- Taxes-Refund -

הר הביטוח – האם זו בשורה חדשה?

החשיבות של פוליסות הביטוח השונות אינה מוטלת בספק, כשהן מהוות עבורנו רשת ביטחון כלכלית עם התרחשותם של אירועים פתאומיים וקטסטרופליים. יחד עם זאת, עבור מרבית האנשים מדובר בעולם סבוך למדי, המביא לבלבול, חוסר סדר ואף מקרים של כפל ביטוחי. אך אל ייאוש, זה הזמן להכיר את אתר הר הביטוח.

 

בדיקת הר הביטוח - אנו מתחייבים להוזיל את תשלומי הביטוח בעד 50%
מלאו את הטופס הבא והתחילו לחסוך בתשלומי הביטוח >>>

רוצים לבדוק אם יש אפשרות להוזלה?
או מלאו את הטופס הבא

החשיבות של פוליסות הביטוח

בהנחה שאף אחד מאיתנו לא יודע מה צופן העתיד, הרי שכולנו חשופים לאירועים פתאומיים ובלתי צפויים, דוגמת תאונה ומחלות שונות, העלולים לפגוע ביכולת ההשתכרות שלנו וכן נזקי רכוש הגוררים אחריהם הוצאות כלכליות גבוהות ובלתי מתוכננות. כדי להתמודד עם מקרים אלו בצורה מיטבית, ניתן לחלוק את הסיכון עם חברות הביטוח השונות ולרכוש פוליסת ביטוח.

כך, חברות הביטוח השונות מציעות לנו את האפשרות לחלוק איתנו בסיכון מפני אירועים פתאומיים ובלתי צפויים מעין אלו, כאשר תמורת תשלום חודשי קבוע, הנקבע בהתאם לפרמטרים שונים ומשתנה בין חברות הביטוח השונות, חברות הביטוח ישלמו לנו פיצויים או קצבה חודשית עם קרות האירוע הביטוחי והכל בהתאם לתנאי הפוליסה שרכשנו.

 

אילו סוגי פוליסות קיימות?

אירועים פתאומיים ובלתי צפויים עלולים להתרחש במגוון נסיבות ומקרים ובהתאם לכך, קיימים מגוון סוגי פוליסות ביטוח שונים:

 

ביטוח אלמנטרי

תחת ביטוח זה נכללים כל הסיכונים העלולים להתרחש לרכוש – נזקי טבע, התפוצצות, גניבה ועוד.

 

ביטוח פנסיוני

ביטוח זה נועד להבטיח עבור המבוטחים בו קצבה חודשית עם הגיעם לגיל פרישה.

 

ביטוח בריאות

בקטגוריה זו נכללים מגוון אירועים רפואיים, כאשר הביטוח מעניק פיצוי או שיפוי בעת התרחשות האירוע הביטוחי.

 

איתור הביטוחים הקיימים עם הר הביטוח

החשיבות של פוליסות הביטוח אינה מוטלת בספק, כאשר ישנם אף מספר ביטוחים, דוגמת ביטוח חובה לרכב וביטוח חיים למשכנתא, שהם מחויבים על פי חוק. יחד עם זאת, החשיבות של פוליסות הביטוח השונות מביא אנשים רבים למצב בו הם רוכשים מגוון פוליסות ביטוח, אך כעבור כמה שנים לא יודעים להגיד היכן הם מבוטחים וכמה הם משלמים.

מלבד הצורך לדעת ולהבין לאן הכסף שלנו הולך מידי חודש, חשוב להבין גם אילו פוליסות ביטוח קיימות על שמנו וזאת בכדי לממש את פוליסת הביטוח והכספים המגיעים לנו בעת הצורך. אם בעבר היה מדובר בפרויקט מתיש ומאתגר, הכרוך בשיחות טלפון ממושכות ומתישות מול חברות הביטוח, הרי שכיום ניתן ליהנות מפתרון פשוט במיוחד – הר הביטוח.

 

הר הביטוח – מה זה בכלל?

החשיבות של הכרת הביטוחים הקיימים על שמנו וכן הימנעות ממצב של כפל ביטוחי, בו אנחנו משלמים פעמיים על אותו הביטוח, הביאה את משרד האוצר להקים אתר הנקרא הר הביטוח, בו ניתן לאתר בכמה לחיצות כפתור את כל הפוליסות הקיימות על שמנו ואף לבצע השוואה יעילה בין הפוליסות השונות.

לאור העובדה כי בעבר היה מדובר בפרויקט של ממש כפי שתיארנו לעיל, הרי שהאפשרות לראות את כל פוליסות הביטוח הקיימות על שמנו באופן מסודר ומרוכז, מהווה לא פחות מבשורה של ממש ובעיקר בזכות האפשרות לערוך השוואה בין מחירי הפוליסות השונות, השוואה המגבירה את התחרותיות בשוק הביטוח והופכת את הצרכנים לצרכנים נבונים.

 

הבשורה החדשה של הר הביטוח

העידן הטכנולוגי בו אנחנו חיים, מאפשר לנו לצרוך שירותים ולקבל מידע במהירות וביעילות, מכל מקום ובלחיצת כפתור פשוטה ואין סיבה שלא נהנה מהטכנולוגיה הזו גם בשוק הביטוח, הנתפס בעיני רבים כתחום סבוך ובעייתי. כך, באמצעות הזנת מספר תעודת זהות, תאריך ההנפקה שלה ומענה על מספר שאלות נוספות, תקבלו נגישות מלאה לתיק הביטוחי שלכם. הבשורה החדשה של הר הביטוח מתבטאת במספר יתרונות בולטים נוספים:

 

מידע ממצה ומאובטח

עולם הביטוח נתפס ממילא כתחום מורכב עבור רבים מאיתנו, אך באמצעות הר הביטוח תוכלו לקבל את המידע הביטוחי באופן ממצה ומינימלי, המציג את מאפייני הביטוח העיקריים. בנוסף, כלל הפרטים המוצגים וכן אלו שאתם מזינים, מאובטחים בצורה מקסימלית היות ומדובר באתר ממשלתי של משרד האוצר.

 

קבלת מידע על אדם שנפטר

הר הביטוח מאפשר לנו לאתר פוליסות ביטוח גם של אדם קרוב שנפטר, באופן המסייע לנו להבין אילו ביטוחים היו קיימים לאדם הנפטר ומה הצעדים המומלצים לעשות – להמשיך את הביטוח, לבטל אותו ואולי אף לממש את הפוליסה ולקבל את הכספים המגיעים לנו.

 

הוצאת דו"ח היעדר תביעות

אם לא די בכל היתרונות שהצגנו עד כה, ודאי תשמחו לשמוע על האפשרות החדשה הקיימת משנת 2020 באתר הר הביטוח – הוצאת דו"ח היעדר תביעות לביטוח רכב, המפרט האם היו לכם תביעות רכב ב – 3 השנים האחרונות, באופן החוסך לכם טלפונים ובירורים רבים.

 

האם מדובר בהשוואת פוליסות מיטבית?

הצורך להציג את המידע הביטוחי בצורה ממצה ועניינית ולאזן בין הצפת מידע לבין מידע רלוונטי, הופך את השוואת הפוליסות בין חברות הביטוח השונות להשוואה כללית למדי, המתמקדת בעיקר בתשלום הפרמיה החודשית.

אמנם מדובר באינדיקציה חשובה, שכן תשלום פרמיה גבוה מידי אינו בהכרח מעיד על טיבה ואיכותה של פוליסת הביטוח שרכשנו ויחד עם זאת, חשוב להבין כי הנתונים המשמעותיים באמת הם הכיסויים הביטוחיים והתנאים לקיומם כפי שמצוין בפוליסה עצמה, כך שבהחלט ייתכנו מקרים ספציפיים בהם למבוטח מסוים ישתלם לשלם יותר.

 

לסיכום

ראינו כי שאלת הר הביטוח – האם זו בשורה חדשה? היא בהחלט כן, כשאתר הר הביטוח מאפשר לנו לראות במקום אחד ובאופן מרוכז ומסודר את כל פוליסות הביטוח הקיימות על שמנו ולערוך השוואה כללית, בעיקר בכל הנוגע למחירי הפוליסה בין חברות הביטוח השונות.

מלבד אפשרות יעילה זו, הבשורה החדשה של הר הביטוח באה לידי ביטוי במגוון פונקציות יעילות הזמינות באתר, דוגמת הוצאת דו"ח היעדר תביעות ואיתור פוליסות של אדם קרוב שנפטר, כפי שראינו לעיל.

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

אתר הר הביטוח

עולם הביטוחים נראה לרבים בציבור הישראלי כבלתי מוכר ומעורפל. כולנו מקבלים בכל כמה זמן שיחות טלפון בהן חברות הביטוח שלנו

קרא עוד »
בחירת ביטוח מתאים

במסגרת התנהלות פיננסית נכונה, בחירה מתאימה של ביטוחים היא פעולה חשובה במיוחד. בכל חודש, אנחנו מוצאים סכום כסף לא מבוטל

קרא עוד »
×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה