- Taxes-Refund -

לבחור את מסלול ההלוואה הנכון עבורנו

כיום, בכל בנק וחברה מוצעים מגוון של מסלולי השקעה בתנאים שונים ובהטבות שונות. במידה ואנו עומדים לפני הלוואה עבור דירה או לכל צורך אחר, ישנם מספר מסלולים שאנו יכולים לבחור מתוכם. הדברים העיקריים אשר מבדילים בין ההלוואות קשורים בריביות, במדדי ההצמדה ותכניות ההחזרה ארוכות או קצרות הטווח.

כדי לבחור את מסלול ההלוואה הנכון בשבילנו, יש לבדוק כמה כספים נזילים יש לנו שאנו מוכנים להשקיע, ובהתאם כמה הלוואה או משכנתא אנו צריכים. לכל אדם בהתאם למצבו הפיננסי והעדפותיו, יהיה מסלול הלוואה אחר שנכון עבורו. כדי להבין יותר מה נכון לעשות בכל הנוגע להלוואות – לפניכם כל מה שחשוב לדעת על כיצד לבחור את מסלול ההלוואה הנכון עבורנו.

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

בדקו זכאות ב- 30 שניות ⭣

 

במה תלוי מסלול ההלוואה ומדוע הוא שונה מאדם לאדם?

מסלול ההלוואה שונה מאדם לאדם מאחר ולא לכל אדם יאשרו הלוואות גדולות, וכן לא לכל אדם יהיו את אותם הכספים הנזילים ובהתאם את גודל ההלוואה הנדרש. מסלול ההלוואה תלוי בעיקר במצבו הפיננסי של כל אדם – שכן במידה ולאדם יש מצב פיננסי לא מיטבי, עשויים לאשר לו הלוואה נמוכה בלבד, לעומת אדם אחר שלוקח הלוואה ומצבו הפיננסי גבוה יותר ומוכיח כי הוא יחזיר את ההלוואה ללא בעיות ובמהרה.

 

במה נבדלים מסלולי ההלוואה השונים?

מסלולי ההלוואה השונים נבדלים בגודל ההלוואה, בריבית ההלוואה ובזמן הנדרש כדי להחזיר אותה. כל מסלול נקבע בהתאם למלווה או לבנק שמעניק את ההלוואה, וכן נבחר בהתאם לרצונו של הלווה ולמצבו הפיננסי. מי שמחזיק בכספים נזילים רבים, יעדיף לקבל מסלול של הלוואה קטנה יותר עם פחות ריביות, לעומת אדם שייקח הלוואה גדולה יותר, ובהתאם גם יעניקו לו לרוב ריביות גבוהות יותר. הכל משתנה בהתאם למסלולים שמציעים המלווים ובהתאם למשא ומתן שסוגרים עמם.

 

מה הוא תיקון 190 לפקודת מס ההכנסה וכיצד הוא משפיע על מסלולי ההלוואה?

תיקון 190 לפקודת מס הכנסה הוא תיקון מאפשר שיפור בתנאי הפרישה ומשיכת הכספים הצבורים לנו בקופת הגמל. התיקון מאפשר מגוון של הטבות שגוררות חיסכון משמעותי בכספנו הנמשך מקופת הגמל. כך ניתן לחסוך אלפי שקלים על המיסים שלרוב נלקחים בעת המשיכה מקופת הגמל.

בין שלל ההטבות שמוצעות לפי תיקון זה למושכים את הצבור להם מקופת הגמל – ישנה הקלה והטבה גם בנוגע לקבלת הלוואות. למעשה, תיקון 190 כולל הקלות בתנאי ההלוואות ומציע הלוואות בתנאים טובים מהרגיל. עמיתים בקופות גמל לחיסכון, יכולים לקחת הלוואות בריביות נמוכות ונוחות יותר מן המסלולים הרגילים בשוק – כנגד ההון שצבור להם בקופת הגמל.

 

אז כיצד נדע מה מסלול ההלוואה הנכון לנו?

כדי להבין איזו הלוואה מומלץ לקחת, כדאי להתייעץ עם יועצים ומומחים בתחום. בכל מקרה – אין תשובה אחת לשאלה הזו, וכל מסלול אחר יציע תנאים שונים שיתאימו לכל אדם באופן שונה, בהתאם למצבו הפיננסי ומטרותיו בהלוואה.

ערמות של כסף

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה