- Taxes-Refund -

כמה פעמים אפשר לגהץ את האשראי עד שנהרס?

כרטיס אשראי. כרטיס פלסטיק קטן שמאפשר עולם ומלואו. עברו הימים שצריך להסתובב עם סכומי כסף גדולים בארנק. רוב הרכישות מתבצעות היום באופן ממוחשב בעזרת כרטיס אשראי. אך אל לנו לקחת את הכרטיס כמובן מאליו, גם לו יש את המגבלות שלו.

לפני המגבלות – איך משיגים כרטיס אשראי

לפני שנדבר על הדברים שהורסים את הכרטיס ומגבילים את השימוש בו, יש לדון קודם כל בדרך בה מקבלים כרטיס אשראי. בישראל קיימות שלוש חברות אשראי שביחד מנפיקות את כל סוגי כרטיסי האשראי שאתם מכירים. לפני הנפקת כרטיס האשראי רצוי שתבחנו ל סוג כרטיס על כל תכונותיו ותבחרו את האחד שמתאים ביותר לצרכיכם. עליכם לבדוק בין השאר אם הכרטיס הוא בינלאומי או מקומי ומה גובה העמלה שעליכם לשם על כל פעולה בכרטיס.

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

בדקו זכאות ב- 30 שניות ⭣

לאחר שבחרתם את הכרטיס שמתאים לכם ההנפקה היא פשוטה ויש להגיש בקשה דרך הבנקים או ישירות לחברות האשראי. למרות פשטות התהליך, אתם עלולים להיתקל בסירוב של הבנקים או חברות האשראי להנפיק לכם כרטיס. הסירוב הזה נובע מהעובדה שיש לכם בי די אי שלילי, כלומר, ההיסטוריה הכלכלית שלכם אינה מושלמת והבנק אינו מעוניין לקחת את הסיכון שבלהנפיק לכם כרטיס אשראי. המצב הזה אינו קבוע ואתם יכולים לשנות את המאזן השלילי על ידי ניקוי BDI. לאחר הניקוי תוכלו להגיש בקשה חדשה לכרטיס אשראי.

 

שלוש סיבות להרס כרטיס אשראי

לאחר שקיבלתם את הכרטיס חשוב שתדעו שהוא אינו בלתי מוגבל ויש דברים שצריך לשים לב אליהם במהלך השימוש.

 

הכרטיס הוא מגנטי

כרטיס האשראי עובד על בסיס הפס המגנטי, הפס השחור שבצד האחורי של הכרטיס. הפס המגנטי, ככל מגנט אחר יכול להיהרס אם לא משתמשים בו נכון. הטעות הראשונה שכולנו עושים הוא להצמיד את כרטיס האשראי למגנטים אחרים, פלאפונים וכרטיסים אחרים. המגנטים האחרים מבלבלים את המגנט שבכרטיס ומונעים ממנו לעבוד כמו שצריך. ככל שתקפידו להפריד בין כרטיס האשראי למגנטים אחרים כך הוא יחזיק לכם יותר זמן ותמנעו ממצבים בהם האשראי לא נקלט במחשב.

 

הכרטיס מקושר לחשבון

הכרטיס שלכם הוא בעצם כרטיס הכניסה לכסף שיש לכן בבנק. אם אין לכן כסף בבנק, כרטיס האשראי יהיה בעצם חסר תועלת. בנוסף, ברוב הבנקים יש אפשרות להגדיר מסגרת אשראי. האופציה הזו בעצם מגבילה את כמות הכסף שתוכלו להוציא בעזרת האשראי, ככה שגם אם יש לכם כסף בחשבון, אבל חרגתם ממסגרת האשראי, לא תוכלו להשתמש בו דרך הכרטיס.

 

לכל כרטיס יש תוקף

הכרטיס אינו פתוח לשימוש לנצח, לכל כרטיס יש תאריך תפוגה שמצוין על גביו. אם התאריך חלף לא תוכלו להשתמש בכרטיס ותאלצו לחכות שחברת האשראי תשלח לכם כרטיס חדש.

 

כרטיס האשראי

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה