- Taxes-Refund -

הר הביטוח משרד האוצר – כל המידע

אתר הר הביטוח שהוקם על ידי רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון מספק מידע שרלוונטי לכל אחד ואחת מאיתנו. אז איך מקבלים את המידע ובעיקר מה אפשר לעשות איתו? יצאנו לבדוק וחזרנו עם המדריך המלא שיחסוך לכם זמן וכסף.

הר הביטוח משרד האוצר – כל המידע הוא למעשה אתר חינמי שהוקם על ידי רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון ותחת המטריה של משרד האוצר. המשמעות היא שבראש ובראשונה מדובר באתר חינמי שאין צורך לשלם על מנת להשתמש בו וכדי לשלוף ממנו מידע. יתרה על כך, עם הר הביטוח משרד האוצר – כל המידע נמצא תחת קורת גג אחת ואפשר לקבל אותו אונליין או בטופס מסודר להורדה למחשב.

בדיקת הר הביטוח - אנו מתחייבים להוזיל את תשלומי הביטוח בעד 50%
מלאו את הטופס הבא והתחילו לחסוך בתשלומי הביטוח >>>

רוצים לבדוק אם יש אפשרות להוזלה?
או מלאו את הטופס הבא

הדבר החשוב ביותר שקיים בתוך הר הביטוח משרד האוצר – כל המידע הוא כל פוליסות הביטוח וכתבי השירות. לא משנה באיזה חברה נמצאת פוליסת הביטוח או מתי קנינו אותה, עם הר הביטוח משרד האוצר – כל המידע מרוכז במרחק של לחיצת כפתור. כמו כן, הר הביטוח משרד האוצר – כל המידע כולל את הפרמיה המשולמת.

 

למה אנחנו צריכים את הר הביטוח משרד האוצר – כל המידע?

עם הר הביטוח משרד האוצר – כל המידע נמצא שם בשבילנו כדי שנקבל התרעות בפני כפל ביטוחי. המשמעות של כפל ביטוחי היא שאנחנו משלמים פעמיים על אותו כיסוי ביטוחי. אבל בעוד לא נקבל את הפיצוי הכספי פעמיים, כן יגבו מאיתנו את הפרמיה פעמיים.

אז בגלל שבמשרד האוצר לא באמת יכולים למנוע מחברות הביטוח למכור לנו פוליסות שבהן אנחנו מעוניינים, כמו למשל בגלל שאנחנו לא מודעים לכיסוי שכבר מגן עלינו מפני קרות אותו אירוע ביטוחי בדיוק, כל שנותר לנו לעשות הוא לדאוג לעצמנו.

במילים אחרות, הר הביטוח משרד האוצר – כל המידע נמצא שם עבורנו כדי להפוך לכלי במשא ומתן. בעזרת הכלי הזה אנחנו יכולים להתמקח על המחירים של פוליסת ביטוח, להבין על מה בדיוק אנחנו משלמים ולמי ולעשות את כל ההתאמות הנדרשות ישירות מול נציגים של חברת הביטוח או כמובן מול סוכני הביטוח שנמצאים בשטח.

 

מה כולל הר הביטוח משרד האוצר – כל המידע?

שאלה אחרת ולא פחות חשובה קשורה אל התמורה שמקבלים באמצעות הר הביטוח משרד האוצר – כל המידע תחת קורת גג אחת. כאן התשובה פשוטה מאוד, כי היא מתייחסת אל האופן שבו האתר הזה מאפשר לדוגמא גם את הצגת העבר הביטוחי.

בתחום ענף הרכב והרכוש זה מאוד חשוב, כי העבר הביטוחי הוא זה שבו נרצה להשתמש על מנת להראות לחברת הביטוח שאין הרבה סיכון בפוליסה שלנו ולכן יש מקום להוריד את הפרמיה שאותה אנחנו משלמים.

הר הביטוח משרד האוצר – כל המידע נמצא במקום אחד כדי להפוך כל אחד ואחת מאיתנו לסוכנים וסוכנות שדואגים לעצמנו. אפשר לזרז את התהליך של צירוף לביטוח גם על ידי משלוח בצורה ישירה של טופס העבר הביטוחי בצורה מאובטחת, אבל הדגש הוא על מידע.

 

ידע הוא כוח ובאתר הר הביטוח הוא גם שווה כסף

אי אפשר לדבר על היבטים שונים של הר הביטוח משרד האוצר – כל המידע הזמין שם עבורנו, בלי להזכיר את העניין הכלכלי. בסופו של דבר, ניסיון לחסוך בהוצאות הוא התמריץ העיקרי שעומד לרשותנו כאשר אנו רוצים לייעל את התנהלות משק הבית. כאן בדיוק נכנסים לתמונה היתרונות של אתר הר הביטוח ולכן גם אפשר להבין את סוד ההצלחה שלו.

באמצעות הר הביטוח משרד האוצר – כל המידע הוא גם נגיש וזמין וגם מאובטח. האתר מאפשר להזדהות אליו בשלל דרכים, לרבות באמצעות מערכת ההזדהות הממשלתית, והוא רלוונטי לאנשים פרטיים ולשכירים בדיוק כמו לעצמאיים ובעלי עסקים. כל מי שיש לו ביטוח צריך להכיר את הר הביטוח, פשוט מפני שיש לו באמת הר של יתרונות.

 

הר הביטוח משרד האוצר – כל המידע ובחינם

הר הביטוח הוקם על ידי רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון כדי לעשות לנו סדר בתיק הביטוחי הקיים. אבל מהרגע שבו מפעילים את הר הביטוח משרד האוצר – כל המידע, הכוח עובר לידיים שלנו: אנו יכולים לדוגמא לקחת את המידע הזה, לחזור איתו אל חברת הביטוח ולשאול על מה בדיוק אנחנו משלמים וכמה. לחילופין, לא תהיה שום בעיה לאסוף את אותו מידע על מנת להשתמש בו כדי להתחרות עם חברה מסוימת וכדי לקבל עוד הצעות מחברות אחרות.

לאחר השלמת תהליך ההזדהות דרך אתר הר הביטוח משרד האוצר – כל המידע נמצא שם במקום אחד. התיק הביטוחי עוזר לזהות כפל ביטוחי, הוא מעניק מידע שמלווה גם אותנו וגם את המשפחה על בסיס יום יומי וניתן לבצע חיפוש על שם קרובי משפחה שנפטרו. לאחר מכן, האתר גם חוסך את הצורך לרכז את הדוחות ולשלוח אותם באמצעי כלשהו לחברת הביטוח כי ניתן לבצע העברה ישירה.

 

האם דרך הר הביטוח משרד האוצר – כל המידע הוא מאובטח?

ברשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון השקיעו משאבים רבים בפיתוח של הר הביטוח משרד האוצר – כל המידע לאזרחים. רואים את זה בין היתר באופן שבו האתר בנוי, בכלים שאותם הוא מעניק בחינם, בעיצוב בגרפי ובטקסטים שמופיעים בתוכו.

אבל מעל הכל, מה שבאמת מרשים הוא שדרך הר הביטוח משרד האוצר – כל המידע הוא לחלוטין מאובטח. זה מראה עד כמה הפרויקט הזה חשוב למשרד האוצר ומה היקף הפוטנציאל שלו. באמצעות הר הביטוח משרד האוצר – כל המידע נמצא שם עבורנו.

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

אתר הר הביטוח

עולם הביטוחים נראה לרבים בציבור הישראלי כבלתי מוכר ומעורפל. כולנו מקבלים בכל כמה זמן שיחות טלפון בהן חברות הביטוח שלנו

קרא עוד »
בחירת ביטוח מתאים

במסגרת התנהלות פיננסית נכונה, בחירה מתאימה של ביטוחים היא פעולה חשובה במיוחד. בכל חודש, אנחנו מוצאים סכום כסף לא מבוטל

קרא עוד »
×

מיליוני ישראלים זכאים להחזרי מס מהמדינה!

חברת WinTax מציעה בדיקה מהירה לבדיקת זכאות להחזר מס אונליין [ללא עלות]

הבדיקה בליווי חברה פרטית להחזרי מס בעלת רישיון, אנו מייצגים מורשים מול מס הכנסה.

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

רלוונטי אליכם? קבלו את כספכם בחזרה מהמדינה!

התחילו בדיקת זכאות ב-30 שניות!

גלו זכאות ב- 30 שניות >>

החזר מס לשכירים - בדקו עכשיו
דקות
שניות

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה