- Taxes-Refund -

חשיבותו של יועץ עסקי בשנת 2021

כללי

ישראלים רבים מחזיקים ומנהלים עסק בישראל של שנת 2021. טוב, אין כאן כל חדש, הישראלים תמיד היו ידועים בתור חובבי יזמות ועסקים פרטיים, רק שלא תמיד הם גם מצליחים לנהל או ליצור עסק מצליח. הסיבות לחוסר הצלחה עסק בישראל הן רבות ומרובות.

לעיתים מדובר בהשכלה עסקית חסרה, יכולות אישיות, לפעמים מדובר בעמידה תחת לחץ, ביכולות ניהול נמוכות או מוצר לא מוצלח. כך או אחרת, נדמה שיכולות הניהול העסקי הן החשובות ביותר בהפיכת עסק לעסק מוצלח.

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

בדקו זכאות ב- 30 שניות ⭣

איך זה מתבטא?

כל עסק צריך שתהיה לו תכנית עסקית, יעדים ומדדים תקציביים, יצירתיות, אחריות, כיוון ומטרה. הבעיה היא שבתוך כל מאות המשימות שיש לבעל עסק לטפל לא תמיד יש לו את הראש הנקי והזמן הפנוי כדי לטפל בכל מה שקשור לבירוקרטיה ולמה שמתרחש מאחורי הקלעים, למה שמוביל את הלקוחות להגיע עם המוצר אל הדלפק והקופה בחנות.

 

שעון ומטבעות

שירות ייעוץ עסקי

באמצעות שירות ייעוץ עסקי ברמה גבוהה, כמו למשל – אייל פז ייעוץ עסקי, תוכלו לקבל מענה לכל האתגרים הניהוליים והעסקיים שסובבים את העסק שלכם. על ידי מתן שירות של בעל מקצוע מנוסה וותיק בתחום העסקי, תוכלו לתרגם את החלום למציאות. תוכלו להפוך את הרעיון המרגש לרעיון כלכלי ורווחי. יועץ עסקי טוב יידע לבנות עבורכם תכנית עסקית טובה, יידע להמליץ על דרכי פעולה אפקטיביות להתקדמות ומיקוד בהגשמת התכנית שלכם. כמו כן, יועץ עסקי יידע לתת טיפים נכונים בקשר לאנשי הצוות שתצטרכו לשכור בבית העסק.

יותר מהכל, היועץ העסקי יידע להישאר על המסלול ולהתקדם לכיוון המטרה כשאתם תהיו תחת אופוריה או אכזבה (כל בעל עסק יודע שהרגשות הללו פופולריים מאוד). היועץ העסקי יידע לכוון אתכם לנתיב הנבחר.

 

חשוב להבדיל

עקב הצורך שעלה במתן שירות של יועצים עסקיים, רבים נכנסים לתחום ומנסים את מזלם בתור "יועצים מהצד", אולם חשוב לדעת ולהבדיל – לא כל יועץ שכזה מחזיק בהכשרה והשכלה מקצועית, לא כל יועץ כזה מחזיק בניסיון וותק מספיק ולכן חשוב שתבררו זאת היטב לפני שתשכרו את שירותיו של יועץ עסקי זה או אחר.

 

התאמה אישית

שימו לב שאתם שוכרים את שירותיו של יועץ עסקי שיודע לייעץ בתחום שבו אתם עוסקים. למשל, יועץ עסקי למסעדה הוא לאו דווקא יועץ עסקי שיכול להתאים לעסק של שמאות או נדל"ן. נכון, ישנם כללים ועקרונות שלא משתנים – אולם, בישראל 2021, יש מגוון רחב של יועצים עסקיים בכל תחום ועדיף לפנות אל זה שיידע להתאים את עצמו בדיוק אליכם. הוא יכיר אתכם, ילמד את מאפייני העסק ובהתאם לכך יבנה עבורכם תכנית עסקית מותאמת אישית. חשוב שתהיה לו המיומנות לבנות תכנית עסקית במיוחד בשבילכם אחרת היא עלולה להיות לא רלוונטית.

 

גרף קידום שנתי

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה