- Taxes-Refund -

כמה עולה טיול לאיטליה

חופשה ברומא, טוסקנה או אולי נאפולי – מזה למעלה מעשור איטליה מככבת ברשימת המדינות האהובות ביותר על התייר הישראלי כאשר הוא מחפש היכן לנפוש.

הסיבות לכך רבות ומגוונות אך ישנן שלוש סיבות עיקריות שמשחקות לטובת איטליה בעת בחירת היעד:

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

בדקו זכאות ב- 30 שניות ⭣

  • איטליה היא מדינה בה תוכלו לנפוש בהתאם לסוג החופשה המועדף עליכם. בין אם יש לרשותכם סוף שבוע פנוי בלבד ואתם חושקים בחופשה אורבנית קצרצה, אם אתם תרמילאים חובבי אתגרים או מחפשים הרים לכבוש ובין אם אתם חובבי נופש כפרי וסיורים אונטתיים בין עיירות קטנות – איטליה היא היעד עבורכם.
  • באיטליה שפע של אטרקציות ואתרים להנאת המשפחה כולה כך שזהו יעד מצוין לחופשה משפחתית (גם בהרכב הכולל ילדים קטנים) אך נפלא גם עבור מי שמחפש לטייל בגפו והן עבור זוגות המחפשים יעד רומנטי לטייל בו יחדיו.
  • היא נפלאה לאורך השנה כולה. בחודשי הקיץ מזג האוויר נעים (אך המחירים עולים וגם התורים לאטרקציות), בעונות המעבר היא נצבעת בצבעים מרהיבים ובשלל ריחות משכרים ובחודשי החורף אופף אותה קסם מיוחד בעודה מתקשטת באורות חג המולד המסורתיים.

אז אומנם יש בה הכל מהכל, אך נקודת התורפה של איטליה, אם אפשר לקרוא לזה ככה, הוא התקציב שתאלצו להקדיש לטובת הנופש המיוחל. ככלל אפשר להגיד שאיטליה היא לא היעד הזול ביותר שתוכלו לנפוש בו ביבשת אירופה ומי שמחפש חופשה שהיא זולה בהגדרתה, מוטב שיטוס ליעד אחר כמו יוון, צ'כיה, רומניה או בולגריה.

ומה בכל זאת אפשר לעשות בנוגע לתקציב? טוב ששאלתם!

 

טיסה

עשרות טיסות יוצאות מדי שבוע מישראל למספר שדות תעופה בארץ המגף. על מנת להוזיל את מחיר הטיסה ניתן לרכוש מוקדם ככל הניתן כרטיס לואו-קוסט (כולל עצירת ביניים ותיק גב קטן ככבודה). אם התאריך לא קריטי עבורכם ביחרו במנוע החיפוש בתאריך גמיש ואתרו את מועד הטיסה הזול ביותר.

אם כסף לא אישו מבחינתכם, ישנן טיסות סדירות ישירות לאיטליה היוצאות מדי יום ומופעלות הן על ידי החברות המקומיות והן על ידי חברות זרות.
טווח מחירים: 50 אירו אם התמזל מזלכם לאתר טיסת לואו-קוסט זולה במיוחד ומחיר ממוצע של כ-250 אירו עבור טיסה סדירה.

 

לינה

באיטליה מגוון מקומות לינה, החל מהוסטלים לתרמילאים שלא אכפת להם לחלוק חדר עם חברים למסע מרחבי העולם ועד מלונות פאר בטירות עתיקות.
על מנת לחסוך במחיר הלינה מוטב להזמין את המקומות מראש כיוון שבשיא עונת התיירות המקומות המומלצים עשויים להיות בתפוסה מלאה.
טווח מחירים: 30 אירו עבור לינה בהוסטל וכ-140 אירו עבור חדר במלון סביר. בנוסף לאלו ישנם גם אתרי מחנאות בהם הלינה זולה ביותר ומנגד מלונות יוקרה.

 

אוכל

ככלל המטבח האיטלקי נחשב למטבח הפופולארי ביותר בעולם ולכן זה לא מפתיע שאפילו אוכל הרחוב באיטליה הוא מצוין כך שניתן לאכול (ולשבוע!) בשווקים, בדוכני רחוב ואף לרכוש חומרי גלם מעולים בסופר ולבשל במקום הלינה ובכך לחסוך כסף רב.
טווח מחירים: תלוי בכם. מחיר ממוצע של ארוחה סבירה במסעדה הוא כ-20 אירו.

לסיכומו של דבר – נכון, הטיול לא יהיה זול אבל בהחלט יש דברים שניתן לעשות על מנת להפוך אותו לפחות יקר ולמעשה ניתן לטייל באיטליה גם בתקציב נוח.

טיול לאיטליה

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה