הר הביטוח - אנו מתחייבים להוזיל את תשלומי הביטוח בעד 50%
מלאו את הטופס הבא והתחילו לחסוך בתשלומי הביטוח >>>

רוצים לבדוק אם יש אפשרות להוזלה?
או מלאו את הטופס הבא

עולם הביטוח – רשת הגנה מפני הלא נודע

כולנו מנהלים שגרת חיים כזאת או אחרת, כאשר מטבע הדברים ואי היכולת שלנו לצפות ולתכנן במדויק את העתיד, אנחנו חשופים לאירועים פתאומיים ובלתי צפויים, דוגמת תאונה, נזקי טבע וכדומה שחלקם אף עלולים להתגלות כבעלי השלכות כלכליות גבוהות במיוחד. אמנם אין לנו אפשרות לצפות אירועים אלו, אך האפשרות למזער נזקים קיימת בהחלט.

באמצעות פוליסות ביטוח מיוחדות, חברות הביטוח השונות מציעות לנו להתחלק איתנו בסיכון וזאת בתמורה לתשלום חודשי קבוע, תשלום המוכר גם בשם פרמיה. כך, ניתן למצוא כיום מגוון סוגי ביטוחים וקטגוריות שונות, המעניקים פתרון ביטוחי כמעט לכל מקרה ואירוע פתאומי ובלתי צפוי שנוכל לחשוב עליו.

 

מהם הצעדים הראשונים שעלינו לעשות לפני שרוכשים ביטוח?

עולם הביטוח מכיל תחתיו מגוון אפשרויות ביטוח ופוליסות מיוחדות, המהוות למעשה חוזה משפטי בין הלקוח לבין חברת הביטוח, באילו תנאים בדיוק יחול הכיסוי הביטוחי, מהם תנאי התשלום, באילו מקרים תחול עלינו חובת הדיווח וכדומה. לפיכך, כאשר מתכוונים לרכוש פוליסת ביטוח, חשוב להבין ולאפיין את הצרכים שלכם, בכדי לרכוש את הביטוח המתאים.

אפיון הצרכים והתאמת הכיסויים הביטוחיים הם הצעדים הראשונים שעלינו לבצע לפני רכישת כיסוי ביטוחי ואם אנחנו לא מודעים למשמעויות ואילו ביטוחים אנחנו צריכים ועל אילו אנחנו יכולים לוותר, חשוב ומומלץ בהחלט לפנות לגורמי מקצוע מנוסים ומיומנים, דוגמת סוכן ביטוח או חברות מקצועיות, שיעזרו לכם לבצע את ההתאמה המקסימלית.

 

כיצד ניתן לדעת אילו פוליסות קיימות על שמי?

לאחר רכישת הביטוח המתאים, סביר להניח כי מלבד התשלום החודשי, אנחנו נוטים 'לשכוח' מהפוליסה עד לרגע החידוש או עד למועד התרחשות האירוע הביטוחי, כאשר ישנם אף מקרים בו אנשים כלל לא מודעים לביטוחים הקיימים על שמם, כתוצאה מהוראת תשלום קבועה וארוכת טווח שנתנו, רכישת פוליסה שביצעו בתום לב מול נציג טלפוני ועוד מגוון סיבות.

כך או כך, הכרת הפוליסות הקיימות על שמנו היא נחוצה וחשובה במיוחד, הן כדי לדעת לאן הולך הכסף שאנחנו משלמים והן כדי לממש את הזכויות הקיימות לנו מתוקף פוליסת הביטוח. אך מלבד הניסיון להיזכר ו/או להתקשר לחברות הביטוח כדי לוודא ולאתר את הפוליסות הקיימות על שמנו, קיימת דרך פשוטה ויעילה במיוחד – הכירו את פרויקט הר הביטוח.

 

מה זה פרויקט הר הביטוח?

ההבנה כי אנשים רבים כלל לא מודעים לפוליסות הביטוח הקיימות להם וכן למצבים בהם הם משלמים פעמיים על אותו הביטוח (מצב המוכר ככפל ביטוחי), הביא משרד האוצר ורשות שוק ההון לחשוב על פרויקט הר הביטוח, המהווה למעשה אתר אינטרנטי בו ניתן לאתר באופן מסודר, פשוט ויעיל, את כל פוליסות הביטוח הקיימות על שמכם.

כדי להיכנס לאתר הר הביטוח ולאתר את כל הפוליסות הקיימות על שמכם, תדרשו להזדהות באמצעות הקלדת תעודת הזהות שלכם באתר וכן תאריך ההנפקה שלה. בנוסף, תידרשו לענות על השאלות האם יצאתם מהארץ והונפק לכם דרכון ב – 3 השנים האחרונות. לאחר שהמערכת תזהה אתכם, תוכלו לראות את כל פוליסות הביטוח הפעילות הקיימות על שמכם.

 

השוואה בין ביטוחים

פרויקט הר הביטוח מאפשר איתור יעיל של כלל פוליסות הביטוח הקיימות על שמכם, אך בסופו של דבר, עלינו לדעת כיצד לנצל את המידע השימושי הזה לטובתנו. אחד היתרונות הבולטים שמאפשר לנו פרויקט הר הביטוח והצגת כלל הפוליסות הקיימות לנו, הוא האפשרות לערוך השוואה בין הביטוחים ולמעשה, לשפר ולייעל את התיק הביטוחי שלנו.

כך, פרויקט הר הביטוח מעניק לנו אינדיקציה ראשונית לגבי המחיר הממוצע של הפוליסה הספציפית לעומת שאר חברות הביטוח, כך שאם נראה כי הפרמיה שאנחנו משלמים גבוהה באופן משמעותי לעומת הפרמיה המוצגת בשאר חברות הביטוח, הרי שנוכל להתקשר לחברת הביטוח ולברר את הנושא.

יחד עם זאת, חשוב להבין כי הפרמיה אינה האינדיקציה היחידה לכדאיותה של פוליסת הביטוח, כאשר יש לבחון עם אנשי מקצוע מומחים את התנאים והכיסויים הביטוחיים ולוודא כי הם אכן עונים על הצרכים שלנו.

 

מה עוד כדאי לדעת על פרויקט הר הביטוח?

אתר בטוח לשימוש

פרטי הכניסה, התשלומים שאנחנו משלמים ופוליסות הביטוח עצמן הם נתונים די רגישים, שלא תמיד אנחנו מעוניינים לחשוף בפני כל אדם. לכן, כדאי לדעת כי פרויקט הר הביטוח הוא אתר בטוח ומהימן לשימוש, באופן המפחית בצורה משמעותית את החשש מפני דליפת מידע.

 

עדכון חודשי

במידה ורכשתם פוליסת ביטוח לא מזמן, אל תתפלאו אם היא עדיין לא מוצגת בפניכם באתר, שכן פרויקט הר הביטוח מתעדכן בדרך כלל אחת לחודש.

 

האם כל פוליסות הביטוח מוצגות באתר?

פרויקט הר הביטוח מרכז באתר את פוליסות הביטוח הקיימות אצל חברות הביטוח בלבד. לפיכך, ביטוחים שרכשתם דרך קופות החולים, כמו ביטוחי סיעודיים לדוגמה, לא יוצגו באתר הר הביטוח.

 

הפקת דו"ח היעדר תביעות

אחד החידושים שהכניסו בפרויקט הר הביטוח, הוא האפשרות להוציא דו"ח היעדר תביעות בביטוח רכב, מסמך המעיד על היסטוריית התביעות שלכם ב – 3 השנים האחרונות ויכול להעניק לכם הנחות והטבות משמעותיות בביטוח הרכב.

 

פרויקט הר הביטוח – סיכום

פרויקט הר הביטוח מאפשר לנו למצוא באופן מהיר, פשוט ויעיל את כלל פוליסות הביטוח הקיימות על השם שלנו ומהווה למעשה כלי אפקטיבי לעשיית סדר בתיק הביטוחי שלנו, כאשר אחת הפעולות העיקריות שנוכל לבצע לאחר איתור הפוליסות, היא השוואת מחירים ואף תנאי וכיסויים ביטוחיים לאחר התייעצות עם גורם מקצועי ומנוסה בתחום.

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

אתר הר הביטוח

עולם הביטוחים נראה לרבים בציבור הישראלי כבלתי מוכר ומעורפל. כולנו מקבלים בכל כמה זמן שיחות טלפון בהן חברות הביטוח שלנו

קרא עוד »
בחירת ביטוח מתאים

במסגרת התנהלות פיננסית נכונה, בחירה מתאימה של ביטוחים היא פעולה חשובה במיוחד. בכל חודש, אנחנו מוצאים סכום כסף לא מבוטל

קרא עוד »
×

מיליוני ישראלים זכאים להחזרי מס מהמדינה!

חברת WinTax מציעה בדיקה מהירה לבדיקת זכאות להחזר מס אונליין [ללא עלות]

הבדיקה בליווי חברה פרטית להחזרי מס בעלת רישיון, אנו מייצגים מורשים מול מס הכנסה.

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

רלוונטי אליכם? קבלו את כספכם בחזרה מהמדינה!

התחילו בדיקת זכאות ב-30 שניות!

גלו זכאות ב- 30 שניות >>

החזר מס לשכירים - בדקו עכשיו
דקות
שניות

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה