- Taxes-Refund -

הר הביטוח – עבר ביטוחי

המידע באתר הר הביטוח כולל התייחסות מפורשת לעבר הביטוחי בענף רכב רכוש. אבל למה אנחנו צריכים את המידע הזה, מה החידוש בכך שהוא קיים עבורנו בלחיצת כפתור אונליין ומה עושים אחרי שמקבלים אותו? הנה כל התשובות.

אתר הר הביטוח הוקם על ידי רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון ובפיקוח של משרד האוצר. מטרת האתר היא לאגד את כל המידע הביטוחי תחת קורת גג אחת ואף לאפשר העברה מהירה וזריזה שלו אל חברות הביטוח השונות. אם מקבלים את המידע הרלוונטי ומגלים למשל כפל ביטוחי או כיסויים מיותרים, אפשר להוזיל את הפרמיה או להתמקח עם חברת ביטוח חדשה ומתחרה.

בדיקת הר הביטוח - אנו מתחייבים להוזיל את תשלומי הביטוח בעד 50%
מלאו את הטופס הבא והתחילו לחסוך בתשלומי הביטוח >>>

רוצים לבדוק אם יש אפשרות להוזלה?
או מלאו את הטופס הבא

על אף היתרונות הרבים של אתר הר הביטוח – עבר ביטוחי הוא ככל הנראה המרשים ביותר. הסיבה לכך היא האופן שבו המידע על העבר הביטוחי של כל מבוטח או מבוטחת בענף רכב רכוש מאפשר לנו לחסוך בהוצאות. אם משתמשים נכון במידע של הר הביטוח – עבר ביטוחי, מגלים את היתרונות שלו גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.

 

מה עושים עם המידע של הר הביטוח – עבר ביטוחי?

אתר הר הביטוח מאפשר להציג את העבר הביטוחי בענף רכב רכוש. הצגת המידע הזה חשובה מאוד, כי המשמעות היא שניתן להשתמש בו מול חברת הביטוח ולדרוש הוזלה של הפרמיה. אם למשל משיגים מידע מתוך אתר הר הביטוח – עבר ביטוחי ומציגים אישורים על היעדר תביעות, קובעים בדרך כלל פרמיה זולה משמעותית וכך מוזילים את ביטוח הרכב.

כאן המקום להזכיר שהפקת המידע והנתונים מתוך הר הביטוח – עבר ביטוחי מתבצעת לגמרי בחינם. לא צריך לשלם בשביל להשתמש באתר הר הביטוח, המידע הקיים בו זמין בלחיצת כפתור והוא מתאים לכל מי שרוצים להוזיל את עלויות הביטוח שלהם אבל בלי להתפשר על היקף או גובה הפיצוי הכספי.

 

מה היה לפני אתר הר הביטוח – עבר ביטוחי?

בשביל להבין את עומק השינוי שאותו ניתן להשיג באמצעות המידע הקיים בתוך אתר האינטרנט הר הביטוח – עבר ביטוחי, צריך לחזור אחורה אל האופן שבו ניתן היה להשיג את המידע הזה בעבר. כך לדוגמא עד לפני מספר שנים, הדרך היחידה לקבל אישור בגין העבר הביטוחי של המבוטח העתידי, או לדוגמא אישורים על היעדר תביעות, הייתה כרוכה בהגשת המון טפסים שונים.

זה דרש השקעה של זמן, מאמץ ומשאבים והביא לכך שרבים פשוט ויתרו לגמרי על הניסיון. מטבע הדברים, הוויתור על היכולת לקבל מידע על העבר הביטוחי שיחקה לידיים של חברות הביטוח ואפשרה להן לגבות פרמיה גבוהה יותר למרות שלא היה בכך צורך. אבל בזכות המידע הספציפי הקיים באתר הר הביטוח – עבר ביטוחי, כל זה כבר מתאפשר כיום בלחיצת כפתור אחת פשוטה.

 

כמה עולה להפיק את המידע לגבי הר הביטוח – עבר ביטוחי?

המידע לגבי הר הביטוח – עבר ביטוחי ניתן לגמרי בחינם. לא צריך לשלם כדי לקבל אותו, הוא נשמר תחת גיבוי של רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון מטעם משרד האוצר וניתן לגשת אליו בכל רגע נתון על מנת לבחור כיצד להעביר אותו אל חברת הביטוח. בנוסף, חשוב לציין שלא צריך ידע או רקע טכני על מנת להשתמש באתר ושהוא מעוצב ברמה גבוהה כדי שניתן יהיה להיעזר בו באופן אינטואיטיבי לחלוטין.

הרפורמה הדיגיטלית של משרד האוצר מקבלת ביטוי מעולה דרך המידע באתר הר הביטוח – עבר ביטוחי. זו דוגמא מעולה לאופן שבו ידע שווה לכל אחד ואחת מאיתנו הרבה מאוד כסף, בעיקר בענף הביטוח או עם פוליסות שאנחנו לא תמיד יודעים מה הן מכסות. באמצעות הזדהות מהירה אפשר לדעת מה המצב הביטוחי שלנו, מה העבר הביטוחי בענף ביטוח רכב רכוש, תחת איזו חברה אנחנו מבוטחים, האם יש יותר מפוליסה אחת שעליה אנחנו משלמים לשווא וכמובן מה מועד התוקף של כל פוליסה.

 

אתר הר הביטוח – עבר ביטוחי לעידוד תחרות

גם משווקים מורשים של פוליסות ביטוח יכולים לקבל מידע רלוונטי דרך אתר הר הביטוח. אבל מבחינת הציבור הרחב ובגלל שמטרת העל היא לייצר תחרות, הדגש הוא על האופן שבו המידע נגיש לאזרחים. באמצעות המידע באתר הר הביטוח – עבר ביטוחי לדוגמא, אפשר למנוע תשלומים מיותרים ולחסוך בהוצאות.

האינטרס של משרד האוצר הוא לעודד תחרות על מנת לשפר את היעילות ואת הפריון של המשק. מדינה שבה אין תחרות בין חברות ביטוח לא פועלת באופן יעיל, לכן בטווח הארוך האזרחים נפגעים וגם הכנסות משרד האוצר מצטמצמות. במובן הזה, המידע על הר הביטוח – עבר ביטוחי יכול לעודד תחרות ולהצטרף אל עוד כלים שכדאי לנו לדעת איך להשתמש בהם.

 

מה עוד עושים עם המידע באתר הר הביטוח?

האמת היא שהמידע המדויק לגבי הר הביטוח – עבר ביטוחי הוא רק חלק מתוך רשימת כלים ארוכה יותר הזמינה עבור הציבור בפלטפורמה הדיגיטלית של רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון ושל משרד האוצר. כך לדוגמא ניתן לא רק לקבל מידע על העבר הביטוחי בענף ביטוח רכב רכוש ולהעביר אותו ישירות אל חברת הביטוח כדי להתמקח על הפרמיה, אלא גם להסתכל על כל פוליסות הביטוח וכתבי השירות בחברות הביטוח השונות – כולל הפרמיה המשולמת – במקום אחד.

הריכוז של כל המידע נותן לנו תמונת מצב אמינה ומעודכנת לגבי האופן שבו הביטוח שלנו מנוהל. זה מסייע לנו בטווח הקצר מבחינת התנהלות מול חברת ביטוח, אך משפר את הכיסויים המגנים עלינו בטווח הארוך. אז אם רוצים לדאוג למשפחה, כדאי לקבל את המידע.

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

אתר הר הביטוח

עולם הביטוחים נראה לרבים בציבור הישראלי כבלתי מוכר ומעורפל. כולנו מקבלים בכל כמה זמן שיחות טלפון בהן חברות הביטוח שלנו

קרא עוד »
בחירת ביטוח מתאים

במסגרת התנהלות פיננסית נכונה, בחירה מתאימה של ביטוחים היא פעולה חשובה במיוחד. בכל חודש, אנחנו מוצאים סכום כסף לא מבוטל

קרא עוד »
×

מיליוני ישראלים זכאים להחזרי מס מהמדינה!

חברת WinTax מציעה בדיקה מהירה לבדיקת זכאות להחזר מס אונליין [ללא עלות]

הבדיקה בליווי חברה פרטית להחזרי מס בעלת רישיון, אנו מייצגים מורשים מול מס הכנסה.

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

רלוונטי אליכם? קבלו את כספכם בחזרה מהמדינה!

התחילו בדיקת זכאות ב-30 שניות!

גלו זכאות ב- 30 שניות >>

החזר מס לשכירים - בדקו עכשיו
דקות
שניות

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה