- Taxes-Refund -

הקלות בתנאי המשכנתא בזמן הקורונה

מתוך לא מעט אתגרים שאיתם רבים מאתנו נאלצו להתמודד לאורך השנים, ומתוך לא מעט משברים שאנחנו, כמדינה, כבר ידענו, אין ספק שמשבר הקורונה הינו משמעותי ביותר.

הוא פוגע בכולנו וצפוי רק להעמיד עוד ועוד, מה שמסביר מדוע הבנקים יצאו בשורה של צעדים שנועדו לסייע ללקוחותיהם להחזיר את חובותיהם.

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

בדקו זכאות ב- 30 שניות ⭣

ומה לגבי המשכנתא? האם יש הקלות שכדאי להכיר? התשובות במאמר שלפניכם.

 

החזר כספי

דחיית תשלומים

הבנקים יצאו בהצהרות לגבי דחיית תשלומי המשכנתא בשל משבר הקורונה. לדוגמא, בנק הפועלים הודיע שייתן ללקוחותיו את האפשרות להקפיא את תשלומי המשכנתא והריביות למשך שלושה חודשים ואילו בנקים אחרים נתונו אופציות שונות אך דומות במהותן. כמו כן, אם תיכנסו לאתר שלנו תוכלו לקרוא מידע נוסף בעניין ולראות שעוד נתון מעניין הוא שהבנקים מאפשרים ללקוחות לקבל את ההקלות השונות בלי קושי מורכב מידי.

בנידון למקרים רבים אחרים שבהם הבנקים מצהירים על הכוונה ללכת לקראת הלקוח אך בסופו של דבר הם מערימים קשיים, הרי שבמקרה של משבר הקורונה ודחיית תשלומי המשכנתא זה לא כך. הבנקים באמת זמינים עבור הלקוחות ובשיחת טלפון אחת ניתן יהיה לקבל אישור לדחיית התשלומים החודשיים על החזר ההלוואה.

 

האם כדאי להשתמש באופציית דחיית תשלומי המשכנתא?

לא קל לענות על השאלה הזאת וכמובן שגם אין על כך תשובה אחת נכונה. אם אתם אנשים שעובדים בכל מיני מקצועות חופשיים או שאולי אתם עצמאים שמנהלים מסעדה, אתם בוודאי יודעים לומר שמהרגע שבו משבר הקורונה פרץ, המצב השתנה לרעה.

ההכנסות יורדות בצורה משמעותית ביותר, שכן ככל שחולפים הימים כך גדלים האיסורים וההנחיות לגבי סגירת מקומות עם תנועה רבה. לכן במצבים כאלה ברור מדוע האפשרות של דחיית תשלומי המשכנתא יכולה להיות רלוונטית, שכן בצורה כזאת תוכלו להקל על עצמכם.

לעומת זאת, אם אתם עונים להגדרה של עובדים חיוניים במשק ואם אתם עובדים כרגיל גם בימי משבר הקורונה, הרי שלא בטוח שעבורכם אופציית הדחייה רלוונטית ואטרקטיבית כל כך.

 

האם בזמן הקורונה כדאי לקחת משכנתא חדשה?

עוד דילמה שלא מעט אנשים מתחבטים בה, היא האם עכשיו זה הזמן הנכון לקחת משכנתא ולקנות דירה. כמובן שאין על כך תשובה אחת נכונה, ואין ספק שכל מקרה צריך להיבדק לגופו. מה שאתם צריכים לבדוק זה בעיקר מה תעשו אם הדברים לא ייצאו בהתאם לתוכניות שלכם.

כלומר, יכול להיות שעכשיו אתם מאמינים שלא תהיה לכם בעיה להחזיר את תשלומי המשכנתא גם אם המשבר יימשך, אך עלול להיות שבעוד כמה חודשים תחשבו אחרת. מצד שני, אם העסקים שלכם לא נפגעים מהקורונה ואם הם לא צפויים להיפגע מהמשבר הזה גם בעתיד, יכול להיות שתקבלו מסלול אטרקטיבי במיוחד מהבנק שאליו אתם פונים.

שווה לבדוק את האפשרויות השונות שעומדות בפניכם כי בסופו של דבר גם בעת משבר אפשר לא פעם לעשות עסקאות כלכליות מעניינות.

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה